سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 383353
تیم فوتبال الهلال عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در نخستین دیدار از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال العین امارات در حالی میزبان الهلال عربستان بود که در بازی رفت در عربستان با نتیجه پرگل ۳ بر صفر مغلوب شاگردان سامی جابر شده بود و برای صعود به فینال کار سختی را پیش رو داشت.

این مسابقه حساس در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود العین به پایان رسید.

میونگ جو لی در دقیقه ۱۰ روی پاس عمر عبدالرحمان العین را یک بر صفر پیش انداخت. اما ناصر الشمرانی در دقیقه ۶۵ بازی را مساوی کرد. در ادامه کمبو اکوکو در دقیقه ۷۸ باز هم میزبان را پیش انداخت تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود العین خاتمه یابد.

همچنین آساموا ژیان از العین در دقیقه ۷۰ با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور اخراج شد.

بدین ترتیب شاگردان سامی جابر در تیم الهلال عربستان موفق شدند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ بر العین غلبه کرده و نخستین فینالیست این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی فردا شب وسترن سیدنی در حالی از اف‌سی‌سئول کره پذیرایی می‌کند که دیدار رفت دو تیم در کره جنوبی با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *