جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پدری دختر ۲ ماهه اش را با سیانور کشت

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 216952
کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق از مردی هستند که متهم است کودک دو ماهه خود را با خوراندن سیانور به قتل رسانده است. این پرونده سال گذشته تشکیل شد اما اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ نوزاد دو ماهه که «نازنین» نام داشت تا چند روز قبل به طول انجامید و این نظریه روند رسیدگی به پرونده را تغییر داد.
روزنامه شرق نوشت:
صبح روز پنجشنبه 20 بهمن سال گذشته مردی هراسان و مضطرب در حالی‌که دختربچه‌ای را در آغوش داشت به بیمارستان شریعت‌رضوی تهران رفت و به پرستاران گفت دخترش بدحال است در همان شرایط که کادر درمانی معاینه نازنین را آغاز کرده بودند، پدر او مشغول پر کردن فرم‌ مربوط به پذیرش شد و پس از آن در یک لحظه از فرصت استفاده و بیمارستان را ترک کرد.

ساعتی بعد مرگ نازنین توسط پزشکان تایید شد و از آنجا که آثار کبودی روی صورت نوزاد و همچنین جای سوزن روی دستان او مشهود بود، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و کارآگاهان جنایی در حالی تحقیق روی این پرونده را آغاز کردند که علت مرگ دختر هنوز معلوم نبود و علاوه بر آثار مشاهده شده روی پیکر وی و فرار پدرش از بیمارستان احتمال وقوع کودک‌آزاری و قتل را قوت می‌بخشید.

ماموران بعد از بررسی فرم پذیرش نازنین فهمیدند، پدر او خودش را مردی 30ساله به نام «اسماعیل» و دامپزشک معرفی کرده است. این مرد نشانی خانه‌ای را نیز در برگه نوشته بود. تیمی از ماموران به آدرس مورد نظر رفتند و فهمیدند اطلاعات ثبت‌شده در فرم پذیرش موثق است. آنها از اسماعیل خواستند برای پاسخ دادن به برخی سوالات جلو در بیاید اما او ناگهان دست به اقدامی جنون‌آمیز زد و با گروگان گرفتن دختر سه ساله و همسرش گفت اگر کسی وارد خانه شود اعضای خانواده‌اش را به قتل خواهد رساند. ماموران وقتی در این شرایط قرار گرفتند تلاش کردند مرد دامپزشک را آرام کنند ولی کوشش‌های آنها ثمری نداشت و این مرد با قمه به یکی از ماموران حمله کرد و بعد از زخمی کردن وی دستگیر شد. ماموران همچنین همسر اسماعیل را نیز که «جمیله» نام دارد بازداشت کردند.

اسماعیل در بازجویی‌ها اتهام کشتن فرزند دومش را رد کرد و گفت: «بعد از تولد نازنین به دلیل مشکلات خانوادگی که پیش آمده بود نتوانستم برای او شناسنامه بگیرم اما به شدت به دخترم علاقه داشتم تا اینکه شب حادثه وقتی من و جمیله خواب بودیم، نازنین شروع به گریه کرد ما هر کاری کردیم نتوانستیم او را آرام کنیم من به شدت عصبی شده بودم و در یک لحظه در حالی‌که کنترل خودم را از دست داده بودم ضربه‌ای را به صورت او زدم، بعد از آن نازنین آرام شد، صبح که از خواب بیدار شدم فهمیدم دخترم بی‌حال است برای همین سریع او را به بیمارستان رساندم.»

همسر اسماعیل نیز گفته‌های شوهرش را تایید کرد با این وجود تحقیقات ادامه یافت تا اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد در خون نوزاد دو ماهه سم مهلک سیانور پیدا شده و علت مرگ او نیز همین موضوع بوده است. به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان یک‌بار دیگر پدر مقتول را پشت میز بازجویی نشاندند. او این بار هم همان ادعای گذشته را تکرار کرد و درباره سیانور هیچ توضیحی نداد. او گفت: «ضربه‌ای که به دخترم زدم خیلی محکم بود و خودم متوجه کبودی صورتش شدم. روز بعد هم وقتی او را به بیمارستان رساندم از ترسم فرار کردم اما از ماجرای سیانور اطلاعی ندارم.»

جمیله نیز وقتی برای دومین مرتبه بازجویی شد، حرف‌های همسرش را تکرار و از علت کشف سیانور در خون فرزندش ابراز بی‌اطلاعی کرد.

بنابر این گزارش، در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چقدر آدم میتونه پست باشه یکی مثل ما چند ساله داریم دوا درمون میکنیم بچه دار نمیشیم ارزومون شده یکی مثل این سنگ دل..........