چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دستور ويژه احمدی مقدم درباره اسيدپاشی

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 388556
جانشين فرمانده نيروي انتظامی، گفت: پليس با عزم جدي و حساسيت ويژه ای اين پرونده را تا دست يابي به نتيجه نهايي دنبال می كند.
به گزارش جهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار سرتيپ حسين اشتري كه با دستور ويژه فرمانده نيروي انتظامي به منظور بررسي روند اقدامات اجرايي در پرونده اسيدپاشي به استان اصفهان سفر كرده بود شب گذشته در نشستي با كارآگاهان مسئول پرونده ضمن ابلاغ تدابير ويژه در اين خصوص، آخرين اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسايي و دستگيري عامل اصلي اين پرونده را بررسي كرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در حاشيه اين جلسه هدف از سفر خود به اصفهان را پيگيري ويژه پرونده اسيدپاشي و بررسي روند آخرين اقدامات و فعاليت هاي انجام شده توسط واحدهاي انتظامي، عملياتي و اجرايي پليس استان و ارائه تدابير لازم در اين خصوص عنوان كرد و گفت: پليس با عزم جدي و حساسيت ويژه اين پرونده را دنبال مي كند.

وي از دستور ويژه فرمانده ناجا براي پيگيري و حل هرچه زودتر اين پرونده و شناسايي عامل اصلي اين اقدام خبر داد و گفت: در اين زمينه نيروي انتظامي از تمامي ظرفيت هاي موجود و بسيج همه امكانات خود استفاده كرده و در صورت نياز پشتيباني هاي لازم از طريق مركز نيز اعمال خواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با بيان اينكه اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي به شمار مي آيد از همكاري اقشار مختلف مردم به خصوص مردم اصفهان با پليس استان به ويژه در پرونده اخير تقدير كرد و عنوان داشت: هوشمندي مردم در پيگيري اخبار و گزارش هاي اين پرونده از طريق منابع رسمي و مطمئن كشور همچون رسانه ملي و سايت خبرگزاري پليس باعث خنثي شدن شايعات شده است.

وي با بيان اينكه شايعه سازها به دنبال نا امن كردن جامعه و از بين بردن اعتماد مردم نسبت به خادمان خود در نيروي انتظامي هستند گفت: پليس با كساني كه بخواهند امنيت و آسايش مردم را مختل كرده و باعث التهاب در جامعه شوند برخورد قانوني خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *