پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۳

اعلام رای تخلفات دربی80

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 424294
کمیته انضباطی رای خود را در مورد اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام کرد
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از برگزاری شهرآورد هشتادم پایتخت و انجام تخلفات برخی بازیکنان دو تیم، کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد.

رای کمیته انضباطی به این شرح است:

مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ ۹۴/۲/۲۵ و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آیین نامه انضباطی، آرای خود را به این شرح اعلام کرد:

۱ – باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمین مسابقه و مطابق با مواد ۷۸ و ۷۹ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

۲ – سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شده است و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد ۶۵ و ۶۶ آیین نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

۳ – امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و هراپر مگویان بازیکنان استقلال تهران به دلیل انجام رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری و تشنج و مطابق مقررات ماده ۶۵ آیین نامه انضباطی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. راس صادره قطعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
اقایون کمیته انضباطی فقط یک نصیحت خدمتتان دارم وان هم‌این است که اگردرطول این چندسالی که قضاوت کردیددررابطه با بازیکنان وباشگاه هاوغیره اگرکوچکترین حقی راازکسی زایل کرده باشی خدا بدجوری تلافی خواهدکرد چون قصاوت خیلی کارمشگلیست غقط این هم خدمتتان بگویم که اگرازروی فشار کسانی که شمارامجبور به رایی دررابطه باباشگاهی یابازیکنانی کردند اینکارتان پاخوردارد چون‌ هم حق الناس است واینکه قصاوت نادرست ورابطه ای باعت مشگلات درزندگیتان خوادشد هواستان باشد چون بادستگاه خداوند قادرومتعال نمیشودشوخی کرد اگرواقعا فکرمیکنید که تواناییه اینکارراندارید استعفا۶ بدهید والا داین چند صبا میگذردوفراموش میشود ولی از
هوادار
خوبب با این رای فقط به بازیکنان استقلال محبت شده است رفتار حنیف و صادقی باید بیشتز از این مسائل محروم می شدند بخدا بس است دیگر چرا در بازی رفت بازیکنان استقلال محروم نشدند این نشان از تبعیض در فدراسیون است و هیچ کدام از رای ها عادلانه نمی باشد.
United States
سپاهان را جایزه بدهید چون خوب تیم های تهرانی را قلع و قم می کنید خدا را شکر کهتیم های اصفهانی با این همه پشتیبان در اسیا حررفی برای گفتن ندارن اون موقع صداقت شما درست بود نه حالا