پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لاریجانی اصلاح کرد

شنبه ۶ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 55715
روزنامه اعتماد ملی: حاميان احمدي‌نژاد در مجلس اعلام كردند كه رئيس مجلس در ديدار با مقام معظم رهبري مواضع‌اش درباره ناآرامي‌هاي اخير كشور را اصلاح كرد. پيش از اين حاميان احمدي‌نژاد موضع‌گيري‌هاي لاريجاني در اغتشاشات اخير كشور همچون حمايت وي از حق اعتراض معترضان نتيجه انتخابات را مورد حمله قرار داده و به‌شدت بر سياست دو پهلوي لاريجاني در حواث اخير تاختند شدت انتقادات آنها تا جايي بود كه حتي ايده تغيير رئيس مجلس نيز مطرح شد.
اما به نظر مي‌رسد موضع‌گيري‌هاي لاريجاني در ديدار اخير نمايندگان با رهبر معظم انقلاب خوشايند حاميان احمدي‌نژاد بوده و اسباب رضايت آنان را فراهم آورده است.
لاريجاني مواضع اخيرش را اصلاح كرد
در همين راستا حميد رسايي با رد خبر تلاش براي استيضاح رئيس مجلس گفت:‌بحث استيضاح رئيس مجلس مطرح نبوده البته ما انتقادات جدي به موضع‌گيري‌هاي لاريجاني در جريانات اخير داريم كه آن را در نطق‌هاي خود اعلام كرده‌ايم.
عضو فراكسيون انقلاب با اشاره به ديدار نمايندگان با مقام معظم رهبري و گزارشي كه در اين ديدار از سوي رئيس مجلس ارائه شد، تصريح كرد: در ديدار با مقام معظم رهبري، آقاي لاريجاني مواضع اخير خود را در گزارشي كه ارائه داد‌ند، اصلاح كردند. به گزارش ايسنا رسايي درباره اينكه آيا راهكارهاي قانوني براي استيضاح رئيس مجلس در آيين‌نامه داخلي مجلس ديده شده است، گفت: اين كار با درخواست 25 نفر از نمايندگان انجام مي‌شود.
حسينيان: برخي صحبت‌هاي لاريجاني از ديد نمايندگان منفي بود
همچنين روح‌الله حسينيان با تاكيد بر اينكه برخي نمايندگان نسبت به عملكرد لاريجاني انتقاد دارند،گفت: كسي تصميم ندارد كه او را از رياست بركنار كند، چراكه اصلا قانوني به نام استيضاح رئيس مجلس وجود ندارد. رئيس فراكسيون انقلاب با تاكيد بر اينكه قانوني در مورد استيضاح رئيس مجلس وجود ندارد كه نمايندگان بخواهند آن را دنبال كنند، گفت: برخي از نمايندگان از لاريجاني انتقاد دارند كه چرا در بعضي مسائل راهي كه رهبري مطرح كردند را نپيمودند؟چرا كه مقام معظم رهبري در خطبه نماز جمعه تاكيد كردند كه بايد به مسائل پيش آمده خاتمه داد و آرامش را در جامعه حفظ كرد. اما لاريجاني در صحبت‌هاي خود با صدا و سيما، مطالبي را كه موجب اغتشاش مي‌شود مطرح كرد كه از ديد نمايندگان منفي بود.
رئيس كميسيون سياست داخلي و امور شوراهاي مجلس با بيان اينكه بعضي نمايندگان تذكر لازم را به آقاي لاريجاني داده‌اند،‌تصريح كرد: به عقيده بنده سياستمداران هم اشتباه مي‌كنند كه بايد اشتباهات را تذكر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *