پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بالاخره عربستان به علی جنتی ویزا داد!

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 448955
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر عزم دولت برای استیفای حقوق جانباختگان ایرانی در حادثه منا گفت: روادید برای جنتی دریافت کرده‌ایم که اگر لازم باشد به عربستان خواهد رفت.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: دولت از همه ظرفیت‌هایش استفاده خواهد کرد تا همه جان باختگان منا شناسایی و به کشور منتقل شوند.

وی افزود: از همه راه‌های ممکن با مقامات عربستان سعودی در ارتباطیم و نهادهای ذی‌ربط اعم از سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در این زمینه فعالند.

جهانگیری تاکید کرد: در مقطعی لازم بود که وزیر بهداشت و درمان به عربستان برود و رفت و اکنون روادید برای آقای جنتی دریافت کرده‌ایم که اگر لازم باشد به عربستان خواهد رفت.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت امور خارجه از همه ظرفیت های دیپلماتیک اعم از استفاده از نهادهای بین المللی و استفاده از ظرفیت روابط میان ایران و عربستان و نیز روابط با دیگر کشورهای منطقه حتما استفاده خواهد کرد تا حقوق جان باختگان ایرانی فاجعه منا به طور کامل استیفا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *