پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

گرمای شدید در پاکستان +تصاویر

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 431098
با اینکه دمای هوا در شهر کراچی و سایر نقاط ایالت سند کاهش یافته و به حدود ۴۵ درجه سانتیگراد رسیده است اما افزایش رطوبت هوا و گرمای شدید همچنان قربانی می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس در اسلام‌آباد، با اینکه دمای هوا در شهر کراچی و سایر نقاط ایالت سند کاهش یافته و به حدود ۴۵ درجه سانتیگراد رسیده است اما افزایش رطوبت هوا و گرمای شدید همچنان قربانی می‌گیرد.

آخرین گزارش ها نشان می‌دهد تعداد قربانیان گرمای بی‌سابقه در شهر کراچی از مرز ۲ هزار نفر گذشته است و در حال افزایش می‌باشد.

موج گرمای شدید سبب افزایش سرسام‌آور قیمت آب و یخ در کراچی شده و مردم با ایستادن در صف‌های طولانی به دنبال خرید یخ هستند.

همچنین بیشتر مردم حاضر نیستند عزیزان خود را که بر اثر گرما می‌میرند در قبرهای دسته‌جمعی دفن کنند و مبادرت به خرید قبر می‌نمایند که همین امر قیمت قبر در قبرستان‌های اطراف کراچی را افزایش داده است.

وزیر ایالتی بهداشت در ایالت سند در این زمینه گفت: بیشتر قربانیان گرمازدگی، بی خانمان‌ها و کارتن خواب‌ها هستند.

همچنین حدود ۳۵ درصد از قربانیان افرادی بوده اند که به دلیل قطعی برق امکان استفاده از وسائل سرمایشی را نداشته‌اند. این عده که شمار قابل توجهی از آنان را زنان تشکیل می دهند بدون اینکه به خیابان‌ها بیایند و تنها به دلیل قطعی برق در زمان اوج گرما جان باخته‌اند.






















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عین سین
Iran, Islamic Republic of
این انسان با این همه ضعف، در برابر گرما، سرما، گرسنگی، تشنگی، تاریکی، فقر،و...و این همه گردنکشی؟!!!!!!!!!