جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخشان: تشکر از همه برای بقائ در لیگ برتر

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 167416
سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از بازی مقابل فولاد خوزستان، از همه کسانی که باعث بقای این تیم در لیگ برتر شدند، تشکر کرد.
به گزارش برنا، حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری تبریز که به محض ورود به سالن کنفرانس خبری جویای وضعیت تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک بود، درباره شرایط تیمش در این فصل و در بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: از همه کسانی که کمک کردند که شهرداری در لیگ برتر بماند، تشکر می کنم. ما در این بازی چندین موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. جلالی سه سال است که در فولاد حضور دارد و با تیمش وفق پیدا کرده است بنابراین طبیعی است که تیمش چنین کیفیتی داشته باشد.

درخشان افزود: نوروزی در این دیدار ۲ گل به ثمر رساند. در این بازی است که تفاوت بازیکنان معمولی و بازیکنان با کیفیت مشخص می شود. زمانی که دو تیم با کیفیت یکسان مقابل یکدیگر قرار می گیرند این بازیکن باکیفیت است که همه چیز را تعیین می کند. با این حال خوشحالم که تیم را با رده هفدهم تحویل گرفتم و در رده دوازدهم قرار دادم.

سرمربی تیم شهرداری درباره شرایط این تیم در فصل آینده اظهار داشت: سال آینده تیم خوبی را جمع و جور خواهیم کرد. پیش از بازی مدیر باشگاه به من تاکید کرد که برای فصل بعد تیم خوبی را فراهم و بازیکنان خوبی جذب کنم. ما نباید زمان را از دست دهیم از همین رو از مسوولان باشگاه خواهش می کنم در این رابطه تمامی تلاش خود را انجام دهند تا برای فصل بعد دلهره ای برای سقوط نداشته باشیم. اطمینان می دهم شهرداری در فصل آینده تیم قوی تری خواهد داشت و حق این تیم است که در تیم ملی بازیکنانی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *