شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ارگان مطبوعاتی رضایی پیشنهاد کرد؛

انصراف احمدی نژاد از انتخابات!

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 49109
ارگان مطبوعاتی محسن رضایی، کاندیدای اصول گرای انتخاباتی ریاست جمهوری، به محمود احمدی نژاد دیگر کاندیدای اصول گرای انتخابات پیشنهاد داده از عرصه انتخابات انصراف دهد!

به گزارش شفاف، روزنامه فرهنگ آشتی در سرمقاله خود با تشریح برخی سیاست های دولت نهم و انتقاد از آنها، نتیجه گرفته است که بهتر است احمدی نژاد از انتخابات انصراف دهد.

رئیس شورای سیاست گذاری این روزنامه نوشته است: نتیجه آنکه آقای احمدی‌نژاد با آگاهی از این اصل مهم که «هرکسی را بهر کاری ساختند» و با عنایت به این فرمول که «کناره‌گیری از قدرت موجب محبوبیت دائمی می‌شود» شایسته‌تر و خداپسندانه‌تر آن است که در راستای به هدر نرفتن هرچه بیشتر سرمایه‌های مادی و انسانی کشور که از اصول مسلم منافع ملی هر کشوری به شمار می‌رود و با علم به اینکه زمانی که گذشت دیگر برنمی‌گردد، بهتر است با اعلام انصراف خود از کاندیداتوری در انتخابات دهم ریاست جمهوری، از آرزوی کسب قدرت دوباره نهاد اجرایی کشور صرف‌نظر کند تا هم اصولگراها «مجبور» به حمایت از او نباشند و هم اصل حیاتی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که مورد نظر ویژه مقام معظم رهبری و ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است تحقق یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *