شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعطای‌دكترای افتخاری به شهیداحمدی‌روشن

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 207619
رییس دانشگاه تهران از اعطای مدرك دكترای افتخاری این دانشگاه به شهید 'مصطفی احمدی روشن' دانش پژوه و معاون سایت هسته ای نطنز خبر داد.
'فرهاد رهبر' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیشنهاد هیات رییسه دانشگاه تهران مبنی بر اعطای دكترای افتخاری به شهید احمدی روشن در شورای این دانشگاه مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینكه اعطای مدرك دكترای افتخاری به شهید احمدی روشن به منظور ادای دین و احترام و بزرگداشت این پژوهشگر از سوی اعضای خانواده دانشگاه تهران صورت می گیرد گفت: دانشگاه تهران با این اقدام ضمن قدردانی از جانفشانی های شهدای جهاد علمی به دشمنان اعلام می كند كه محققان ما هرگز دست از تلاش و اهداف خود برنخواهند داشت.

رهبر خاطرنشان كرد: دشمنان كه از توانمندی جمهوری اسلامی به هراس افتاده اند در اقداماتی رذیلانه، به ترور دانشمندان و افرادی كه در عرصه علم و دانش كشور گام برمی دارند و نقش آفرین هستند روی آورده اند.

وی اقدامات تروریستی بیگانگان علیه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی را نشانه ضعف و زبونی آنان درمقابل پیشرفت های علمی كشور عنوان كرد.

'مصطفی احمدی روشن' دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز، صبح روز ۲۱ دی ۱۳۹۰ دریك حادثه تروریستی توسط یك موتورسیكلت سوار بااستفاده از بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *