جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

بازجويان مرا مجبور به خوردن "ادرار"كردند

شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 168451
خبرنگار شبكه خبري فرانس ۲۴ در تشريح شكنجه‌هايي كه در بازداشت‌گاه‌ با آن مواجه بود گفت: يكي از بازجويان مرا مجبور به خوردن ادرار كرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه لبناني "سدار نيوز "، "نزيهة سعيد " خبرنگار شبكه خبري فرانس ۲۴ از شكنجه‌هايي كه در زمان دستگيري‌اش توسط نيروهاي امنيتي بحرين روي داده، سخن گفت.

وي ۲۲ ماه مي، (يك‎شنبه گذشته) و زماني كه به مركز پليس الرفاع در جنوب بحرين فراخوانده شد، بازداشت شد.

نزيهه سعيد گفت كه با وي تماس حاصل شد تا در مركز پليس حضور يابد، هنگامي كه به مركز پليس رسيد، پارچه‌اي سياه روي سر وي كشيده شد و از وي درباره حضور در ميدان اللؤلؤ تحقيق شد.

نزيهه سعيد نيز پاسخ داد كه به دليل آنكه خبرنگار بوده و ماهيت كاري وي به گونه‌اي است كه بايد رويدادها را پوشش دهد، در ميدان لؤلؤ حضور داشته است.

خبرنگار فرانس ۲۴ ادامه داد: بعد از اين صحبت، به ناگاه با سيلي‌هاي محكم بي‌رحمانه‌اي مواجه شدم و پس از آن يكي از بازجوها با لوله‌اي پلاستيكي‌ مانند، مرا مورد ضرب‌و ‌شتم قرار دادند. پس از آن از شدت درد روي زمين افتادم و يكي از بازجوها مرا با الفاظ ركيكي مورد خطاب داد.

نزيهة ادامه داد: من را مجبور كردند كه به طور معكوس روي صندلي بنشينم و پس از آن بازجوها كمر من را با ضربات وحشيانه مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

وي اضافه كرد: يكي از بازجوها در حالي كه در دستانش يك بطري بود آن را به دهانم نزديك كرد و گفت: بخور! يكي از بازجوها گفت كه محتوي اين بطري "ادرار " است و پس از آن نزيهة به دليل بوي بد اين بطري، سر خود را كنار زد.

نزيهة گفت: پس از آن بازجوها اقدام به ريختن ادرار روي صورتم كردند.

بر اثر اين اقدام صورت نزيهة ملتهب شد و نقاطي قرمزرنگ روي صورت وي پديد شد. پس از آن يكي از بازجوها نزيهة را از موهايش به سوي حمام كشيد و گفت اگر از ادرار خوشت نمي‌آيد در حمام چيز ديگري وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مرگ بر آل خليفه
مرگ بر آل سعود
ننگ بر حیوان صفتان وحشی