جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش افخم به جشنواره امام رضا(ع)

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 381058
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در نامه‌ای، از تلاش‌های سیدجواد جعفری دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تمجید کرد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از وبگاه شمس توس خبر داد، مرضیه افخم سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امورخارجه در نامه‌ای به سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از تلاش‌های وی در برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: بدینوسیله از مدیریت شایسته و تلاش بی‌وقفه جنابعالی و فعالیت منظم و صمیمانه همکاران گرامی در طول یک سال گذشته که به برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام با سعادت جشن ولادت آن امام همام(ع) منتهی شد، تشکر و قدردانی می‌نماید.

افخم در پایان این نامه خطاب به جعفری می‌نویسد: سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی را از خداوند منان مسألت دارم.

به گزارش فارس، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با مشارکت ۹۴۶ هزار نفر در شب میلاد ثامن‌الحجج در مشهد مقدس به کار خود خاتمه داد. در این مراسم ۱۶ خادم نمونه رضوی در دو بخش داخلی و خارجی تقدیر شدند که از میان آن‌ها می‌توان به محمدعلی کریمخانی، احمد مسجدجامعی، سیروس مقدم و سهیل اسعد(ادگاردو روبین) اشاره کرد.

این گزارش می‌افزاید: بیش از ۳۶۰ تشکل مردمی و دولتی در برگزاری برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع)‌ مشارکت دارند. به عنوان نمونه در شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت بیش از سی دستگاه عضو هستند یا در شورای بین‌الملل جشنواره بیش از بیست نهاد و تشکل عضویت دارند.
https://jahannews.com/vdccpsq142bq4x8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq142bq4x8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *