پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

خوش و بش هاشمی با یک بچه ربات/عکس

يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 190078
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عبدالله جعفر علی جاسبی با حضور در دانشگاه آزاد قزوین به منظور افتتاح پروژه‌ها، با یک بچه ربات که نقش آوردن قیچی برای پاره‌کردن ربات را ایفا میکرد، خوش و بش کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عبدالله جعفر علی جاسبی چندی پیش با حضور در دانشگاه آزاد قزوین به منظور افتتاح پروژه‌ها، با یک بچه ربات که نقش آوردن قیچی برای پاره‌کردن ربات را ایفا می‌کرد، خوش و بش کردند.


به گزارش فارس، این ربات هوشمند از ربات‌های ساخته شده توسط دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین است.

دانشگاه آزاد قزوین در زمینه ربات‌ها یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایکاش معظم له ابتدا با شاغلین دانشگاه آزاداسلامی که جلوی ادامه تحصیلاتشان درعصر تکنولوژی گرفته شده دست میداد تاربات دست ساز انسانها که محصول فکر واندیشه است واین تبلیغی بیش نیست وبامنطق عقلی سازگارومنتج به نتیجه نیست.شاید هم رئیس هیات امنا این دانشگاه دستور ممنوعیت صادر کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام- در پاسخ اين دوست يا همكار عزيز كه گفته اي كاش با كارمندان دانشگاه جلوي ادامه تحصيل آنها گرفته شده ... بايد عرض كنم كه دليل واقعي اين كار اين است كه متاسفانه كارمندان دانشگاه بدون هيچ محدوديتي مي خواهند ادامه تحصيل دهند و اين مساله آنقدر گسترش پيدا كرده كه ديگر كارمندي براي پاسخگويي به دانشجويان در زمان ثبت نام و امتحان باقي نمانده و دانشجويان گله دارند. چرا كه در زمان هاي ثبت نام و امتحان دانشجويان عزيز، كارمندان هم خودشان ثبت نام دارند يا امتحان. پس وظيفه اصلي كارمندان ارائه خدمات به دانشجويان است نه اينكه خود سازي و ادامه تحصيل به هر قيمتي . ولي از آن طرف هم امكان داده كه هر كسي كه خواست ادامه تحصيل دهد البته با مرخصي بدون حقوق. چرا كه اگر مدير مربوطه تشخيص دهد فلان كارمند وجودش ضروري نيست با درخواست مرخصي او موافقت كرده و فرد مي تواند پس از ادامه تحصيل به كارش باز گردد. كجاي اين كار اشتباه است كه متاسفانه برخي يك طرفه به قاضي مي روند...
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حمایت کامنت اول از دانشجویان وموضوع ثبت نام بایستی بدانید همه این امور بصورت اینترنتی انجام می شود وانها خود کفا از حضور شاغلین می باشند بنابراین نظر بیمورد ندهید.وواقعیت را حاشا نکنید.
Latvia
اي كاش جلوي طاعون مدرك گرايي در همه اجزاء و ادارات كشور گرفته مي شد و ارباب رجوع تا اين حد در راهرو ادارات معطل يا نا اميد از حضور كارمندان و مسئوليني نمي شدند كه بدون افزايش اندك سوادي به نداشته هاي قبلي آنها به فكر گرفتن مدرك و كسب حقوق بيشتر به نام مسخره سطح دانش بر امده اند
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به كامنت دوم بگويم: ثبت نام اينترنتي كه خود بخود صورت نمي گيرد يك عده بايد اين قضيه را پشتيباني كنند. مثل اين مي مونه كه بگي توي بانك كسي كار نكنه چون از كارت بانكي استفاده مي كنيم. هر كاري يك پشتوانه مي خواهد... پس حاشا نيست واقعيت است.