چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

رییس پیشین تیم نکونام دستگیر شد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 411117
پلیس محلی پامپلونا، رییس پیشین باشگاه اوساسونا را به اتهام تبانی دستگیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام دادگاه عالی ناوارا، میگل آرچانکو که ریاست باشگاه اوساسونا را در کارنامه کاری خود دارد، به اتهام تبانی توسط پلیس پامپلونا دستگیر شده است.

به همراه آرچانکو، آنجل ویسکای و خوما پرالتا، دو تن از مدیران پیشین باشگاه نیز دستگیر شده اند. ویسکای چندی پیش اعتراف کرده بود که آرچانکو به وی گفته بوده باید برای باقی ماندن اوساسونا در لیگ دسته اول اسپانیا، در نتیجه چند بازی تبانی کنند. ویسکای همچنین اعتراف کرده با دو بازیکن از رئال بتیس به نام های آنتونیو آمایا و جوردی فیگوئراس هم در این زمینه صحبت‌هایی کرده بود. بر اساس اعلام وکیل پرالتا، او پس از انجام صحبت‌هایش آزاد خواهد شد.

پلیس پس از دریافت حکم تفتیش از دادگاه، برای بازبینی مدارک آرچانکو به منزل وی رفت. چندی پیش نیز به خاطر گم شدن مبلغ ۳.۷ میلیون یورو از پول‌های باشگاه، حکم مشابهی نیز صادر شده بود. قاضی می خواهد بداند ۹۰۰ هزار یورو از پول‌های باشگاه اوساسونا دقیقا در چه زمینه‌ای هزینه شده‌اند. گفته شده این مبلغ در اول ژوئن ۲۰۱۳ به کریستینا والنسیا و آلبرتو نویا پرداخت شده و بیش از ۷۶ هزار یورو هم به یک شخص دیگر در دسامبر ۲۰۱۱ پرداخت شده است.

در ادامه تحقیقات نیز قاضی به دنبال کشف یک میلیون و ۴۴۰ هزار یورو از پول‌های باشگاه اوساسونا است که گفته می‌شود در قراردادی تجاری به یک شرکت به ازای دریافت خدمات پرداخت شده است. مبلغ یک میلیون ۳۴۵ هزار یورو هم در نوامبر ۲۰۱۳ از حساب بانکی باشگاه برداشت شده که هنوز مشخص نیست برداشت‌کننده چه کسی بوده است.

سرنوشت دستگیر شده ها در دستان قاضی پرونده می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موضوع به نکونام چه ربطی داره؟
چرا شبه درست می کنید؟