جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۶

3 هزار زن "نینجا" آماده دفاع از ایران +تصاویر

دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 209455
خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از زنان رزمی کار " نینجا " در ایران می نویسد 3 هزار زن آموزش دیده " نینجا کار " آماده دفاع از کشورشان در صورت هر گونه حمله احتمالی نظامی هستند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، رویترز با اشاره به تاسیس یک مرکز ویژه برای آموزش ورزش های رزمی نینجا به زنان ایران در 23 سال پیش در کرج می نویسد: برخی از این زنان با آموزش های خاص این ورزش سنتی ژاپنی همانند برخی فیلم های پر بیننده هالیوود قادرند از دیوار راست بالا بروند.

اکبر فرجی موسس این مرکز آموزش فنون رزمی نینجا به زنان می گوید: " آنچه برای من به عنوان یک مربی و یک ایرانی مهم است این است که با دادن آموزش ها و تمرین های لازم به بالا بردن قدرت و توانایی زنان کمک کنم . لازم است ما هر چه در توان داریم برای حفاظت از کشورمان انجام دهیم ."

رویترز در ادامه می نویسد: "با تهدید های اسراییل برای حمله به ایران این زنان رزمی کار می گویند که آماده اند در صورت وقوع هر گونه جنگ احتمالی از کشوراسلامی شان در برابر تهاجم خارجی دفاع کنند."

رويترز مي افزايد: اين 3 هزار زن که از سنين 5 تا 56 سال را شامل مي شوند آماده دفاع از کشورشان هستند.

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام ابجی های محترم .میشه در صورت امکان تصویری از سروصورت شوهرانتون را قبل و بعد از شروع این ورزش نشون بدین! :)
Iran, Islamic Republic of
باسلام
این انگلیسی ها امکان ندارد که مردم با صلابت ما را نشناخته باشند !!که عکس چهار تا زن رزمی کار را بعنوان مدافع انقلاب قلمداد کنند!!! البته توهین به این خانم های محترمه نباشد ولی از رویترز انگلیس خبیث می خواهیم با این خبر ابلهانه ، حداقل به شعور مردم خود توهین نکند و مردم انگلیس و آمریکا را دعوت می کنم برای آشنایی با فدائیان واقعی نظام مقدس ، تاریخ دفاع مقدس ما را ورق بزنندو به دولتمردان ابله خود بفهمانند که عشق به شهادت در ایران نهادینه شده و هرگز رو به افول نمی گذارد. ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
بدبخت شوهراشون!
Iran, Islamic Republic of
اگه حرف ما حقه،چه احتیاج به نینجا و بتمن و اسپایدرمن و ...داریم؟؟؟؟ لطفابا انتشار این اخبار، در زمین دشمن بازی نکنید
United States
نمونه شونو تو حوادث 88 دیدیم که چطور لت و پار شدن
ایران باید درهمه زمینه ها فعال باشد واین هم یکی از انها است.خداحفظ شان کند
United States
آدم تعجب می کنه از منطق سست برخی دوستان
آخه برادر عزیز وقتی شما علاوه بر داشتن منطق قوی و داشتن حق با کسی مثل موسوی روبرو بشی که حاضر نیست از راه منطقی مشکلشو حل کنه و طرفداراشو به شورش و دعوا فرا می خونه اونوقت شما میگی چون مثلا حق با من هست با منطق میرم جلو؟! وقتی دشمنت به جای بحث تو گوشت بزنه باید قوی باشی تا جوابشو بدی هر چیزی جای خودشو داره. متاسفانه ما علاوه بر داشتن دشمنان بی انصاف بعضا گیر دوستان بی منطق هم افتادیم
Iran, Islamic Republic of
آخه عزيز من بايد براي نبرد با دشمن آماده بود يا نه؟
چرا پرت مي نويسي كامنت گذار عزيز
يعني چون حرفمون حقه آمادگي دفاعي نداشته باشيم؟ پس تکلیف آیه شریفه "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" چی میشه؟
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نظر قبلی.
وقتی طرف شما اسرائیل و آمریکا است ، دیگر حق دادنی نیست بلکه گرفتنی است آنهم با زیرکی و استراتژی بالا.
Saudi Arabia
مگر حرف حق خريدار دارد !!!!
چرا انقدر ساده ای دوست عزيز
Iran, Islamic Republic of
در اینکه در صورت حمله به ایران همه و با هر وسیله از کشورمان دفاع می کنیم شکی نیست اما لطفا حجم انبوه موشک های نقطه زن رادار گریز را در حد پنجه بوکس و لانچیکو و سانچیکو و غیره تنزل ندهید همونطور که رویترز می خواد این کار رو بکنه.
اگه حرف ما حقه، چه احتیاج به نینجا و بتمن و اسپایدرمن و موشک و اسلحه و تانک و ...داریم؟؟؟؟

لطفابا انتشار این کامنتا، در زمین دشمن بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
عکس آخریه خیلی ترسناکه!
دوست قبلی بنظرم تازه از خواب بیدار شده ؛ خبر رو درست نخونده و نظر داده!!
Iran, Islamic Republic of
نینجا و بتمن و اسپایدرمن و موشک و اسلحه و تانک که چیزی نیست لازم باشه گودزیلا هم میاریم وسط!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر ما مرده باشیم که کسی بخواهد به ایران حمله کند که زنها بخواهند دفاع کنند ما با زنها دفاع نمی کنیم ما باشیران جوانمردمان دفاع می کنیم
ما مردهاي ايراني هنوز اينقدر بي غيرت نشديم كه اجازه بديم ناموسمون بره به جنگ دشمن .
ما براي چي مقاومت مي كنيم به خاطر اينكه دست بيگانه به ناموس ما نرسه بعد ما ميام به ناموسمون اجازه ميديم كه بره جلوي دشمن؟!
زهی تصورباطل زهی خیال محال
Iran, Islamic Republic of
کلا جالب بود.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا جالبه از همه جورش باید آماده باشیم ولی هنوز از نسل جنگ ما مانده ایم با نسل جدید و فرزندانمون جلوی هرگونه تجاوز را می گیریم ولی اول باید از داخل شروع کرد سه مفسد را ادب کرد (کروبی - موسوی - خاتمی )اونا حواسشون را جمع می کنند
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی گویا فراموش کردی تاریخ ایران پر از شیرزنانیه که اگه نبودند معلوم نبود امثال من و شما کجا بودیم. چرا باید اجازه بدیم غربیا فکر کنن ما زنای ایرانی از اسلام فقط حجاب بلدیم و اگه یه وقت حمله ای شد مثل موش پشت همسران و برادرانمو قایم می شیم . بذار بفهمن با چه کشوری روبرو هستن . شیعه و زن شیعه بودن با نینجا بودن منافات نداره. من به عنوان یک نینجا کار، عاشق ایران و مذهب و وطنم هستم و از همین جا اعلام می کنم، از هر مردی که از مردی فقط عربده کشی و قلدر بازی بلده مردترم و با دشمن این خاک مردانه می جنگم .
United States
یاد زن کرمانشاهی افتادم که با تبر در زمان جنگ جلوی دشمن ایستاد و الان جزء قهرمانان ملی از خطه قهرمان پرور کرمانشاهه
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
رویترز یک سوال جهت دار از مربی آنها پرسیده است. طبیعی است که از هر کسی در هر موقعیتی پرسیده شود که ایا اماده دفاع از کشورش است میگوید بله. و این سوال را در کنار این عکس ها گذاشته و ازش سوء استفاده کرده و حالا یک مرکز اموزش رزمی برای بانوان تبدیل به یک مرکز پرورش تروریست زن در ایران تبدیل شده ( یاهو را مشاهده کنید)
Iran, Islamic Republic of
رويترز هنوز نميفهمه كه نينجاي زن كه چيزي نيست به وقتش بچه سيزده ساله‌ها ميرن زير تانك دشمن.
واقعا جای تاسف داره . مگه ما اینقدر ضعیفیم که در صورت حمله اسرائیل بخواهیم از این خانمها در دفاع استفاده کنیم . در ضمن مگه جنگ تن به تنه که این خانمها در زمان جنگ قصد دفاع داشته باشند. نهایت استفاده خانم های محترم نینجا در نیروی انتظامی هست و بس.
ninja
دوست دارم همیشه نینجاها موفق وپیروز باشند البته این بستگی به پشتکار وهمت زیاد داره .تمرین مادر مهارتهاست .