جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشریح آخرین تغییرات جرایم رانندگی

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 383452
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به پرسشی در مورد نرخ جریمه‌ها گفت: نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی تغییری نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار موسی امیری جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حاشیه جشن مهر و دانش در جمع خبرنگاران به حفظ زیبا و خاطره‌انگیز مهر ماه و مدرسه اشاره داشت و گفت: در حقیقت مدرسه در کنار علم‌آموزی، تعلیم نیازهای ضروری را نیز به عهده دارد تا دانش‌آموزان را به سمت آینده بهتر رهنمون سازد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به کمربند ایمنی اشاره داشت و گفت: همراهی همیاران پلیس بود که ما امروز با اطمینان شاهد آن هستیم که بستن کمربند ایمنی حداقل در صندلی جلو شکل گرفته است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: اگر ما بنا داریم تا در آینده در راستای ایمنی بیشتر و تلفات کمتر قدم برداریم چاره‌ای نداریم جز اینکه از قشر دانش‌‌آموز و معلم بهره ببریم.

وی با اشاره به نقش دیروز مدرسه در پرورش رزمندگان و نقش امروز مدرسه در تعلیم مبلغان فرهنگ ترافیکی اظهار داشت: ما باید از سرمایه اجتماعی دانش‌آموز و معلم برای کمک به مردم و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم تا هم دانش‌آموزان وظیفه خود و حقوق دیگران را بدانند و هم بتوانند در ایفای وظیفه اجتماعی‌شان به خوبی عمل کنند.

سردار امیری با اشاره به این مطلب که ۴۴ درصد جمعیت جوان در کشور وجود دارد، گفت: امروز ۱۰ میلیون همیار پلیس از دانش‌آموزان هستند که به همراه ۸۰۰ هزار معلم که به عنوان فرهنگ‌یاران ترافیک ایفای نقش می‌کنند، به پلیس راهنمایی و رانندگی کمک می‌کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از دانش‌آموزان درخواست کرد تا در رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ‌سازی استفاده از کمربند ایمنی در سرنشینان عقب خودرو به کمک پلیس بیایند و با احترام، تذکرات لازم را در این امر به والدین خود ارائه دهند.

سردار امیری در پاسخ به پرسشی در مورد نرخ جریمه‌ها گفت: نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی تغییری نکرده است.
https://jahannews.com/vdccp1q1i2bq408.ala2.html
jahannews.com/vdccp1q1i2bq408.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *