پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

روایت‌شمخانی‌ازسکوت‌درباره‌وضعیت فلسطین

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 372157
دبیر عالی شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام به دنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: امروز کسانی که در غزه مقاومت می کنند فرزندان روز قدس هستند و پیام امام راحل را به خوبی درک کرده و غزه را به دژ محکمی تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: جنایات ددمنشانه رژیم‌صهیونیستی خون مسلمانان را به جوش آورده و آنان برای حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه حضوری باشکوه و گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس داشتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بر لزوم وحدت و انسجام مسلمانان تاکید کرد و گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند راه مقابله با تجاوز دهشتناک رژیم غاصب اشغالگر قدس دل بستن به مجامع بین‌المللی است و ساکتین نیست و خود مسلمانان باید اقدامی اساسی در این زمینه به عمل آورند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم به پیام رهبری بار دیگر لبیک گفتند و حضوری گسترده در این مراسم داشتند.

شمخانی گفت: جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس عاملی دیگر برای حضور همگان در این مراسم شده و خون مسلمانان را به جوش آورده است.

وی اظهار امیدواری کرد: جهان اسلام چاره‌اندیشی اساسی و جدی در این زمینه به عمل آورند و ساکتین نیز اقدامی صورت داده تا در نهایت شاهد خلاص شدن مردم غزه از محاصره باشیم.

وی با اشاره به تفاوت‌های روز قدس سال ۵۸ و ۹۳ اظهار داشت: این دو روز تفاوت‌های زیادی با هم داشته که از جمله آن فهمیدن همگان به جنایتکار بودن رژیم‌صهیونیستی و حمایت بی‌چون و چرای استکبارجهانی از این رژیم است.

شمخانی با بیان اینکه وحدت و اتحاد مهم ترین راهکار برای رسیدن به این هدف مهم است، گفت: متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام به دنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *