جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۹

موافقت با یک استعفا در وزارت علوم

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 432114
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استعفای دکتر سعداله نصیری قیداری معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم موافقت و از خدمات وی قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی همچنین طی حکمی دکتر محمد روشن را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد.

دکتر فرهادی در حکم انتصاب دکتر محمد روشن بر ماموریت و وظایف معاونت امور حقوقی و امور مجلس برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب، پیروی از راهبردهای دولت تدبیر و امید، تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان تاکید کرده است.

دکتر محمد روشن دارای دکترای حقوق خصوصی و خارج فقه و اصول و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است و از سال ۱۳۸۵ تاکنون ریاست دانشگاه سوره را بر عهده دارد.

به گزارش جهان، وی در زمان وزارت فرجی دانا به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی و نیز عضو کمیته بررسی بورسیه ها در سال گذشته حضور فعالی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر
همه خوشحالند از رفتنش
Iran, Islamic Republic of
ص هم باید برود
پسرش را بدون شرایط بورس هلند کرد
باید برود
جمله آخرتان اشکال دارد. جمله به دکتر روشن برمی گردد که صحیح نیست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
صدیقی برو
Iran, Islamic Republic of
فریدون استعفا بده
میهمان
United States
خدا رو هزاران مرتبه شکر...
امید
عضو کمیته بورسیه ها! یعنی همونهایی که به فرموده آقا خلاف تدبیر، شرع و اخلاق انجام دادند، حالا دارن جایزه خلاف هاشون رو میگیرن!
دست مریزاد تدبیرچی ها!
ماندگار
خداروشکر تمام همکارای معاونت راحت شدند... ...