پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازگشت تعدادی از رهبران اخوان‌ به قطر

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 387494
منابع نزدیک به اخوان‌المسلمین اعلام کردند که قطر از تصمیم خود برای اخراج ۷ نفر از رهبران اخوان‌المسلمین منصرف شده است و برخی از آنها به دوحه بازگشته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع نزدیک به اخوان‌المسلمین اعلام کردند که قطر از تصمیم خود برای اخراج ۷ نفر از رهبران این جنبش از دوحه منصرف شده است.

بر اساس گزارش «المصری الیوم»، تعدادی از رهبران اخوان و در راس آنها «جمال عبدالستار» و «عصام تلمیه الداعیان» بار دیگر به دوحه بازگشته‌اند و تعدادی دیگر مانند « حمزة زوبع» و «محمود حسین» دبیرکل این جنبش اصلا دوحه ار ترک نکرده بودند.

این منابع آگاه اعلام کردند که قطر با درخواست «یوسف قرضاوی» برای عدم اخراج محمود حسین از دوحه موافقت کرده است. تنها عضو اخوان از ۷ نفر اعلام شده که در حال حاضر قطر را ترک کرده و بنا بر شرایط کاریش در ترکیه به سر می‌برد «عمرو دراج» است.

در همین راستا قطر از رهبران اخوان خواسته است دیدگاه‌های سیاسی خود را در رسانه‌ها علنی نکنند و از حمله لفظی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دست بردارند.

«حسین عبد الرحمن» از رهبران جنبش اخوان المسلمین دراین باره گفت که قطر برای راضی کردن کشورهای عرب خلیج فارس اعلام کرده بود که این رهبران را از کشورش اخراج می‌کند اما در واقع این ادعای خود را عملی نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *