شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

توضیح احمدی نژاد درباره توجه به كار فرهنگي

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 120354

  
رئيس‌جمهور تاكيد كرد: كار فرهنگي دولت به معناي اين نيست كه ساير كارها متوقف يا ضعيف مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه بين‌المللي شهركرد در خصوص مهمترين اهداف اين سفر گفت: استان چهارمحال و بختياري ديار شجاعت و سلحشوري و كانون جوشش دلاوردي‌ها و عزت‌آفريني‌ها است.
وي افزود: ‌مردم استان چهارمحال و بختياري در طول تاريخ مايه عزت ملت ايران بوده و در صحنه‌هاي سخت هميشه پيشگام و آماده فداكاري بوده‌اند.
رئيس‌جمهور در خصوص برنامه‌هاي سفر دو روزه تصريح كرد: ‌وزرا و معاونين به شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري سفر كرده و در شوراهاي اداري شركت كرده و با مرور تصميمات قبلي اگر موانعي در زندگي مردم باشد، آن را به دولت گزارش خواهند داد تا برطرف شود.
احمدي‌نژاد سخنراني در جمع مردم اين استان، شركت در كارگروه فرهنگ و هنر را از جمله برنامه‌هاي خود در اين سفر برشمرد و اظهار داشت: جلسه دولت نيز در اين سفر براي رفع موانع و اتخاذ تصميمات جديد جهت پيشرفت سريع‌تر استان تشكيل خواهد شد.
وي ادامه داد: ديدار با مديران استان، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران و منتخبين و فرهيختگان از ديگر برنامه‌هاي ما در اين سفر است.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه برنامه‌هاي گسترده‌اي در بخش فرهنگي در دستور كار دولت است، ابراز داشت: كار فرهنگي به معناي اين نيست كه ساير كارها متوقف يا ضعيف مي‌شود بلكه ساير كارها انجام شده ولي فضاي غالب، فرهنگي است.
احمدي‌نژاد يادآور شد: در كار فرهنگي، ذخاير فرهنگي كشف و تقويت و هويت اصلي مردم اين ديار نيز به مردم ايران و جامعه بشري معرفي مي‌شود.
رئيس‌جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: در بخش فرهنگي توسعه مراكز فرهنگي و هنري، ‌مدارس علمي، ترويج فرهنگ قرآني و نهج‌البلاغه و طيف وسيعي از برنامه‌ها را در دستور كار داريم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم این سخنان رئیس جمهور را همه بخوانند تا زود قضاوت نکنند.
به امید آنکه در نقد دیگران جانب انصاف را رعایت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
شاید منظور از کار فرهنگی نمونه کارهای فرهنگی از دستاوردهای معاونت سینمایی کنونی است که عاقبت آن کاملا روشن است.