پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

"حسن عباسی" بازداشت شد

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 53979
پس از سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه تهران در تاریخ سوم خرداد ماه امسال، دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی از وی شکایت کردند که با احضار عباسی به دادگاه دقایقی پیش حسن عباسی بازداشت شد. 

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، عباسی در سخنرانی در دانشگاه تهران مثلث هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی و محسن رضایی را مثلث "ما نمی توانیم" عنوان کرده بود و به شدت از ضعف مدیریتی این افراد و همچنین تیم مذارکره کننده هسته ای در دولت سابق انتقاد کرده بود. 

در پی این سخنرانی که با استقبال شدید دانشجویان همراه بود حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی از عباسی شکایت کردند. عباسی پیش از ظهر امروز به دادگاه مراجعه کرد که با حکم دادگاه عباسی هم اکنون در بازداشت به سر می برد. 

خبرنامه دانشجویان ایران روز گذشته قسمتی از سخنرانی عباسی در جمع حامیان محمود احمدی نژاد را منتشر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این نکته هم تحمل پذیری منتقدان احمدی نژاد را می دهد و دلیل اینکه تا کنون احمدی نژاد علیه زور و زر و تزویر اقدامی نکرده مشخص شد!!!!
Iran, Islamic Republic of
نظیر عباسی هاهم اگر کوتاه بیایند ماکوتاه نمی اییم ماهمان سربازانی هستیم که امام میگفت درگهواره اند
محمد
استاد هیچ وقت کم نمیاره. اگر تو کلاساشون شرکت کنی متوجه میشی.

خدا شمارو هم نگه داره که روحیه انقلابی داری.
محمد
خدا نگهدارش باشه.من که جر حقیقت چیز دیگه ای از استاد نشنیدم و ندیدم.علت اصلی بازداشت شدن ایشون اینه که جوابی براش ندارن.