سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۵

فرزندیکی‌ازمراجع‌تقلیددرعملیات‌تکریت+عکس

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 410857
فرزند یکی از مراجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف خود را به منطقه تکریت رسانده و در دیدار با نیروهای ارتش و مردمی در جریان برنامه‌های نظامی قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، ارتش عراق و نیروهای مردمی در ادامه عملیات آزادسازی شهر تکریت در استان صلاح الدین، پس از آزادسازی محلات جنوب و شرق شهر تکریت، اکنون به سمت مرکز این شهر در حال پیشروی هستند.

این عملیات نظامی طبق برنامه ریزی انجام شده پیش می‌رود و نتایج این عملیات در مقایسه با نبردهای قبلی با داعش در جبهه‌های مختلف که زمان زیادی را به شکل جنگ و گریز به خود اختصاص می‌داد، غافلگیر کننده و رکورد شکن بوده است.

عملیات آزادسازی تکریت که بامداد شنبه با رمز «لبیک یا رسول‌الله» آغاز شده با پیشروی چشمگیری همراه بوده به طوری که تکریت از سمت شمال، غرب و جنوب محاصره شده است و تنها محور باقیمانده محور شرقی آن حد فاصل میان جسر العلم و تکریت است.


شیخ علی بشیر نجفی فرزند آیت‌الله العظمی شیخ بشیر نجفی از مراجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف که در عملیات آزادسازی جرف النصر (جرف الصخر سابق) در کنار رزمندگان حضور داشت این‌بار نیز خود را به منطقه تکریت رسانده و در دیدار با نیروهای ارتش و مردمی در جریان برنامه‌های نظامی قرار گرفت.

سی هزار نیرو و تجهیزات در نبرد تکریت شرکت دارند که بزرگ‌ترین لشگرکشی در نبرد با گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود.




نبرد تکریت اهمیتی راهبردی برای ارتش عراق دارد چراکه این شهر دروازه عملیات و نبرد نهایی آزادسازی موصل و سایر نبرد‌ها با داعش به شمار می‌رود. بازپس گرفتن این شهر موجب توسعه و تقویت دایره کمربند امنیتی اطراف بغداد می‌شود و راه‌های تدارکاتی داعش را قطع می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهلول !!؟؟
اللهُ اكبر ! يكى عبد ، باپشتوانه دعاى خير پدر، لذت را در رضايت خدا ولبيك به رسولش ( ص ) جستجو ميكند ،
يكى با پشتوانه پدرِ دنيا طلب ، لذت را در خيانت به ملت و
مملكت ، چپاول ، وعيشونوش در ممالك كفر و همدستى با
دشمنانِ وطنش ، هيزم براى عاقبتش جمع ميكند !!!!!!!
بصیر
Romania
د ر پناه خد اوند بزرگ با شید ما را هم دعا کنید با جان نا قابلمان از جمهو ری اسلامی و ولی مان دفا ع کنیم وگوش به فرمان او که نا ئب بحق آ قا امام زمان است با شیم
Iran, Islamic Republic of
اسراییل فرزند نامشروع غرب وداعش فرزند نامشروع اسراییل (حالا علت توحش وقصاوت قلب داعشیها را متوجه شدید)
به نظر شما این کارش درسته
روحيه دادن به رزمنده ها بد است ؟