پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نتایج‌ انتخابات شوراها دراستان ایلام

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 293191
نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف ایلام مشخص شد.
به گزارش جهان، مسعود حاتمی در ایلام اظهار داشت: در مجموع پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل شهر چوار از سوی مردم گزینش شدند.

وی ادامه داد: اسدالله کمالوندی با هزار رأی، بهزاد دارابی با ۹۲۶ رأی، علی‌محمد کیمیاگر با ۸۱۶ رأی، معارف خاکی با ۶۱۲ رأی و حامد محمودی با ۵۸۸ رأی موفق به حضور در دور چهارم شورای شهر چوار شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ایلام تصریح کرد: همچنین مالک کریمی با ۵۷۶ رأی و علیرضا شمس‌الهی با ۵۵۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخابات چهارمین دوره شورای شهر چوار شناخته شدند.

اعضای شورای شهر ایلام مشخص شدند

ولی‌الله حیاتی در ایلام اظهار داشت: در مجموع ۶۹ نفر برای نامزدی دور چهارم شوراهای اسلامی شهر ایلام نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: در پایان ۱۱ نفر به دور چهارم شورای اسلامی شهر ایلام راه یافتند که پنج نفر دیگر نیز عضو علی‌البدل هستند.

فرماندار ایلام تصریح کرد: مظفر میرزاد با ۱۴ هزار و ۵۰۰ رأی، فاطمه میرزابیگی با ۱۲ هزار و ۲۳۶ رأی، صادق نورمحمدی با ۱۱ هزار و ۸۵۸ رأی، حجت شاکیان با ۱۱ هزار و ۳۰۳ رأی، عبدالنور نیک‌خلق با ۱۱ هزار و ۲۲۶ رأی، ایوب غیاثی با ۹ هزار و ۶۱۵ رأی، یزدان قبادیان با ۹ هزار و ۳۴۶ رأی، حجت حسن‌زاده با هشت هزار و ۹۳۸ رأی، حسن جوکار با هشت هزار و ۶۶۹ رأی، عباس شیری با هشت هزار و ۶۰۵ رأی و هادی کرمی با هشت هزار و ۴۸۵ رأی به دور چهارم شوراهای اسلامی شهر راه یافتند.

حیاتی تصریح کرد: همچنین اعضای علی‌البدل انتخابات چهارمین دوره شورای شهر ایلام احمد سلیمانی، جعفر حیدری، شهناز شاهمرادیان، پیمان اقبالی و امیر رضا خاکی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *