سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۶۳
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور:

رئیس جمهور سفرش را نیمه تمام می گذارد و عصر امروز به تهران می آید

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 446993
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران با نیمه تمام گذاشتن سفرش، عصرامروز نیویورک را برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باختند؛ ترک می کند.
رئیس جمهور سفرش را نیمه تمام می گذارد و عصر امروز به تهران می آید
به گزارش جهان، پرویز اسماعیلی افزود: دکتر روحانی از لحظه ورود به نیویورک و اطلاع از حادثه منا، پیگیر وضعیت حجاج عزیز جانباخته و مصدوم کشورمان در این حادثه غم انگیز بود و به طور مرتب در تماس با معاون اول خود و نیز مسوولان ذیربط، گزارش عملکرد دستگاههای مرتبط را پیگیری کردند.

وی گفت: رییس جمهوری همچنین در بدو ورود به نیویورک به وزرای امور خارجه، ارشاد، راه و شهر سازی، کشور، بهداشت و بویژه سازمان حج دستور داد تا با تسکیل ستادی هماهنگ، نسبت به انتقال هر چه سریعتر پیکر قربانیان به میهن اسلامی و مداوای آسیب دیدگان حادثه اقدام کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: برغم کارشکنی ها و تعلل مقامات سعودی، در نتیجه تلاشهای صورت گرفته، نخستین گروه از پیکرهای حجاج عزیز کشورمان که در حال انجام مناسک حج ابراهیمی، لباس احرام و در سرزمین منا قربانی شدند؛ روز سه شنبه به کشورمان منتقل خواهد شد و به همین دلیل رییس جمهوری با لغو تعدادی از برنامه و دیدارهای پیش بینی شده خود در سازمان ملل، بعد از ظهر دوشنبه نیویورک را ترک خواهد کرد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روغن ریخته شده را نذر امامزاده نکن. اگر راست می گفتی همان روز جمعه بر می گشتی و نه بعد از 4 روز
سیاح
بعد از ۵روز بر می گردد یک روز هم تشریفات و گزارشات سفر بی نتیجه می شود بعد از ۶ روز چه اقدامی ضروری می شود انجام داد !?
ها ببخشید می شود تبلیغات کرد و در مراسم فاتحه و تشیع جنازه شرکت کرد و برای انتخابات اعتدالیون تبلیغ کرد !
مسکین
اصلاً " فرض بر اینکه همان روز اول سفر خود را نیمه کاره رها کرده باشد. حالا که توی ایران است چکار مثبتی انجام داده
هنوز پیکر مطهر شهداء را نتوانستند پس بگیرند
هنوز غیر از وزیر بهداشت که دیروز بعد از کلی دست و پا زدند فرستادن عربستان نتوانستند یک اکیپ برای روشن شدن ماجرا بفرستند عربستان
وزیر ارشاد نتونست ویزا بگیره " وای اگه الان دولت احمدی نژاد بود . چه توهین هایی که نثارش نمیکردند
هع! بعد از ۴، ۵ روز که هر لحظه اون به معنای دست و پا زدن چند صد نفر مفقود وزخمی بین مرگ و زدگی بود؟! خیلی کرامت کردی آقای رئیس جمهور!
هیچی نگو مثلا ما شاخ داریم!
محسن
United Kingdom
مثلا دیگه چه کاری مونده که انجام ندادن ؟!!! این کارو صبح روز بعد از اعلام عزای عمومی از طرف مقام معظم رهبری باید انجام میدادن !!! از طرفی انتظار می رفت حداقل آقای ظریف به عربستان بره یا به ایران برگرده یا حداقل حداقل اینکه با اون کری نجس , گفتگوی دونفره نداشته باشه و عکس دونفره نگیره !!!
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ! لازم بود كه از روز جمعه بر مي گشتند .
19
سلام علیکم
از این حرگت قهرمانانه که بعد چند روز جنازه ها را می آورند متشکریم
آقایان شما به خاطر جنایات آل سعود در بحرین.سوریه.عراق و یمن باید در قبال حج موضع مناسب می گرفتید.
United States
خوب ضایع شدینا!!!!
تو بهتره به خوابت ادامه بدی!
تقي پور
نه بابا ميذاشتين چندروز ديگه تشريف مياورديد ،زوده،هنوز ديدار با كاواره ايها ، فراريها، ضد انقلابهاي تاجر ،اصلاح طلبهاي پناهنده واختلاسگرهاي فراري مونده كجا با اين عجله؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
مسخره است تمام دید و بازیداشونو انجام دادند حالا ناتمام می زارن می تونن بفرمایند کجا می خواست برن که ناتمام مونده
ایشان باید از ابتدا سفرشان را نیمه تمام میگذاشتند و یا حداقل ظریف را برمیگرداندند نه اینکه بعد از انجام سخنرانی و مصاحبه و دیدارهای دیپلماتیک برگردند این اسمش نیمه کاره گذاشتن سفر نیست عوامفریبی است . هم خدا هم خرماست
lind
یه سوال مگه قرار بود چند روز دیگه در سرزمین آرزوهاشون مهمون کدخدا باشند که سفر را نیمه کاره رها کردند و احتمالا برای تشییع میخوان تشریف فرما بشوند دیگه نه چون اگه احتمال داشت با فشارهای سیاسی بیشتر از طرف شخص ایشون به حکام عربستان چند نفری نجات پیدا کنند دیگه تا الان اون بنده خداها هم به رحمت خدا رفتند باید ببینیم این دیپلماسی لبخند و آشتی با همسایگان و تنش زدایی و ... از این چرندیات تا کی میخواد عزت پاسپورتهای ما رو بیش از این افزایش بدهد داریم بابت این همه عزت ذوق مرگ میشیم!!!!!!!!!!!
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
آشنا
زرشک! حالا؟ میذاشتن یه چند وقت بعد!
shiraz
Iran, Islamic Republic of
وقتی روحانی روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کند
در حالی که از قبل برنامه و مدت سفر روحانی به نیویورک اعلام شده و مشخص بود که سفر او از 2 تا 7 مهر یعنی تا سه‌شنبه این هفته خواهد بود، امروز رسانه‌های دولتی مدعی شده‌اند روحانی برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج جانباخته در منا در روز سه‌شنبه؛ از «میانه سفر» نیویورک به کشور بازمی‌گردد.
اقای شریعتمداری به ارزوی خود رسید .
خوش و بششون با امریکایی ها و اروپایی ها تموم شد یاد هموطن ها افتادن
نه آقا شما وایستا اونجا به ادامه سفر بپرداز .مردم ایران سه روز اینجا عزای عمومی برگزار کردند بدون شما بقیه کارها رو هم خودشون انجام می‌دهند!!!!!!!
کمش بوده هر سال دارن میرن امریکا امسال نیمه تمام بود سال دیگه برن یک ماه بمونن
امریکا رفتنت تو این موقعیت برای چه حسن آقا ملت عزادار هست شما رفتید امریکا
مهدي
Iran, Islamic Republic of
به به
اقا زحمت كشيدن!!!مگه برنامه ديگه اي مونده بود كه نيمه كاره رها كردند شايد...
حزب الله
مگر میخواست بر نگرده ؟ سفرش تمام شده داره بر میگرده .
اگر ایشون میخواستن برای این مهم سفرشون رو نیمه کاره رها کنند همان روز بعد از سخنرانی در سازمان ملل برمیگشتن نه زمانی که همه عکسای یادگاریشون رو گرفتن برگردن .
عجب
ما که نفهمیدیم چی شده ؟ برگشتشون رو هم منت میذارن ؟ عجب عجب عجب. !!!!!1؟؟؟؟
عباس
خیلی خوش آمدن اگه هفته دیگه می آمدن بهتر بود همزبان با جنازه حجاج وارد میشدن و از همون جا تشیع مکردن که نرن سعد آباد و دوباره برگردن آخه زحمت میشه . امان از این مشاوران زحمت درست کن امان
علی
چی بگم .
هیچی .
که نگفتنم بیشتر از گفتنم پیام داره .
عزت زیاد حاج حسن
شیما
آقای رییس جمهور مگر چند روز میخواستن آمریکا باشن ایشان بیش از 5 روز آمریکا هستن سفر یکماه بوده ؟ لطفا اطلاع رسانی کنید .
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید و اینقدر مردم را نادان فرض نکنید روحانی بعد از برنامه سخنرانی در مجمع عمومی عملا کار دیگری در نیویورک ندارد و باید برگردد وقتی می توانست ادعا کند برنامه سفرش نیمه تمام است که روز شنبه بر می گشت نه امروز ... روغن ریخته را نذر امامزاده نکنید...
بعد از خرابی بغداد
حالا چه زود یک شام و ناهار دیگر هم تشریف میداشتند یه هات داگی مک دونالدی توی کاخ سیاه پیدا میشد گرسنه نمانند .
ابراهیمی
روحانی ایکاش همدردی ات را با لغو سفر امریکا نشان می دادی یا بجای امریکا بالای سر شهیدان یا مجروح ها در عربستان مهمان کش می رفتی .آمدی جان اوباما وکری قاتل بقربانت حالا چرا ملت ایران بچه نیستند وگول کسی را هم نمی خورند ای مرگ بر امریکا و اسراییل کافر
نیمه تمام؟؟؟ مسافرت چند روزه رفته بود نه اقامت دائم.
مگه قرار بوده کلا چند روز انجا بمانند . روسای جمهور باشخصیت و متین بیشتر از 2 روز در شرایط عادی انجا نمیمانند . چه برسد به اینکه حادثه مهمی به وقوع بپیوندد که کلا سفرشان را لغو میکنند . نه اینکه 3 روزه رفتند نیویورک تازه میگویند سفرشان را نیمه تمام رها کردند . اینجور حرف زدن فقط در ایران خریدار داره جای دیگه دنیا این حرفا تاوان سنگینی دارد . چون میگویند مارا خ.. . یا بچه گیر آورده اند .
احمدی جونم
.. .
بعد تذکر رسانه ها این بازگشت ارزشی نداره!!!
من که کلا روحانی و دولتش مدتها است از چشمم افتادند . غلط کنم دیگه به حرف بزرگترا گوش نکنم در رای دادن .
شاهین
این آخرین سوتی دولت بد جوری دلم را شکست . برای کسی که به دولتمرداش اعتماد داره و او را یک ایرانی با غیرت میداند دیدن اینکه رضایت آمریکا ی خونخوار و لبخند جان کری را به شریک شدن در غم داغدیده ها ترجیح دهند فوق العاده وحشتناک سخت است .
United States
آخيييييييييي لابد قراز بود مثلا ساعت بيست بياد ساعت شانزده امد رييس جمهور اگه مي خواست سفرش نيمه تموم بزاره بايد خيلي زودتر از اينا مي آمد
حجت جوادی
بهتر بود رئیس جمهور محترم از همان روز اول بر میگشتند نه پس چهار روز
درثانی احتمالا این بازگشت به دلیل انتقاد حسین شریعتمداری باشد.
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
یه زره دیر نیست ؟ خوب می گذاشت بعد از سال برادران و خواهران شهیدمان به کشور باز می گشت در اوج حادثه و شوکه شدن ملت ایشان به همراه ظریفشان مشغول لبخند زدن به دوربینهای شبکه های آمریکایی بودند و این کار را به بودن در کنار ما ملت داغدار ترجیح دادند . بهتر بود در همان لحظات اولیه فاجعه بر می گشتند . مگر دیده شدن توسط آمریکایی ها چه مقدار برای شما لذت بخش بو که آن را به در کنار ملت بودن ترجیح دادید .
Estonia
برای تشیع جنازه بیاد که چی ؟ مردم هستن بیخود برنامه های مهمش رو لغو کرد ! الان دوستانش ناراحت میشن ! می موند کمی بیشتر میخندید و با یانکیهای بیشتری دل و قلوه میداد !!!
Estonia
عجب سفر نیمه تمامی !!!
Estonia
وقتی مردم و مصیبتهایشان در اولویت چندم دولت تدبیر و امید باشه نتیجه این میشه !
Iran, Islamic Republic of
نيمه تمام؟ چي مونده بود كه نيمه تمام ميمونه؟
حسينقلى خان سرخوش : ⁉️
بنده خدا ، مجبور شد سعادت خوشوبش با كد خدا و ،،،،،،
را كه تدابير و اميد فراوان ! برايش تدارك ديده بود را براى فرصتى ديگر قرار بدهد ، واى ازدست كيهان !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
عجب !!!
مردم را چه فرض کرده
روغن ریخته را ...
هنر کرد بعد از 4 روز!!!!!! سنگینتر نبود سفرت رو تمام می کردی بعد می اومدی؟!!!!!!!!! کدوم سفر نیمه کاره این که همه کارهاش رو کرد!!!!!!!!!!!!!!!
علی
خوب بسلامتی بالاخره بعد از چند روز رییس جمهور کشور هم از فاجعه ی منا با خبر شد !!.
بنده خدا بی خبر بود والا همان روز اول برمیگشت !!
نتیجه دنیاطلبی مردم و اولویت دادن به شعارها و وعده‌های دنیایی نامزدهای ریاست‌جمهوری همین می‌شود که متأسفانه نیمی از رأی‌دهندگان به جای توجه به ملاک‌هایی که رهبر عزیزمان برای انتخاب نامزد اصلح می‌دهند، کسی را انتخاب می‌کنند که صرفاً برای‌شان رفاه و ارزانی بیاورد که متأسفانه هیچ‌یک از رؤسای جمهور بعد از جنگ نتوانسته‌اند و اصلاً نمی‌توانند چون در حرف‌های‌شان اخلاص ندارند و دنبال قدرت‌طلبی هستند. عاقبت لجبازی عده‌ای از مردم با ولایت فقیه همین بدبختی‌هاست که رئیس‌جمهور منتخب خودشان به اندازة پشیزی حتی برای جان آنها ارزشی قائل نیست و صحبت با آمریکایی‌ها را به رسیدگی به چنین فجایعی ترجیح می‌دهد.
حضرت امام‌خمینی(ره) فرمودند:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد». آیا همه مردم ما پشتیبان ولایت فقیه هستند یا به فکر راحتی و رفاه دنیایی‌شان هستند؟
تا زمانی که مسئلة اصلی مردم ما شکم است، همین آش و همین کاسه است.
علي
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد ديگه چيو ميخواست تموم كنه؟!
از هوا گفت، از زمين گفت، از محيط زيست گفت، هر حرف با ربط و بيربطي ميخواست گفت، امروزم كه سخنرانيش انجام ميشه! ديگه چي مونده ه نيمه تموم رها كنه با اين منت برگرده؟!
همه دیدار ها و جلسات و ... رفته دیگه برنامش تموم شد داره میاد . حالا شد نیمه تمام ؟؟؟؟؟؟
United Kingdom
شما مقايسه كنيد ديداري كه رهبري با جانبازن دارند را با روحاني خواهيد ديد چگونه رهبري با عشق و دلبستگي ويژه جانبازان را در آغوش مي كشه و آنانرا غرق در بوسه مي كنه ولي آقاي روحاني مانند كسيكه عصا قورت داده سيخ مي ايستد و با اكراه و به زور با جانبازان دست مي دهد!! آنگاه پي خواهيد برد كه چرا سفرش به نيويورك را رها نكرد و4 روز آنجا ماند زيرا جان مردم برايش اهميتي ندارند!!!
Iran, Islamic Republic of
عجب از ملتی که پای صندوق های رای ریاست جمهوری دوباره همه چیز رو فراموش خواهد کرد!!!!عجب و هزاران عجب!!!
مطمئن نباش! یعنی فکرشم نکن! این دولت نوبر بوده!
عمرا چنین چیزی نیست تبلیغ است
وقت آمدنش بود محنت گذاشته که چی تیتر روزنامه ها بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
برخی غيراز شانتاژودروغ وجوسازي براي مردمي نشان دادن خود كار ديگري بلد نيستند.
از اول هم طبق اعلام خبرگزاري رسمي دولت سفره 5روزه بود نه بيشتر كه حالا نيمه كاره بماند
تهران-ایرنا- رییس جمهوری اسلامی ایران فردا - پنجشنبه دوم مهر ماه - برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر پنج روزه می توان به نشست های عمومی با اندیشمندان و همچنین فعالان اقتصادی اشاره کرد. وی در یک کنفرانس خبری با رسانه های بین المللی مستقر در نیویورک نیز به پرسش های خبرنگاران پاسخ می دهد.
رییس جمهوری هفتم مهرماه به میهن اسلامی باز می گردد
سلام این حادثه دلخراش را به رهبر معظم ریاست جمهور مردمی وملت عزیزمان تسلیت عرض می نماییم
United Kingdom
اعتدالچی ها بس کنید فریب و نیرنگ مردم را

ریس جمهور تو مراسم تشییع شهدای غواص نیومد حالا میخواد سفرش رو اینجا نیمه تموم بذاره برای حجاج؟؟؟
لابد برنامه باقیمونده ش قدم زدن با او باما بود؟
حیف شد
United Kingdom
کدوم نیمه تموم سفرش تموم شده دلشو داد به کدخدا و اومد منت سر زائر خانه خدا بذاره
کلا ر... واطرافیانش عادت دارند سر مردم منت بذارند ایندفعه هم گشت وگذارتون کردید هم منت به سر ملت میذاری بابا تودیگه کی هستی
مجید
Iran, Islamic Republic of
روحانی قرار بود سه شنبه بیاید چرا حالا اعلام می کنید نیمه کاره ! راستگوی به سبک قرن بیستم!
حقگو
Iran, Islamic Republic of
قرار بود بنا به گفته خبرگزاري دولت 5 روزه باشد كه 5 روز آن سپري شد. باز نزديك بود از دولت راستگويان فريب بخورم.