پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

یک باند فرودگاه مهرآباد قابل استفاده نیست

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 377891
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در حال حاضر دو باند فعال در فرودگاه مهرآباد به طول چهار کیلومتر وجود دارد اما با توجه به ‌این‌که فاصله دو باند از یکدیگر استاندارد نیست همیشه یکی از آن دو غیرفعال است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمدعلی ایلخانی در مراسم آغاز به کار اپرون شرقی فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: در فضای پایانه‌های مسافری ۷۵ هزار متر مربع فضای ترمینال‌های فرودگاه وجود دارد که البته با توجه به عمر بالا همواره نیازمند بازسازی به شکل هر شش ماه یکبار است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به نقش فروگاه مهرآباد در جابجایی مسافران هوایی کشور اظهار کرد: روزانه ۳۱۰ پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود که سالانه به ۱۴ میلیون مسافر می‌رسد؛ از این‌رو باید برنامه‌های توسعه‌ای این فرودگاه هرچه جدی‌تر در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شود.

ایلخانی تصریح کرد: با توجه به بالا‌بودن تعداد طرح‌های توسعه‌ای در این فرودگاه نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن وجود دارد ما سعی کرده‌ایم شرایط لازم برای رسیدن به این مهم را فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *