پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
حضور محمدجواد لاريجاني در دانشگاه شريف

ناكامي حاميان موسوي در ايجاد اخلال در سخنراني

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 69459
ناكامي حاميان موسوي در ايجاد اخلال در سخنراني
محمد‌جواد لاريجاني دبير كميسيون حقوق بشر قوه قضاييه كه براي سخنراني در مراسم نشست " گفتگو با يك شريفي سابق " بعدازظهر امروز در دانشگاه صنعتي شريف حضور پيدا كرده بود قبل از حضور در سالن جابر‌بن‌حيان محل برگزاري نشست با حضور در مزار شهداي گمنام دوران دفاع مقدس و با اهداي گل از مقام شامخ اين شهداي گمنام مدفون در دانشگاه صنعتي شريف تجليل كرد.
به علت حضور دانشجويان و استقبال گسترده آنها از اين نشست، سالن جابربن حيان پيش از برگزاري جلسه مملو از دانشجويان بود و تعداد زيادي نيز به صورت ايستاده منتظر آغاز مراسم بودند.
با اين حال اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه شريف وابسته به طيف غيرقانوني علامه با حضور در سالن به دنبال ايجاد وقفه در اين مراسم و جلوگيري از برگزاري آن بودند و در اثناي برنامه نيز گهگاه با هو كردن و هياهو سعي در ايجاد اخلال در سخنراني محمدجواد لاريجاني داشتند.
لاريجاني بدون اعتنا به اين افراد به سخنان خود ادامه داد.
گروهي از دانشجويان حاضر در سالن كه تصاوير مقام معظم رهبري و امام خميني(ره) را در دست دارند، نيز در پاسخ به شعارهاي "يا حسين،‌ ميرحسين " طيف مذكور، شعارهاي "مرگ بر ديكتاتور "، " مرگ بر منافق "، " منافق واقعي موسوي و خاتمي "، " خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست " را سر مي‌دهند.
پس از عرض اندام چند دقيقه‌اي اين دو گروه با شعارهايشان جلسه آرام شد و لاريجاني به سخنان خود ادامه داد.
البته اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه شريف وابسته به طيف غيرقانوني علامه پس از مواجه شدن با دانشجوياني كه عليه موسوي و طرفداران وي كه قصد برهم زدن جلسه را داشتند، شعار مي‌دادند، ترجيح دادند به محيط مساعدتري رفته و برنامه خود را پيگيري كنند. اين دانشجويان از سالن خارج شدند.
دانشجويان حاضر در صحنه نيز با شعارهاي "موسوي باي باي " و تشويق‌هاي ممتد، اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه شريف را بدرقه كردند.
لبخندهاي هميشگي محمدجواد لاريجاني كه خود از دانشجويان سابق همين دانشگاه شريف است نيز در ميان كشمكش مذكور جالب توجه بود.
اخبار تكميلي از اين مراسم متعاقبا ارسال مي‌شود...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *