جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تعویق دوباره لیگ برتر و فوتسال بانوان ؟

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 441916
هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان از جمعه ۱۳ شهریور با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود اما حریف شهرداری بم قهرمان فصل گذشته هنوز مشخص نیست.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا،لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال بانوان ۱۳ شهریور و ۸ مهر آغاز می‌شود.

 هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان از جمعه ۱۳ شهریور با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود اما حریف شهرداری بم قهرمان فصل گذشته هنوز مشخص نیست.

تاکنون تیم‌های دلوار کشتی جنوب، ملوان بندرانزلی، خیبر لرستان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سنندج، همیاری آذربایجان غربی، پاس همدان، آینده‌سازان میهن اصفهان، شهرداری بم، وحدت ایثارگران و شهرداری سیرجان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

قرعه‌کشی لیگ برگزار شده است اما یک تیم دیگر قرار است اضافه شود و در هفته اول برابر شهرداری بم به میدان برود.

یازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان نیز از ۸ مهر آغاز می‌شود که تاکنون ۱۴ تیم برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند.

برنامه هفته اول این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

هیات فوتبال شهریار – شهرداری البرز زنجان

یاران جوان بندرعباس – ملی حفاری ایران

انصار ولایت تبریز – تسمه پل تهران

شهرداری نوشهر – طلایی‌پوشان نور بابل

آزاد کرمان – کاسپین قزوین

پالایش نفت آبادان – دانشگاه آزاد تهران

سپیدرود رشت – راه آهن تهران

پیش از این قرار بود لیگ برتر فوتسال بانوان شهریورماه برگزار شود اما به دلیل اردوهای آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

به دلیل تعویق چند باره آغاز برگزاری لیگ‌های بانوان در تمام رشته‌ها این احتمال وجود دارد که باز هم زمان برگزاری و یا حتی تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تغییر کند.

این اتفاق نه تنها در فوتبال و فوتسال بانوان بلکه در تمامی رشته‌های بخش بانوان وجود دارد چرا که اسپانسرها گاهی تا آخرین لحظات قول تیم‌داری در لیگ بانوان را می‌دهند اما مدتی بعد انصراف می‌دهند. این موضوع حتی در اواسط لیگ هم اتفاق می‌افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *