چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

آرامش شکننده در جسر الشغور

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 364417
درحالی که از جسر الشغور در ادلب خبر می‌رسد که این شهر آرامش شکننده‌ای را سپری می‌کند، معره النعمان شاهد شدیدترین درگیری‌ها در استان ادلب است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، از ریف ادلب و اطراف شهر جسر الشغور خبر می‌رسد که آرامشی شکننده بر این شهر حاکم است و محور شرقی این شهر شاهد درگیری‌های پراکنده میان نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح بوده است.

این درحالی است که گزارش می‌شود، نیروی هوایی ارتش سوریه حملات متعددی را علیه مقرهای عناصر مسلح مستقر در شهرک «البشیریه» انجام داده و آنها را منهدم کردند.

در شهر «اریحا» توپخانه ارتش سوریه مقرهای گروه‌های مسلح اطراف کوه اربعین و همچنین شهرک‌های الرامی و مزارع کفر شلایا و نحلیا را هدف گرفتند، در حالی‌که شهر ادلب روز آرامی را پشت سر گذاشت و طول امروز شاهد هیچ حمله خمپاره‌ای نبود.

اما جبهه معره النعمان برخلاف دیگر مناطق و محورهای معره النعمان شاهد درگیری‌های بسیار شدید و سخت میان نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح به ویژه در دو منطقه نظامی وادی الضیف و الحامدیه بوده است.

گزارش شده که نیروهای ارتش سوریه تاکنون به تمام حملات گروه‌های مسلح پاسخ گفته و ضربات مهلکی را به این گروه‌ها وارد کرده‌ و ده‌ها تروریست مسلح را کشته و زخمی کردند، در حالی‌که در میان کشته‌ها چندین سرکرده گروه‌های مسلح نیز دیده می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *