پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

نظر رهبر انقلاب درباره برنامه مشاعره سیما

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 431214
اسماعیل آذر گفت: رهبر انقلاب یادی از برنامه مشاعره کردند و فرمودند: من این برنامه را می‌بینم و برایم تسلط شما در شعر جالب است".
به گزارش جهان، اسماعیل آذر شاعر و محقق و نویسنده در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به حضورش در نشست شعرخوانی شب گذشته شاعران در محضر رهبر انقلاب اظهار داشت: حضورم در این برنامه به این دلیل بود که به تازگی کتابی در ۴ جلد با عنوان «قرآن در شعر پارسی» تالیف کرده‌ام و در نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات سخن هم عرضه شد. این اثر مورد توجه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه پیش از این کتاب به ایشان اهدا شده بود و شنیدم که در کتابخانه شخصی‌ قرار داده‌اند، افزود: در دیدار شب گذشته، بنده توضیحاتی پیرامون کتاب و شاعران روسی مثل الکساندر سِرگِیویچ پوشکین به ایشان عرض کردم، و اینکه دیگر شاعران روس چگونه شعرشان با قرآن گره خورده و حتی متاثر از آن است.

آذر در ادامه سخنانش با بیان اینکه به رهبر انقلاب عرض کردم شاعران روس به دلیل رفت و آمد با کشورهای همسایه و مسلمان اطراف، به این مهم نایل شده‌اند، تصریح کرد: رهبر انقلاب هم پس از شنیدن سخنان بنده فرمودند: " مقدمه کتاب را تا انتها می‌خوانم" ، پس از این منویات بنده را مورد تشویق بسیار قرار دادند و من نیز کتاب را به ایشان هدیه دادم.

این مجری برنامه‌های مشاعره در رسانه ملی در ادامه به توجه رهبری به این برنامه ها هم اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب یادی هم از برنامه مشاعره کردند و فرمودند: من این برنامه را می‌بینم و برایم تسلط شما در شعر جالب است".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *