پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پرسش مدیران رسانه ها از وزیر ورزش

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 442753
امروز شنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۴، مدیران مسئول رسانه ها، در سالن اجتماعات این وزارتخانه، با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز شنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۴، مدیران مسئول رسانه ها، در سالن اجتماعات این وزارتخانه، با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این نشست ، که سه ساعت به طول انجامید، پس از بحث و تبادل نظر بین مدیران مسئول رسانه ها و  محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مطالبات و توقعات این مدیران از سکاندار کشتی ورزش ایران، مطرح شد.

مدیران مسئول رسانه ها از وزیر ورزش و جوانان، شفاف سازی امر اطلاع رسانی در راستای خدمات گسترده ی دولت یازدهم در دو حوزه ورزش و جوانان را خواستار شدند.ضمن اینکه گسترش نقد و انتقاد همراه با ترویج روحیه امید و نشاط برای مردم را مورد تاکید قرار دادند.

تخریب و غوغا سالاری به عنوان آفت مهم برخی از رسانه های ورزشی، مورد مهم دیگری بود که مدیران مسئول مطبوعات، خواهان تحقق آن شدند.بنا بر این گزارش، این مدیران مسئول، دکتر گودرزی را به خاطرکاهش آفت غوغا سالاری در گستره ی رسانه های علاقمند و دلسوز ورزش در دولت تدبیر و امید ، مورد تقدیر قرار دادند.

مطرح شدن بیش از پیش انتظارات جوانان از دولت تدبیر وامید و همراهی با خواستهای آنان ، از دیگر موارد درخواستی مدیران مسئول رسانه ها بود .در پایان این دیدار، تمامی مهمانان رسانه ای وزیر، وی رابه خاطر پیگیری موضوع ورزش پاک و مقابله با فساد ، مورد تقدیر قرار دادند و از برخی از تصمیمات اشتباه فوتبالی که وفت و انرژی وزیر ورزش را نیز، معطوف به خود می کند انتقاد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *