جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

برنامه مسکن در حال تدوین است

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 380699
نائب رئیس کمیته مسکن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر محترم راه و شهرسازی با جدیت و حوصله در حال تدوین برنامه جدید برای مسکن است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجید جلیل سرقلعه صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لردگان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اهمیت آمار در دنیا در توسعه اقتصادی کشورها بر کسی پوشیده نیست.

وی آمار را زیربنای توسعه و برنامه‌ریزی دانست و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران و عوامل اجرائی سرشماری عمومی کشاورزی در این شهرستان باید نهایت دقت و اهتمام را داشته باشند که اطلاعات صحیح و کاملی در اختیار دولت قرار دهند چرا که این آمار مبنای تصمیمات مهم بعدی در این شهرستان خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برنامه‌های زیادی از جمله در زمینه گردشگری و توریسم، مسکن، مالیات و کشاورزی دارد که قطعا همین آمارهای اخذ شده از سرشماری مبنای این تصمیمات می‌شود.

نائب رئیس کمیته مسکن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مهندس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی با صبر و حوصله در حال برنامه‌ریزی است و البته تحت فشارهای شدیدی نیز می‌باشد که باید با ارائه آمار صحیح و دقیق به این دوستان در برنامه‌ریزی کمک کنیم.

جلیل کشاورزی را در دنیا یک مسئله استراتژیک دانست و خاطر نشان کرد: در مسئله گندم در سالیان گذشته به دلیل نبود آمار صحیح دچار یک نوسان شدید در تولید شدیم.

وی افزود: در یک سال دو میلیون تن تولید داشتیم در سالی دیگر هفت میلیون تن تولید و در سالی دیگر ۱۲ میلیون تن تولید گندم داشتیم که این آمار نشان دهنده عدم آمار درست از زیر ساخت‎های کشاورزی می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی کشاورزی را یک اقتصاد مولد و مادر دانست و افزود: کشاورزی مستقیما با اقتصاد و آمار در ارتباط است بنابراین باید با ارائه آمار دقیق آن را سروسامان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان لردگان و مدیر‌کل آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، جزئیات سرشماری عمومی کشاورزی تبیین گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
زنگ اول اجاره نشینی زنگ دوم اجاره نشینی زنگ سوم هم چادرنشینی!!!