جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۷

حضور احمدی نژاد در راهپیمایی روز قدس

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 372094
رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: هولوکاست واقعی هم اکنون در فلسطین در حال وقوع است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است و این انسانیت است که زیر پای شیطان‌ها و شیطان‌صفت‌ها تکه و پاره می‌شود.

وی با تاکید براینکه مسئله فلسطین مسئله انسانی و مذهبی است خاطرنشان کرد: شیطان صفتان که می‌خواهند همه دنیا را ببندند و به اسارت بکشند امروز صفت خود را در فلسطین به نمایش گذاشتند؛ نشانه‌هایی که امروز در فلسطین می‌بینید حقیقت نظام آمریکا و انگلیس است و آن حرف‌هایی که می‌زنند که می‌خواهیم انسانیت را به پا کنیم امروز در فلسطین دیده می‌شود.

احمدی‌نژاد راه‌حل فلسطین را همان راه‌حل امام دانست و گفت: هرچه می‌گذرند می‌بینیم حرف‌های امام الهی بود بنابراین موجودیت غیر مشروع، غیرانسانی، اشغالگر، آدم‌کش و تجاوزگر باید حل شود.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: آنهانقشه کشیدند و اگر بتوانند کار غزه را تمام کنند بحث فلسطین تمام است حالا یک تکه از اردن را می‌کنند می‌دهند به کرانه غربی دو دولت درست می‌کنند و سر مردم شیره می‌مالند و بحث غزه را تمام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هولوکاست واقعی در فلسطین است و همه مردم دارند می‌بینند بنابراین نیازی به سندسازی، تبلیغات و فریب‌کاری نیست و اتفاقات فلسطین یک نسل‌کشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
چیه مگه چیه
درودبر احمدی نزاد مردمی .مرگ بر حامی فتنه
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر که مواضعش همچنان محکم و کوبنده است.
همه ما احمدی نژاد را دوست داریم.
منيري
درود برپيرو واقعي امام راحل
ز.میم
خدا حفظت کنه دکتر، دلمون برای خطابه های آتشینت درباره رژیم منحوس اسرائیل تنگ شده بود...