جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶

صداوسیما: دولت با وجود وعده‌ها تاکنون هیچ کمکی نکرده است

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 419696
روابط عمومی رسانه ملی در جوابیه ای به ادعاهای مطرح شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دریافت کمک ارزی و ریالی صدا و سیما از دولت پاسخ داد.
صداوسیما: دولت با وجود وعده‌ها تاکنون هیچ کمکی نکرده است
به گزارش جهان، روابط عمومی رسانه ملی با رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر دریافت مبالغی نظیر «یکصد میلیارد تومان» یا «یک میلیارد و سیصد میلیون دلار» کمک از دولت اعلام کرده است که سال گذشته مقرر شده بود دولت کمک مالی به سازمان اختصاص دهد، ولی تاکنون هیچ کمکی انجام نشده است و رسانه با اخذ چندین وام توانسته است سال ۹۳ را پشت سر بگذارد.

در این جوابیه همچنین آمده است: دریافت کمک‌های ارزی از دولت در سال‌های گذشته هم بوده است و موضوع جدیدی نیست و این گونه پرداخت‌های ارزی به صدا و سیما عمدتا برای بهبود بخشی سیگنال رسانی، به روز شدن تجهیزات فنی و... انجام می‌شود و ارتباطی به پرداخت حقوق کارکنان ندارد.

روابط عمومی رسانه ملی تاکید کرد: هیچ یک از کمک‌های ریالی و ارزی تاکنون دریافت نشده است و رسانه ملی با همه مشکلات مالی که با آن مواجه است تلاش می‌کند ‌با قدرت بیشتر به وظایف خود عمل کند و صدای انقلاب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بلدم بلدم کمک کنم این بود
یک ریال از پول مردم نباید خرج این بوق که برای عده ای خاص میزند خرج شود !!
مهدی
شما بودی کمک میکردی؟
Romania
من منطقه 18 تهران هستم
چند ماهی هست که همه کانال ها پرپر میزنه
اینقدر به آنتن سر زدم پدرم در اومده، یه بار هم یه آنتن نو خریدم؛ پس جریان این بودهههههههه !!!
Romania
دلیل انتقاد های رسانه ملی رو حالا میشه حدس زد
رضا
Romania
عوضش شما به دولت خیلی کمک کردید سرافراز مچکریم