چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۳
۱۰

تصاویر هواپیماهایی که ایران برای خرید آن مذاکره کرد

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 441150
تصاویر اختصاصی هواپیماهایی که ایران برای خرید آنها مذاکره کرد، منتشر شد.
تصاویر هواپیماهایی که ایران برای خرید آن مذاکره کرد
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه برگزاری نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۱۵ روسیه هواپیماهای مورد نظر ایران که برای خرید آنها مذاکراتی صورت گرفته است به اجرای نمایش هوایی پرداختند.

جنگنده‌های سوخو ۳۰ و هواپیماهای مسافربری سوخو سوپر جت ۱۰۰ دو هواپیمایی هستند که مقامات ایران برای خرید آن با مقامات روس مذاکره کردند.

جنگنده بمب افکن سوخو ۳۰ یکی از محصولات شرکت سوخو روسیه، در حقیقت نمونه پیشرفته تر جنگنده Su-۲۷ است که علاوه بر برتری هوایی ، توانایی درگیری با اهداف زمینی و همچنین حمل طیف وسیعی از تسلیحات مختلف را داراست.

سوخو ٣٠ در حال حاضر علاوه بر نیروی هوایی روسیه ، در کشورهای چین ، الجزایر ، آنگولا، مالزی ، ونزوئلا ، اندونزی ، اوگاندا ، قزاقستان و ویتنام فعال بوده و در کشور هند نیز تحت لیسانس تولید می شود ضمن آنکه دولت چین طرح J-۱۶ خود را بر مبنای آن توسعه داده است.

از ویژگی های این جنگنده میتوان به برد بالا ، مداومت پروازی و مانور پذیری فوق العاده آن اشاره کرد. تصاویر اختصاصی فارس از نمایش هوایی این دو هواپیما در ذیل قابل مشاهده است:

سوخو 30

سوخو 30

سوخو 30

سوخو 30

سوخو 30

 

                   *هواپیمای مسافربری سوپرجت 100*

      

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

سوپر جت 100

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صرف مذاکره اینقدر باعث ذوق زدگی تون شده????!!!!
قرارداد اینم ببندید پولش هم بدید 38 سال دیگه ممکنه روسیه اونها رو تحویل بده. چیزی شبیه اس 300 !
فعلا برای ذوق کردن زوده
سیاح
Iran, Islamic Republic of
مثل زمان خاتمی هواپیماهای دست دوم بخرید ! و بعد از آن تلفات هوایی را بالا ببرید!
به توانمندیهای داخلی اهمیت بدهید داخل لهتر از سوخو ساخته می شود
احمدی نژاد کلی زحمت کشید تا ناوگان هوایی را بهینه کرد دو باره با واردات بیخود ، مسأله سقوط هواپیما را رواج بدید
اینقد بدم میاد از آدم هایی که یکی رو اونقدر می برن بالا که دیگه دست خودشون هم بهش نمیرسه والله احمدی نزاد حق داشت با وجود امثال شما ادعای معجزه بودن کنه
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
چی؟ احمدی نژاد ناوگان هوایی را بهینه کرد؟ حالت خوبه برادر؟ اینکه بدنه یاک 140 رو از اکراین بخری و موتور هلیکوپتر بذاری روش میشه بهینه کردن ناوگان هوایی ؟
چرا این هواپیما در لاین هوایی روسیه ایرفلوت مورد استفاده قرار نمی گیره یادم نمیره ۲۰۰۲ ایرفلوت تمام ناوگانش رو پر کرد از ایرباسهای فرانسوی ۳۲۰ عجیبه از مافیای داخلی که گرایش به روس دارن این کار رو نکنید بیس اموزش خلبانی در هواپیماهای روسی متفوت از هواپیماهای غربی است مثلا در سیستم ژیروسکپ و سیستم های دیگر خلبان های ما و سیستم آموزش ما غربی است درست است خلبان بادیدن اموزش جدید توانایی استفاده از هواپیمای روسی رو داره ولی این مطلب ثابت شده است که در مواقع بحرانی خلبان از ضمیر ناخوداگاه خود فرمان میگیرد و در این مواقع است که اخلاف در نوع ابزار روسی و آموزش پایه آن فاجعه آفرین هست مگر اینکه از خلبان های روس ویا خلبان هایی که حتی آموزش پایه را در روسیه دیده اند باید استفاده شود ...
Ireland
جنگنده ی روسی آری، هواپیمای مسافری نه.
باید دنبال هواپیماهایی رفت که امتحان خود را پس داده اند. هواپیماهایی که در عین کیفیت بالا، هزینه ی نگه داری و بهره برداری از آن ها به صرفه باشد.
Ireland
موتور این هواپیما از نوع سام هستش، تجربه ی بهره برداری و نگه داری از این نوع موتور در کشور وجود نداره. ضمنا این موتور هنوز امتحان خودش را پس نداده.
باید به دنبال هواپیماهای برند های مطرح تر با موتورهای جنرال الکتریک، رولز رویز یا نهایتا پی دبلیو رفت.
Ireland
چرا روی MRJ سرمایه گذاری نمیشه؟
هواپیما های روسی به درد نمیخورن
Iran, Islamic Republic of
مگر در پسا تحریم کدخدا در را باز نکرده