چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۵

خاطره پرویز پرستویی از انگشتر هفت میلیاردی تهیه‌کننده تازه‌کار

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 268694
قرار نبود من تهیه کننده خرس شوم. آقای خسرو معصومی قرار بود سرمایه‌گذار بیاورد. بعد که با سرمایه‌گذار جلسه گذاشتیم دیدم دارد سعی می‌کند توجه ما را به انگشتر هفت میلیارد تومانی‌اش جلب کند.
خاطره پرویز پرستویی از انگشتر هفت میلیاردی تهیه‌کننده تازه‌کار
به گزارش جهان به نقل از افکار، پرویز پرستویی به قدری ساکت است که خیلی‌ها می گویند با سینما قهر کرده است و حتی شایعه شده است رفته در زمین پدرش کشاورزی می‌کند. با این حال هر رفتاری از او سر می زند تا مدت‌ها تیتر یک رسانه ها می شود. از کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان گرفته تا فعالیت‌های صنفی این روزهای آقای بازیگر.

وقتی لیست فیلم های جشنواره فجر هم منتشر شد، طرفداران پرستویی زانوی غم در بغل گرفتند که یکی از ستارگان بزرگ سینما و شاید بهترینشان در سینمای بعد از انقلاب، در جشنواره امسال غایب است. اما پرویز پرستویی در گفت و گو با ماه‌نامه سینما بیست و چهار،درباره این غیبت، شایعات پیرامونش و حاشیه‌های خانه سینما حرف‌هایی زده که خواندنشان خالی از لطف نیست:

برنده بیشترین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در جشنواره که به شدت از وضعیت فعلی سینما دلخور است، گفته که علاقه ای به کار تهیه کنندگی ندارد و در فیلم خرس مجبور شده که تهیه کننده شود: «قرار نبود من تهیه کننده خرس شوم. آقای خسرو معصومی قرار بود سرمایه‌گذار بیاورد. بعد که با سرمایه‌گذار جلسه گذاشتیم دیدم دارد سعی می‌کند توجه ما را به انگشتر هفت میلیارد تومانی‌اش جلب کند.»

پرویز پرستویی سرمایه گذار را یک تاجر نیشکر که هوس کار سینمایی داشته معرفی می کند و ادامه می دهد «آمده بود سری به سیما بزند و برود. می خواست چهار تا بازیگر زن ببیند. گفتیم آقا خداحافظ! ما اشتباه آمده‌ایم»

بازیگر فیلم بید مجنون و آژانس شیشه‌ای معتقد است که افرادی شبیه این آقا در سینما بسیار زیاد شده‌اند:« اینها می آیند و با خودشان آدم های دیگر را هم می‌آورند که آنها هم مال سینما نیستند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود سعيدي
من اين سرمايه را به در گران نمي دهم .
اگر قرار بود اقاي پرويز حتي نيم نگاهي به اين مسائل داشته باشد كه ديگه پرويز پرستويي نمي شد
او بي نظير است
Iran, Islamic Republic of
شخصی که پیراهن سفیدی تنشه از جاهای کثیف و سیاه دوری میکنه
آفرین پرویز خان
سینمای ایران دراختیار عوامل غرب زده قرار گرفته و تمام تلاشش اینه که فرهنگ جامعه رو بطرف غرب برگرداند تا شاید کاریکه در جنگ نتوانستند انجام دهند توسط فرهنگ به مقصدشان برسند .
saeid
بدون شک سوپر استار سینمای ایران............ یدونه باشه