پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

شارژ 30 ليتربنزين‌اضافی امكان‌پذير نيست!

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 240676
يك منبع آگاه در شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي گفت: طراحي سامانه هوشمند سوخت به نوعي است كه تنها در اول هر ماه قادر به شارژ كارت‌هاي سوخت بوده و تا به اين لحظه هيچ ابلاغيه‌اي مبني بر افزودن 30 ليتر اضافه بر 60 ليتر ماهيانه به كارت هاي سوخت ابلاغ نشده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، يك منبع آگاه در شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي گفت: تا به اين لحظه هيچگونه ابلاغيه‌اي مبني بر واريز 30 ليتر بنزين اضافه بر 60 ليتر ماهانه به شركت ملي پخش ارايه نشده است.

وي در مورد طراحي سامانه هوشمند سوخت مبني بر شارژ 2 مرتبه بنزين در طول يك ماه نيز گفت: سامانه هوشمند سوخت طبق جدول سهميه در تاريخ صفر ماه روز اول شمسي طراحي شده است و پس از آن سهميه‌هاي سوخت به كارت‌هاي هوشمند واريز مي شود.

اين مقام مسئول افزود: معمولا اگر قرار بر اين باشد كه سهميه اي تغيير كند اواخر ماه در جدول ابلاغ مي شود كه تا اين لظحه هيچگونه ابلاغي مبني بر افزودن 30 ليتر بنزين مخابره نشده است.
https://jahannews.com/vdccmxqie2bq0e8.ala2.html
jahannews.com/vdccmxqie2bq0e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره است
كسي كه ميخواد مسافرت بره لنگ 30 ليتر بنزين 400 توماني هستش؟
اختلافش 9000 تومان ميشه