جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

اوباما به جای خدمتکار اشتباه گرفته می‌شد

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 397015
باراک اوباما شاید الان رئیس جمهور آمریکا باشد ولی به گفته خودش مرد سیاهپوستی است که بقیه وی را با یک خدمتکار اشتباه می‌گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر به نقل از آسوشیتدپرس از واشنگتن، اوباما در مصاحبه ای که روز چهاشنبه در مجله پیپل (مردم) منتشر شد گفت:«هیچ مرد سیاه پوست هم سن من پیدا نمی شود که زمانی که از رستوران بیرون آمده و منتظر خودروی خود است، فردی وی را با یک خدمتکار اشتباه گرفته و سوئیچ خودرو خود را به وی تحویل داده باشد.»

میشل اوباما همسر اوباما نیز گفت: یک بار در یک مهمانی، اوباما را با یک خدمتکار اشتباه گرفتند و از او خواستند برای مهمانان قهوه بیاورد. میشل اوباما افزود: وی یک بار که برای خرید به یک فروشگاه رفته بود، فردی از وی خواسته بود چیزی را از قفسه بردارد و به وی بدهد. میشل اوباما می گوید:«فکر می کنم مردم فراموش کرده اند که ما شش سال در کاخ سفید زندگی کرده ایم.»

رئیس جمهور آمریکا گفت:«ناراحتی هایی که ما امروز تجربه می کنیم در مقایسه با آنچه که یک نسل قبل ما تجربه کرد چیزی نیست. اینکه کسی من را در یک مهمانی با یک خدمتکار اشتباه بگیرد یک چیز است و اینکه پسر من که در خیابان در حال قدم زدن است و همانند نوجوانان دیگر نیز لباس پوشیده است، با یک دزد اشتباه گرفته شده و به وی دستبند زده شود، چیز کاملاً متفاوتی است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *