جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام قالیباف به مردم غزه/ تاریخ شکست ظالمان را گواهی می‌دهد

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 371518
شهردار تهران با قدردانی از مقاومت مردم غزه در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی، این پایداری را در ادامه مقاومت‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه دانست که نتیجه آن پیروزی مردم مظلوم فلسطین است.
پیام قالیباف به مردم غزه/ تاریخ شکست ظالمان را گواهی می‌دهد
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف شامگاه دوشنبه ۳۰ تیر ماه در مراسم افطار با هنرمندان که در خانه هنرمندان برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر درباره پیام خود به مردم غزه گفت: من به سهم خود از مقاومت شجاعانه مردم غزه که در مقابل تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی انجام شده و این ملت با همه توان در مقابل هجوم و تجاوز این رژیم اشغالگر مقاومت می‌کند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تاریخ همیشه نشان داده که حق پیروز است و ظلم محکوم به شکست و نابودی. همچنین تاریخ خاورمیانه نشان داده است که هر زمان ملت مسلمان توانسته به درستی مقاومت کند پیروزی نصیبش شده و هر زمان که مقاومت نکرده و از مبارزه دست برداشته طبیعتا ظلم بیشتر توسعه پیدا کرده است.

شهردار تهران با تاکید بر ادامه مقاومت‌ها در غزه بیان کرد: من امیدوارم این مقاومت مثل مقاومت ۲۲ روزه و مثل مقاومت ۳۳ روزه ادامه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشا‌ءالله وعده الهی پیروزی است و امیدوارم در این ماه مبارک شاهد پیروزی مردان شجاع و مقاوم غزه باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *