پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

معاون جنجالی احمدی نژاد شخصیت علمی و مخترع شد! +سند

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 458413
ملک زاده پس از ریاست جمهوری احمدی نژاد به سمت معاونین یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی کشور درآمد؛ وی در اسفند ۹۳ اختراعی را در صنعت گردشگری با تلفیق بردارهای علم ریاضی در این حوزه ثبت کرد.
به گزارش جهان به نقل از اطلاعات، محمدشریف ملک‌زاده (زاده شهرستان زابل) پس از یک دوره رانندگی و خودشیفتگی برای یکی از اعضای مجلس خبرگان درسال ۸۴تا۸۷ به سمت معاونت گردشگری در سازمان میراث فرهنگی منصوب شد وی به دلیل اتهامات مالی در ۲تیر۹۰ مدتی را در بازداشت به سر برد؛ منتهی پس از یک سال از این واقعه محمود احمدی نژاد در ۵ اردیبهشت ۹۱ طی حکمی ملک‌زاده را به عنوان مشاور خود منصوب کرد اما پس از ۷ماه و در۱۱ آذر همان سال احمدی نژاد این حکم را منتفی و طی حکمی جدید، ملک‌زاده را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد و وی تا پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد در این سمت حضور داشت.


ملک زاده پس از ابقا توسط احمدی نژاد طی ادعایی عجیب پیرامون مهدویت گفت: به من انگ زدند که متوهم هستم، اما بازهم مي گويم که حکم خود را از امام عصر(عج) و امام رضا(ع) گرفته ام و احمدي نژاد آن را ابلاغ کرده است...


ملک زاده پس از ریاست جمهوری احمدی نژاد به سمت معاونت یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی کشور درآمد؛ وی در اسفند ۹۳ اختراعی را در صنعت گردشگری با تلفیق بردارهای علم ریاضی در این حوزه ثبت کرد.

وی برای مراسم رونمای علمی از اختراع خود از ایمیل رسمی دانشگاه استفاده کرد و برای تعدادی از اساتید و روسای دانشگاه کشورهای مختلف متن دعوتی را ارسال کرد و باتوجه به عرف بین المللی اکثر مدعوین پاسخ ایمیل دعوت به مراسم را به ملک زاده ارسال کردند.

اما ملک زاده در اقدامی عجیب با هزینه گزاف کتاب ۷۲صفحه ای را چاپ کرد و در آن پاسخ به ایمیل های دعوتش را به عنوان یک افتخار در کتاب خود گنجاند!

جدایی از هزینه گزاف و بدون منفعتی که ملک زاده برای چاپ این کتاب استفاده کرد جالب است که تمام مدعوین در پاسخ به ایمیل دعوت به بهانه های مختلف خودشان را از حضور در مراسم رونمایی از اختراع منع کرده اند!


حال چه لزومی برای چاپ این کتاب گرانقیمت وجود داشته که آن را به طور رایگان به عده کثیری تقدیم کند؟

همانطور که همه میدانند پس از انتصاب فردی در یک سمت پست های سوری دیگری نیز در پس اولین انتصاب بوجود می آید که بسیاری از آنها حتی ثبت هم نشده اند اما ملک زاده در یک اقدام خودپسندانه دیگر در همان کتاب منتشر شده لیستی از سمت هایش را در جلد کتاب به ردیف درآورده است.


با یک جمع بندی کلی تنها می توان به این نتیجه رسید که ملک زاده قصد دارد با هدف نامعلومی چهره سیاسی معرفی شده خود به مردم را به یک چهره علمی تغییر دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه از بیت المال خرج کرده که باید باهاش برخورد بشه . اما اگه پول خودشه این چه خبریه
اصلا شاید دوست داشته باشه همه پولای خودشو آتش بزنه
United States
همین ها به احمدی نژاد ضربه زدندالبته با اشرافیون اقتدار طلب.کاش احمدی نژاد قدر حمایت های حزب الله و رهبری و مردم را میدانست ان شالله که احمدی نژاد84تا90باشدبا اون سادگی84 تا باز حماسه دیگری بیافرینیم.
ناهید
Iran, Islamic Republic of
در دولت پاکدست مهرورز همه چیز امکان داشته .........
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت....
دری به تخته خورد و ..... مدتی هم در بازداشت بود!
یا ثارالله
اگر از حیف و میل بیت المال که بلعیدن نابخردانه آتش است بگذریم، این کارهای سخیف و خجالت آور تنها از اشخاص حقیری که چیزی برای بالیدن به آن ندارند برمی آید و بس.
Iran, Islamic Republic of
وقتی سید حسن خمینی علامه بشه خوب آقای ملک زاده هم مخترع میشه ما هم هالو ایم دیگه
احمدي نژاد را همين نفوذي ها زمين زدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جعفري
خودشون به خودشون مدرك و جايزه مي دهند/ بجاي اينكه بياييد پاسخگو باشد
مجتبی
خدا ایت الله املی ریس محترم قوه قضایه رو حفظ کند واقعا به این قوه استقلال ووزانت بخشیده
United States
چاه را با ريختن سطل سطل اب نميشود پر اب كرد ايشان در چاه وجود بي محتواي خود دارد سطل سطل اب ميريزد ، كه نهايتا به گند اب تبديل خواهد شد ، اينها ضرر هايي به كشور زدند كه در حد خيانت است چطور ازاد ازاد راه ميروند از عجايب كار ما ايرانيان است ،
Netherlands
دولت دکتر احمد نژاد دولت حزب الهی، مردمی و علم گرا بود و این اصلا عجیب نیست چرا باز هم بر علیه دولتی که آن همه به کشور خدمت کرذد و اقتدار ایران را به بالاترین سطح جهان رساند هجمه می کنید؟