جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتقاد رئیس المپیک آسیا از کره‌جنوبی

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 381292
رئیس شورای المپیک آسیا با بیان اینکه کره جنوبی بعد از المپیک لندن میزبانی را بر عهده گرفته و این کار را سخت می‌کند، مشکلات بوجود آمده پیرامون چند داوطلب را به خاطر تفاوت های فرهنگی دانست و در مورد میزبانی کره گفت: ما هم قبول داریم که میزبانی اینچئون نسبت به گوانگجو ضعیف‌تر است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شیخ احمد الفهد الصباح صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت برگزاری بازی‌های آسیایی در کره جنوبی انجام گرفته بود در خصوص میزبانی این کشور گفت: ما هم می‌دانیم که میزبانی این بازیها از گوانگجو ضعیف‌تر است ولی فراموش نکنید که کره بعد از المپیک میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته و این کار را بسیار سخت کرده است.

وی ادامه داد: ما داریم میزبانی را در بین کشورهای مختلف تقسیم می‌کنیم. همین حالا شهرهای زیادی هستند که می‌توانند رویدادهای زیادی را میزبان باشند. برای اینکه کشورها رشد کنند ما رویدادهای مختلفی مثل بازی‌های ساحلی و داخل سالن را ایجاد کردیم تا سنت‌ها و مذاهب گوناگون درگیر این بازی‌ها باشند.

رئیس شورای المپیک آسیا درباره حضور زنان در مسابقات مختلف گفت: یکی از برنامه‌های ما این بوده که زنان کشورهای مسلمان در مسابقات حاضر باشند که بازی‌های کشورهای اسلامی هم در این راستا راه اندازی شده است. ضمن اینکه حضور آنها نسبت به قبل کاملا گسترده‌تر شده است و نباید از سهم بازی‌های کشورهای اسلامی غافل شویم.

خبرنگار ژاپنی هم در خصوص برخی مشکلات جنسی که برای چند داوطلب پیش آمده بود از شیخ احمد پرسید که وی آن را به مسایل فرهنگی ربط داد و گفت: این تفاوت فرهنگی ملت هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *