چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۷
۱۲

اطلاعیه مهم دفتر رهبر انقلاب درباره مواضع هسته ای ایشان

مواضع هسته ای رهبر انقلاب صریح، شفاف و بدون تأویل در دیدارهای اخیر بیان شده است/ انتساب هر مطلبی خارج از این چارچوب فاقد اعتبار است
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 442050
روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی، مواضع معظم له در رابطه با این موضوع صریح، شفاف و بدون تأویل در فرمایشات ماههای اخیر ایشان، اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد و انتساب هر مطلبی خارج از این چارچوب فاقد اعتبار است.
اطلاعیه مهم دفتر رهبر انقلاب درباره مواضع هسته ای ایشان
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی، مواضع معظم له در رابطه با این موضوع صریح، شفاف و بدون تأویل در فرمایشات ماههای اخیر ایشان، اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد و انتساب هر مطلبی خارج از این چارچوب فاقد اعتبار است.

متن اطلاعیه روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به انعکاس مطالبی در خصوص دیدگاهها و نقطه نظرهای مقام معظم رهبری مدظله العالی نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی کشور، به این وسیله رسماً اعلام می گردد: مواضع معظم له در رابطه با این موضوع، صریح، شفاف و بدون تأویل در سخنرانی ها و فرمایشات ماههای اخیرشان، خصوصاً در روز بیستم فروردین، دیدار دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، دیدار کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان، و روز عید سعید فطر اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد. لذا انتساب هر مطلبی که خارج از این چارچوب باشد، فاقد اعتبار است.

روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری
۱۰ شهریور ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صفا
خدایا بحق محمد و آل محمد ترا سوگند میدهم که جان و مال خودم و فرزندم و پدر و مادرم فدای یک لحظه نفس کشیدن رهبر عزیزم باد
منفی زنها همان ضدانقلابهای فتنه گرند که اگر قابل هدایت نیستند خداوند بحق محمد و آل محمد شرشان را بخودشان برساند و از پهنه روزگار محوشان کند
آخه برخی تفسیر به رای میکنند و باعث تردید مردم میشن!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آنها كه اين روزها براي توجيه اقداماتشان دائم مطالب كذب به رهبر انقلاب مي بندند
Iran, Islamic Republic of
مثل روزنامه ...
Iran, Islamic Republic of
منظورت که گروه ... نیست؟
سعید110
ضمن تقدیر از عذرخواهی وزیر محترم اطلاعات در ارتباط با انتساب کلام غیر واقع به مقام معظم رهبری، در عین حال این موضوع نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که چرا شخصیت هایی برخوردار از چنین سطح از سرمایه اجتماعی، در دریافت کلام و بیان صریح رهبر معظم انقلاب، گیرایی و چه بسا بتوان گفت: هوشیاری لازم را ندارند. این در حالی است که آن هنگام که معظم له بیاناتی را در مجامع عمومی و به دفعات ابراز می فرمایند، درک گسترده تر از آنچه که در سطح عموم اتفاق می افتند، مورد انتظار است.
این همه، انسان عاقل را به این فکر فرو می برد که نکند ظاهر برخی شخصیت ها، ارجح بر باطنشان است.
منظور فقط اون بنده خدا نیست،افراد خاص دیگه و مردم هم تحریفهایی انجام دادن که لازم بود تذکر داده بشه.
صفا
داداش نبود هوش ذاتی در دولت عاملشه
با چهارتا واژه انگلیسی بلغور کردن که یک بومی انگلیسی که حتی مدرسه نرفته بهتر از اینها ادا میکند خیال میکنند با سوادند و به کج راهه میروند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه .......
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستي كه ادعاي ولايتمداريش گوش فلك رو كر كرده!
Netherlands
جانم فدای رهبرم بی کلام