پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴۰
۲۵۲

سوالات صریح شریعتمداری از 'جناب ناطق عزیز'

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب: 371473
پرسش این است که چرا از معطل ماندن پرونده سوءاستفاده آقای مهدی هاشمی سخنی به میان نیاورده‌اید؟! چرا نسبت به تأخیر غیرقابل توجیه در رسیدگی به پرونده «کرسنت» و کسانی که این قرارداد خسارت‌آفرین را به نظام تحمیل کرده‌اند و هم‌اکنون نیز برخی از آنان بر مسند مسئولیت نشسته‌اند، سکوت فرموده‌اید؟ انتظار آن بود که به ماجرای دادگاه رسیدگی به اتهامات شهردار اسبق نیز اشاره می‌فرمودید و...
سوالات صریح شریعتمداری از
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان نادیده‌ها و ناگفته‌ها نوشت:

«علی‌علیه‌السلام در امر خلافت و حکومت‌داری و اداره کشور با هیچکس تعارف نداشت. جناح، گروه و خط برای او اهمیتی نداشت و معیار او در حکومت‌داری حق و عدل بود. به همین دلیل می‌گفت؛ اگر من خلافت را بپذیرم کسانی را که پیش از من در حکومت‌داری ظلمی به مردم کرده‌اند و از بیت‌المال برای خود هزینه کرده‌اند، رها نمی‌کنم و حساب آنها را هم می‌رسم... شخصی مسئولیتی را در کشور برعهده می‌گیرد- اشاره به آقای احمدی‌نژاد- و هر طور دلش خواست بیت‌المال را خرج می‌کند، آن وقت می‌گویند تا زمانی که بر مسند است، مصلحت نیست جلوی او را بگیریم وقتی هم که از مسندش کنار رفت می‌گویند حالا که رفته است و دیگر مرده را لگد نزنیم، پس کی و کجا می‌خواهیم حساب بیت‌المال را برسیم»؟

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری است که در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت امام(ره) ایراد کرده‌اند. اظهارات آقای ناطق با استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه و جریانات ضدانقلاب روبرو شد و روزنامه‌های زنجیره‌ای تیتر اول خود را همراه با عکس و تقدیر فراوان به نقل سخنان ایشان اختصاص دادند که طبیعی! بود و حق! داشتند. این نوشته اما، اظهارات آن شب جناب ناطق را از زاویه‌ای دیگر می‌نگرد، زیرا با توجه به سوابق آقای ناطق بر این باوریم که ایشان مثل همیشه حسن‌ ظن داشته‌اند و بی‌آن که متوجه باشند مورد سوءاستفاده یک جریان آلوده سیاسی قرار گرفته‌اند، وگرنه ارادت شناخته شده آقای ناطق به اسلام و انقلاب و امام(ره) نمی‌تواند ایشان را با طیفی همراه کند که نه فقط ارادتی به امام راحل(ره) ندارند بلکه سابقه‌ای سیاه از وطن‌فروشی و دشمنی با حضرتش در کارنامه آنان ثبت است... و در این‌باره گفتنی است که؛

۱- بخشی از سخنان آقای ناطق به ادعای ایشان درباره حیف و میل بیت‌المال از سوی آقای احمدی‌نژاد اختصاص داشت که بدون قضاوت نسبت به صحت و سقم این اتهام باید گفت جناب ناطق از برخورد آقای احمدی‌نژاد در مناظره‌ انتخاباتی سال ۸۸ به شدت برافروخته بود که چرا یکسویه به ایشان اتهام زده‌اند و حالا آقای ناطق‌نوری به همان روشی متوسل می‌شود که آن را بسیار مذموم و ناپسند معرفی کرده بود.
اما این بخش از اظهارات آقای ناطق‌نوری موضوع یادداشت پیش‌روی نیست و گفتنی است که کیهان اولین رسانه و در بسیاری از موارد، تنها رسانه‌ای بود که به برخی از پلشتی‌ها، قانون‌شکنی‌ها و سوءاستفاده از بیت‌المال در دولت سابق پرداخته و هزینه آن را هم متحمل شده است، اگرچه تخلفات و پلشتی‌های دولت سابق با انبوه تخلفات و سوءاستفاده‌های اقتصادی و قانون‌شکنی‌ها در دولت‌های سازندگی و اصلاحات، قابل مقایسه نیست و اساسا باید گفت؛ انحراف دولت سابق دقیقا از هنگامی شروع شد که آقای احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی پیرامون ایشان راه و رسم اصولگرایی را کنار گذاشته و به دنباله‌روی از بینش و روش مدعیان اصلاحات و حزب کارگزاران روی آوردند... و این رشته سر دراز دارد که در آینده به آن خواهیم پرداخت.

اما، سخن این وجیزه با برادر عزیزمان جناب آقای ناطق‌نوری در دو بخش خلاصه می‌شود. اول؛ آنچه از ایشان انتظار می‌رفت که بگویند و نگفتند. دوم؛ آنچه باید می‌دیدند و متاسفانه ندیدند! بخوانید!

۲- آقای ناطق می‌فرمایند معیار حضرت‌ امیرالمومنین‌علیه‌السلام درحکومت و کشورداری حق و عدل بود که استناد شایسته‌ای به کلام حضرت امیر است. اما حضرت درباره حق و عدل بیان حکیمانه دیگری هم دارند و تاکید می‌فرمایند که؛ الحق اوسع الاشیاء فی‌التواصف و اضیقها فی التناصف- وقتی پای سخن گفتن از حق در میان باشد، میدان آن وسیع است و می‌توان درباره آن داد سخن داد. اما هنگامی که نوبت عمل به حق می‌رسد، دامنه آن بسیار تنگ و محدود است، یعنی آنچه شایسته و درخور تقدیر است، عمل به حق است وگرنه، سخن گفتن درباره آن به آسانی ممکن است و صدالبته ارزش چندانی ندارد (ترجمه آزاد با امانت‌داری در محتوا).

اکنون و با عرض پوزش باید از جناب ناطق پرسید، چرا آنهمه سوءاستفاده از بیت‌المال، فساد اقتصادی، فرار از قانون و دهها و بلکه صدها پلشتی‌ دیگر که برخی از مدعیان اصلاحات و داعیه‌داران حزب سازندگی در طول حاکمیت خود بر قوه مجریه مرتکب شده بودند را وانهاده و از میان انبوه آن جرایم مشهود و اثبات شده، تنها به یک نمونه - بر فرض صحت- هنوز اثبات نشده بسنده کرده‌اید؟ آیا فساد اقتصادی ۳ هزار میلیارد تومانی که اطرافیان کنونی حضرتعالی از متهم ردیف اول آن- بعد از اثبات جرم- با عنوان «کارآفرین»! یاد کرده و شایسته تقدیر دانسته بودند و نه مجازات، قابل ذکر نبود؟ بابک زنجانی در مصاحبه با روزنامه توقیف شده آسمان- متعلق به کارگزاران- به صراحت اعتراف کرده بود که آغاز کار وی در دوران مرحوم نوربخش در دولت آقای هاشمی بوده است، چرا به این واقعیت تلخ اشاره‌ای نفرمودید. مگر دهها نفر از نمایندگان مدعی اصلاحات مجلس ششم در زد و بند با شهرام جزایری دست نداشتند؟ فساد اقتصادی کلان «مارین‌سرویس»، ماجرای پلشت «پترو پارس» در صنعت نفت، قرارداد ننگین کرسنت که دهها‌میلیارد دلار خسارت به بیت‌المال مسلمین تحمیل کرده است. فساد معروف به «استات اویل»، و دهها نمونه دیگر از این دست، ارزش اشاره نداشت که بدون کمترین اشاره از کنار آنها عبور کردید؟

گله فرموده‌اید که وقتی احمدی‌نژاد در مسند مسئولیت بود به بهانه مسئولیت ایشان و بعد از کنار رفتن از مسئولیت هم با این بهانه که نباید به مرده لگد زد از رسیدگی به پرونده حیف و میل بیت‌المال از سوی ایشان خودداری شده است! و اعتراض کرده‌اید که «پس کی و کجا می‌خواهیم حساب بیت‌المال را برسیم»؟ گلایه جنابعالی می‌تواند به جا و بایسته باشد- البته در صورت اثبات اتهام- ولی پرسش این است که چرا از معطل ماندن پرونده سوءاستفاده آقای مهدی هاشمی سخنی به میان نیاورده‌اید؟! چرا نسبت به تأخیر غیرقابل توجیه در رسیدگی به پرونده «کرسنت» و کسانی که این قرارداد خسارت‌آفرین را به نظام تحمیل کرده‌اند و هم‌اکنون نیز برخی از آنان بر مسند مسئولیت نشسته‌اند، سکوت فرموده‌اید؟ انتظار آن بود که به ماجرای دادگاه رسیدگی به اتهامات شهردار اسبق نیز اشاره می‌فرمودید و صدا به اعتراض بلند می‌کردید که چرا در جلسات دادگاه وی نزدیک به ۲۰ تن از وزرا و مسئولان بلندپایه وقت در حمایت از ایشان حضور پیدا می‌کردند و... آیا این موارد قابل اشاره نبود؟

حضرتعالی در صفحه ۵۱ از جلد دوم کتاب خاطرات خویش به ماجرای استیضاح خود به عنوان وزیر کشور وقت اشاره کرده و آورده‌اید چند تن از نمایندگان به این علت که نسبت به واگذاری زمین‌های اطراف تهران از سوی حاکم‌ شرع وقت شهرداری بی‌تفاوت بوده‌اید، در پی استیضاح شما بودند و نوشته‌اید «روز‌استیضاح که به مجلس رفتم، آقای هاشمی خیلی نگران بود و گفت؛ آقای‌ناطق! استیضاح‌کنندگان خیلی قوی برخورد می‌کنند و من گفتم؛ نگران نباشید، لیست اکثریت نمایندگان مجلس که زمین گرفته‌اند را تهیه کرده‌ام، حتی اسم آقای هاشمی رفسنجانی هم بود، شروع کردم به خواندن اسامی و نمایندگان که دیدند دارم اسامی همه را می‌خوانم و آبروریزی می‌شود، گفتند نخوانید... و رأی آوردم».

خب! جناب ناطق‌عزیز، چرا در جایگاه وزیر کشور، از رسیدگی به جرایم نمایندگانی که به ناحق زمین‌های اطراف تهران را تصاحب کرده بودند، چشم‌پوشی کردید؟! و به قول خودتان «پس کی و کجا می‌خواهیم حساب بیت‌المال را برسیم»؟! ... و البته کسی در مصلحت‌اندیشی حضرتعالی برای نظام کمترین تردیدی ندارد.

۳- و اما، آنچه آقای ناطق در سخنرانی شب بیست و یکم ندیده است و باید می‌دید، یعنی از شخصیت آزمون داده‌ای نظیر ایشان انتظار می‌رفت که ببیند، هویت واقعی کسانی است که برای اظهارات آن شب ایشان در محافل و رسانه‌های خود هورا کشیده و به‌به گفته‌اند و هنوز هم این هورا کشیدن‌ها ادامه دارد. آقای ناطق این جریان سیاسی همان است که حضور شما را در ریاست‌مجلس با هو و جنجال و اهانت نفی می‌کرد. همان‌ها که شعار «مجلس زوری نمی‌خوایم، ناطق‌نوری نمی‌خوایم» سر داده بودند. همان طیفی که در فتنه ۷۸ علیه اسلام و امام و نظام شمشیرها را از رو بسته بودند تا آنجا که حضرتعالی- به حق- اعلام کردید؛ «باید آنها را به سینه دیوار گذاشت و تیرباران کرد». همان‌ها که در فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ آشکارا دست به وطن‌فروشی زدند. به ساحت مقدس امام‌حسین(ع) اهانت کردند. مسجد را به آتش کشیدند، صف عزاداران نمازگزار عاشورا را سنگ‌باران کردند، تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره کرده و زیر پا لگدمال کردند، به نفع اسرائیل شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند وطن‌فروشی و خباثت را تا آنجا کشاندند که نتانیاهو آنان را «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» نامید و اوباما، حمایت همه جانبه از آنها را یکی از اهداف استراتژیک آمریکا اعلام کرد و...

جناب ناطق، از شما بعید بود و هنوز هم بعید و تعجب‌آور است که چرا اینهمه زشتی و پلشتی و خباثت جریان یاد شده را ندیده‌اید و چرا با مشاهده کف زدن و هورا کشیدن آنان برای اظهارات آن شب خود، با عصبانیت علیه آنها نشوریده و خروش برنداشته‌اید که شما را با آنان کاری نیست و...

۴- برادر گرامی، جناب آقای ناطق‌نوری، مدعیان اصلاحات با آن کارنامه سیاهی که دارند- و حلقه انحرافی- با انحراف آشکار و خسارت‌هایی که به بار آورده‌اند- در نهایت و البته با برخی از تفاوت‌ها، در کنار هم قابل تعریف هستند. و شایسته نیست حضرتعالی در مخالفت با آقای احمدی‌نژاد - صرفنظر از این که حق با شما باشد یا ایشان- مورد سوءاستفاده اصحاب فتنه قرار بگیرید.
و بالاخره از ارادت نگارنده به خویش باخبرید و به یقین می‌دانید که کمترین آسیب و خدشه به سوابق حضرتعالی و جایگاهی را که داشته‌اید و باید برای همیشه داشته باشید، نمی‌پسندیم. از این روی امید است بر نگارنده در نگارش‌ این وجیزه خرده نگیرید، و خدای نخواسته اگر جسارتی هم در میان بوده است، ناخواسته بدانید، و تنها به این حساب بنویسید، که حضرتعالی را مثل همیشه متعلق به اسلام و نظام و امام می‌خواهیم و مشاهده سوءاستفاده احتمالی از شخصیت شما را سخت و تلخ و ناگوار تلقی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت. ایوالله حاج حسین دمت و قلمت گرم. جواب حسابی بهش دادی
شب 21 ماه رمضان وقتی شبکه دو را نگاه کردم وپای سخنان پر از کینه و بغض جناب ناطق که قصد داشت دقایقی بعد قران سر بگیرد نشستم افسوس خوردم که ایا مستمعین این جلسه میتوانند با تاسی به این پیرمرد حال خوشی پیدا کنند!!!خداوندا حب دنیا و فرزند ادم را به کجا میکشد!!!تشنج و کینه اقای ناطق به احمدی نژاد تاسف اور است!!
اونم چه فرزندانی، ....
درود و هزاران سلام به دکتر محمود احمدی نژاد که باشجاعت امثال ناطق را که سالها در برج عاجشان حکومت میکردند متزلزل و متشنج کرد!!!پیرمرد عجیب به هم ریخته بود و با پراکنده گویی تعجب حاضران راسبب شده بود!!!
علیرضا
کاری با صحبت اقای ناطق ندارم ولی احمدی نژاد واقعا جایی برای دفاع کردن از خودش نذاشت.اگر هم اینجا ایشون و امثال ایشون محاکمه نمیشن امیدوارم محاکمه و مجازاتش رو با قضاوت خیرالحاکمین ببینیم .
اكه قرار به محاكمه باشه صف طويلي جلوي احمدي نژاد است كه با داشتن پرونده هاي سنگين معطل مانده هرچند كه احمدي نژاد جرمي جز خدمت به مردم ورسوا كردن ويژه خواران ندارد
خداجو
دوست عزیز شما چندسال گذشته واقعا تو ایران بوده اید.
کوروش گاری چی
من نمیدانم توی ایران بوده یا نه ولی شک ندارم چند نفری مثل تو برای رقاصی در روز عاشورا در ایران و تهران بودند
خداجو
برادر عزیز بنده جانبازم ونمیتونم برقصم.ولی با همه حال انچه شما بگویی هستم وادعایی در مومن بودن ندارم چون نزدخداوند سیاه رو وگنه کارم،اما ازتنها چیزی که متنفرم دروغ ،تهمت وافتراق درجامعه هستم،اما جنابعالی انچه مینمایی هستی.
سبز88
اشتباه _ دادم خدا ازم بگذره
اشتباه مثبت زدم
چه جالب !
آقا خبر از مفاسد اقتصادی دوران سیاه خاتمی و هاشمی ندارند ...
چراغعلی
کسی که خبر از دوران سیاه اقتصادی و فرهنگی خاتمی و رفسنجانی نداره حتمٱ یا دروغ گو است یا در ایران نبوده
Iran, Islamic Republic of
واقعا قلم حاج حسین طلا
جواب خیلی عالی بهشون داد
حاج حسین دمت گرم
قاف
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین
امان از طاغوت
Italy
کدوم قلم ...؟! حاج حسین دو تا اشتباه توی تمام مقاله هاش داره:
1- هر کی حرف حساب می زنه فوری ازش می پرسه چرا در مورد فلانی این حرف رو نزده بودی قبلا؟!
2- قضاوتش در مورد درستی و غلطی رفتار مردم از روی واکنش های یه مشت معتاد فراری ضد انقلاب اون ور آبه که هیچ کس غیر از شریعتمداری براشون تره هم خرد نمی کنه.
خداییش فهمیدی چی گفتی ؟
داریوش
امان از یاقوت جون اب سر بخور داداش آب سرد
وحید
امام میگفت کاری نکنید که دشمنان اسلام خوشحال بشوند.
حااااااااااااامد
هه هه خود زنی بده بر حاج حسین تون!!! مجلس نزدیکه ترس برش داشته!!!
سبز88
خوب امدی حااااامد. درود بر ناطق زلزله8 ریشتری مجلس
به سایت خبر آنلاین مراجعه نماید و پاسخ آقای ناطق رو ملاحظه بفرمایید.جهان نیوز شما هم اگه راست میگید که حقیقت از همه چیز براتون مهمتره لظف کنید و پاسخ آقای ناطق رو در سایت خودتون قرار بدید.
نسل اول
اینا برای مردم نان و آب نمیشه!
همه درحال آتو گرفتن ازهم هستند و متاسفانه خواص هم یادشون رفته قرار نبود بعد از انقلاب مردم چنین وضعیتی پیدا کنند!
آقای ناطق ....
یاد همون فضای سال 57 و 58 و اونایی که زندگی پاکی داشتند بخیر
این کار افسادطلب های تندرو است ...
حمید رضا
این یعنی فرار رو به جلو ناطق
در دوران دوم خرداد اصلاح طلبان اینقدر به ناطق جسارت کردند که جرات نکرد در انتخابات مجلس ششم کاندیدا شود. حالا همگی پای منبر ناطق می نشینند؟ ناطق عوض شده یا اصلاح طلبان؟
سرور
ناطق.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقایان ناطق و خاتمی از ارادتمندان متعهد به آقای هاشمی هستند و اینها همه بازی با مردم را مدیریت میکنند .
در حالی که معلوم شد در یک موضع قرار دارند .
اصلاح طلبان نون به نرخ روز خور هستند
حتی روحانی که هیچج سابقه اصلاح طلبی ندارد را اصلاح طلب معرفی می کنند
United States
یعنی الان آقای ناطق در اوج قدرت سیاسی خود است؟ که اصلاح طلب ها نون به نرخ روز خور هستند؟؟
در اوج قدرت نیست....
در اوج قدرت نیست ولی میتواند مهره نسوحته باشد بیرا افساد طلبان تا بخوبی ازش سوارب بگیرند وبعد از قطار پیادش کنند
اگر غیر این بود افسادطلب ها خودشان را به ناطق وصل نمی کردند ...
داماد اونا
روحانی را اصلاح طلب معرفی کردند نا آبروشون با رای 7 درصدی عارف نره
وقتی ارزشها عوض بشه ادمها....میشن
اصغری
ارزشها عوض نشده برادر شما ارزشها رو عوضی میبینی مشکل از دید شماست
حااااااااااااامد
خوب اومدی اصغری . درود بر ناطق خار چشم جدید
معلوم شد سنت به دوم خرداد76 نمیرسه!!!!چرا که انزمان هم ناطق خار چشم بود البته به همراه هاشمی برای اصلاح طلب ها که خوب از خجالت هردونفر در اومدند به طوری که هاشمی حتی نتوانست به عنوان نفر 30 به مجلس برود ناطق هم که برای سالها نطقش کور شد!!!
قمر تاج خانوم
قمر بمیره برای این دو نفر که اینقدر ضایع شده اند
جدیدا یکی دیگه پیدا کردین بهش بچسبین ؟
این آقا حااااااااااااااااااااااااااااااااااامد هم مثل اینکه از افساد طلبان منافق دورو تشریف دارند
لابد ارزش ها از دید شما آتیش زدن بانک هاست ؟
اقای ناطق نوری اقای احمدی نژاد قبل و بعد از انتخابات میزان دارایی خودشون رو اعلام کردند. شما چی؟اگه مردی اعلام کن. اقای روحانی که مدعی قانون هستند چرا اعلام نمیکنند؟
اقای هاشمی چرا میزان دارایی هایشان را اعلام نمیکنند؟؟؟؟؟؟
چون که می ترسن دل مردم فقیر درد بیاد
مراد
شما نگران خودت باش برادر نمیخواد نگران ناطق باشی
فرهاد
آقا مراد ما اصلا نگران ناطق که نیستیم براش تره هم خرد نمیکنیم ما نگران مملکتی هستیم که دزد های اصلی دزد دزد راه انداختند که خودشون و فک و فامیلاشون اونی هم که میونده بدزدند البته در شهامت جهان شک دارم این نظر و درج کنه
مراد
پس خاموش باشید و به مشکلات خودتان مشغول
کوروش گاری چی
مراد آجان چرا انقدر میترسونی
عروس اینا
این اصلاح طلب ها روزی صد بار رنگ عوض میمکنند
دهن یارو رو .....کردی در پارا گراف اخر تعارف تیکه پاره میکنی عمو حسین
Iran, Islamic Republic of
چه با ادب
عزیزجون تنها چیزی که 8 سال تو کشور ما اکسیر شده بود ادب بود.دنبالش نگرد که نیست.
الان که حتی اوباما هم مودب شده به زعم اقایون!!!
مخصوصا در فتنه 88 و آتیش زدن زباله ها !
درود بر صداق اسلام و حق و حقیقت جناب دکتر حسین شریعتمداری که با روزنامه کیهانش خار در چشم و استخوان در گلوی مدعیان اصلاحات و در واقع مفسدین فی الارض است.
کمیل
احسنت
احمد محمود
اول چرا حرف حق آقای ناطق نوری براشفتی حاجی؟؟؟
دوم راستی هزاران فامیلی که خلاف قانون سر کار رفتن مگر نه یک عمر پول دزدی می خورند؟؟
سوم در حکوت اسلامی هزارا ان کار خلاف قانون مگر حقوق حیلی ها پایمال نشد؟
چهارم چاجی شما که هروز علیه هاشمی یار امام و مقا معظم رهبری تیتر می زنی خوراک ضد انقلاب نمی پزی؟
چهارم کجای دنیا رییس مجمع تشخیص مصلحت را زیر سوال می برند که با جکم مقام معظم رهبری مسول هست ؟ این کا تیشه به ریشه نطام نیست؟
پنجم کاندیدی که در خانوتده سلطنتی بزرگ شده و پدرش فراری است مورد حمایت شما و دوستان بوده این چراغ سبزبه ضد انقلاب نیست؟
ششم شما به چه حقی به جای مردم، نظام، و مقام عظمای ولایت حلکم صادر می کنید؟
هفتم شما چرا به خودت اجازه می دی به جای تیم مذاکره کننده حرف بزنی؟ ایا صلاحیت داری؟ کارشناسی؟
هشتم چرا از اجرای قانون وحشت داری؟
نهم چرا به خیلی از فعالان سیاسی تهمت می زنی؟
دهم چرا از انان که حتی یک ثانیه امام را در جریان انقلاب همراهی نکردند دفاع می کنی؟
یازدهم یعنی عامل این همه اختلاس به سلامت؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز به جای این که از رهبری برای هاشمی مایه می گذاریدبگویید چرا ناطق و شما به منصوب رهبری در مجمع این همه توهین روا داشته اید؟؟ مگر احمدی نژاد منصوب رهبری در مجمع نیست؟؟ با استدلال شما ناطق نیز اشتباه کرده است. راستی شما و ناطق چرا به سئوالات شریعتمداری و مردم در خصوص رسیدگی به تخلفات بی حد و حصر دوره کارگزارن اصلاحات پاسخ نمی دهید؟؟ حملات به احمدی نژاد همان طور که خود وی گفت به دلیل عدم همراهی با اشرافیتی بوده و هست که فرزندانشان ایران و نظام را ملک طلق خویش می دانند و نمی گویند چگونه در ایران و خارج زندگی می کنند ولی شما و امثال شما شده اید سینه زن روضه کسانی که اشرافیت اموی را در سایه اسلام انقلابی بازتولید کرده ومی کنند آنانی که تا هستند خودشان و تا نباشند آقازاده هایشان باید مصدر امور باشند احمدی نژآد که الان آقازاده ای در مصادر امور ندارد ولی اینان هم آقازاده و هم باجناق و هم فرزند خواهر و برادرزن و خلاصه همه کس و کارشان از ابتدای انقلاب وزیر و کیل بوده و هستند و جرم احمدی نژاد این بود که به صراحت نام آقایان را برد
مسعود
به نام خدا
احتمالا سن بعضي از كامنت گذاران مثل كارگزاران و اصلاحات گران و هاشمي خواهان به بعضي چيزهاي اساسي اين انقلاب قد نميدهد كه هيچ ، شايدم هم نمي خواهند و بهتر ميدانند قد ندهد...
اخوي محترم روح خدا همه اين چيزايي رو كه گفتيد با يك جمله جواب داده است
ميزان حال فعلي افراد است....
طبق اين سخن حكيمانه و برگرفته از قرآن و احاديث همه اينها كه گفتيد يار خميني و نظام بوده اند الان ميتوانند دشمن خميني و خونخوار نظام باشند ميگوييد نه پس بمانيد در جهل مركب خود
والسلام
خودت در چه مقامی هستی که این همه تهمت رو ومطالب مبهم رو ردیف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
حسین ف
اولا آقای حاج حسین اصلا برآشفته نشده است نمیدانم شما چطور متوجه شده اید که آقای حاج حسین برآشفته شده است.
دوما : بند دوم شما را حاج حسین هر وز میگوید .
سوما : بند سوم شما را هم حاج حسین همیشه میگوید.
چهارما : ضد انقلاب هر روز از رفسنجانی تعریف میکند زیر حرکتهای رفسنجانی و پسران مورد تایید ضد انقلاب میباشد.
بازهم چهارما : حاج حسین شخصیت حقوقی آقای رفسنجانی را زیرسوال نمیبرد بلکه عملکرد ایشان و فرزندان ایشان را زیرسوال میبرد و ایشان هم معصوم نمیباشند.
پنجما : اسم این فرد را بگویید چه کسی میباشد ، همانطور که فرمودید پدرش فراری میباشد نه خودش و گناه هرکس را به پای خودش مینویسند ، شما راضی میشوید گناه پدرتان را به پای شما بنویسند ، اگر هم راضی بشوید هم خدا راضی نمیباشد .
ششما : ایشان حکمی صادر ننموده است و انشاء الله حکم اصلی را دادگاه این دنیا و در آخرت دادگاه الهی صادر خواهند نمود.
هفتما : در این بحث اصلا در خصوص تیم مذاکره کننده حرفی به میان نیامده است و آقای حاج حسین شریعتمداری حق دارد از بحث مذاکره انتقاد کرده و نقد کند و منظور شما از حرف زدن چه میباشد ، ایشان کی بجای تیم مذاکره کننده حرف زده است؟
هشتما : مطمئنی حاج حسین از اجرای قانون وحشت دارد ، کسانی از اجرای قانون وحشت دارند که از ترس فرزندانشان را به خارج فرستادند تا آبها از آسیاب بیافتد و با نزدیک شدن به دادگاه دردانه شان ترس وجود آنها را پر کرده است.
نهما : مصادیق تهمت را بفرمایید شما باید فرق بین تهمت و انتقاد را بدانید مگر شما سخنگوی آقای ناطق میباشید که از طرف وی حرف میزنید.
دهما : آقای حسین شریعتمداری از چه کسانی که یک ثانیه امام را در جریان انقلاب همراهی نکرده اند حمایت کرده است و دفاع کرده است لطفا مصادیق آنرا بفرمایید.و حرف سنددار بزنید.
یازدهما : اگر میخواهی عاملین اختلاس را بدانی پیشنهاد میکنم حتما همیشه کیهان بخوان
یک دوازدهم هم من اضافه میکنم : چرا ناطق نوری با گذشت 5 سال هنوز به آن سوال آقای احمدی نژاد جواب نداده است : پسران ناطق ....
حسام
Iran, Islamic Republic of
دوستان به این نکته توجه نمایند که آقای ناطق در یک تریبون محدود در شب قدر یک سخنرانی سه ربع ساعت داشته و چند جمله هم در این زمینه گفته اما این حاج حسین آقای شریعتمداری بقول خودش با شرح تاریخ انقلاب بقول خودش یک وجیزه طولانی جواب داده تریبون حاج حسین رو بدن به ناطق اونوقت شاید خیلی چیزها را فرصت بکنه بگه. والسلام
تریبون محدود آقای ناطق؟؟
اونوقت صدای این تریبون با این محدودیتش چه جوری تا اون سر دنیا رسیده؟؟؟
ناظق که الا ماشاء الله تریبون زیاد داره @ تو به فکر تریبون نباش ..اگه جوابی نداری سریع متوصل به مضحکات نشو
آفرین به نکته چهارمت
شمس
دوازدهم منفیا رو بشمار برادر
حااااااااااامد
درود بر شرفت احمد محمود خوشم اومد
هميشه شنيده بودم شغل يه سري افراد كامنت نويسيه و پول ميگيرن برخلاف حقيقت نظر بنويسن و گذران زندگيشون اين مدليه ولي خيلي متوجه نشده بودم تا اخيرا كه كامنتهاي اين قلم به مزد رو تو سايت زيارت ميكنم!
کوروش گاری چی
حامد باز شروع کردی خاله بازی
محمد رهنما
... باید بره ریاضی بخونه چون شمارش خوبی داره ...
جراغعلی
محمد رهنما توهم برو تو صنعت در نوشابه بازکنی شک نکن که پیشرفت میکنی
محمد رهنما
Finland
نظر من کامل نیست ...
ناشناس
دوست عزیز این همه چرا که آوردی و به خودت زحمت دادی گیریم درست که البته درست نیست اما سئوال اینجاست شما که مدعی اجرای قانون هستی بفرما چرا یک بام ودو هوا ؟ اول قانون را برای کارگزارن و اصلاح طلبان اگر صادق هستید اجراء کنید اگر کسی ماند که پاک باشد بعد بقیه را هم به مجازاتشان برسانید . اگر چزء راستگویان هستید !!!!!!!!
مجتبی
جهان!حیف اون زحمتی که کشیدم معلومه منطقتون چیه درتایید؟؟
محسن بی سوات
حاج حسین دمت گرم! اگر چه بی سواتی ولی گل کاشتی زدی وسط خال!
ناز نفسش صلوات.
عاقبت بخیری چیز خوبی ست آقای ناطق ......
هادی
شماها که منفی دادید یعنی می خواهید بگید عاقبت بخیری چیز بدی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب ما که بخیل نیستیم، ان شاءالله هر چیزی غیر از عاقبت بخیری می خواهید گیرتون بیاد......
کاوه
برای بعضی ها راضی بودن کدخدا و فک وفامیلاشون مهمتره عزیز برادر
محاله این بابا عاقبت بخیر بشه.
فرشاد
ملا مارو پند میداد خودش میرفت.......... ! متن قشنگی بود ولی برادر حسین خود شما و دوستانتان مثل اقای صفار و ... چقدر برای دکتر احمدینژاد و دولت مشکل درست کردید . چرا؟ چون به غیر از مشکلاتی که بود و باید نقد میشد میخواستید که دولت تحت نظر شما عمل کند همانطور که فرمودید گوش به فرمان اصول گریان باشد وای دکتر احمدینژاد مستقل و فرا جناحی بود واین برای شما قابل قبول نبود
محمود
خوب بود جناب شریعتمداری از جناب ناطق می پرسیدند که آیا در شرکت کاله سهمی دارند.اگر ندارند که هیچ! ولی اگر دارند خواهش داریم کمی از زهد و رعایت وضع زندگی امام علی (ع)بفرمایند تا استفاده نماییم.ممنون
United Kingdom
ناطق قبلا جواب اين اتهام را داده است. او هيچ سهمي در كاله ندارد.
اره بابا خودش و 8 فرزندش در فقر وفلاکت به سر میبرند!!!
Canada
ملاک حال فعلی افراد است
اگر ناطق اصرار دارد که به جبهه مقابل برود، اصراری نداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نکنه جبهه اصیل انقلابی و اسلامی هم جنابعالی هستی؟؟؟؟!!!!
نه ازاذل اوباش ، امت خداجو هستند ....
برود هر جا میخواد بره.ولی قبلش بیت المالی که برده پس بده لطفا
hosein
تا زمانی که مشکلات اقتصادی و تحریمها نبود که حاج حسین احمدی نژاد رو بهترین شخص روی زمین میدونست!اما همینکه مشکلات اقتصادی و گرونی شروع شد احمدی نژاد شد منحرف!
برادر حسین به خاطر همین رفتارهای شماست که اصولگرایان ریزش میکنند و اقای ناطق هم یک نمونه از اونهاست
درور بر ناطق خاتمی و هاشمی
فرهاد
شریک دزد و همراه قافله به تو اونایی که مثبت زدن بیشتر چیزی نمیشه گفت
مرگ بر اون خاتم...فتنه گر
شمعون آل صیهون
احسنت
حق جو
United States
آیا واقعا جوابی برای این سوالات هست؟
یاسر
مثل همیشه با سند حرف زدی حاج حسین...
کینه ناطق از احمدی نژاد پاک شدنی نیست
ناشناس
چند سوال محترمانه از اقای شریعت مداری لطفا سانسور نفرمایید!
1- ایا ذکر نمونه ای از خیانت هایی که کسی جرات بیان آن را نداشت جای تعجب دارد (حتی شما) که بقیه موارد را شما بسیار ذکر کردید ولی این مورد را ذکر نکردید و همچنین روی بقیه ی موارد تمرکز دارید از شما تعجب و شگفت است!!؟
2- کی گفته اثبات نشده این چیزی است که دیگر نیاز به اثبات ندارد و همه کسانی که وجدان بیدار دارند میدانند که دست برد به بیت المال خیانت است همان طور که شما بعضی از مواردی را که ذکر میکنید هنوز اثبات نشده است ودلیلتان را ذکر نمیکنید!!!!!؟ و
3- .......
انشاا... اگه اینها رو سانسور نکردیید بقیه موارد را نیز ذکر خواهم کرد!
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناس همچین گفت سانسور نشه فکر کردم فامیل طرف و میخواد بیاره جلو چشاش. مرد حسابی اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی؟
واقعا من که نفهمیدم چی نوشتی ! خودتم نفهمیدی !
قمر تاجاج خانوم
ننه فکر کردم من چون سوادم کمه چیزی نفهمیدم نگو هیشکی چیزی نفهمید ناشناس جون ننه این سوال محترمانه را یک بار دیگر تکرار کن شاید فرجی بشه ننه
مجتبی
یاد معلم شیمی افتادم که متوجه ی حرفاش نشدم
الأَوَّلِ فَالأَوَّلِ، ابتدا از خاندان هاشمی شروع بفرمایید که از سابقون در فساد اقتصادی و امنیتی هستند ...و البته مدعیان اصلاحات که تحت لوای توسعه سیاسی هر چه خواستند بر اقتصاد کشور روا داشتند ، که کرسنت تنها بخش آشکار این جنایت اقتصادی است ...
فرهاد
این عین منطقه همه جا به نوبت هر وقت تکلیف اقازاده ها و اقایان ابوی و اخوی و نور چشمیهاشون روشن شد که از همون اول انقلاب استینها رو بالا زدن و دار و ندار ملت رو تاراج کردند نوبت این نوکیسه ها هم برسه لعنت خدا و رسولش بر تمام ظالمین و فاسدین ما نه قصد دفاع از کسی یا تهمت به کسی رو داریم ما خواهان عدالتیم
میترا
آقای شریعت مداری
لطف کنید یکی ازموارد فسادی که در دولت احمدی نژاد اثبات شد و دادگاه حکم به محکومیت آن فساد مالی داد بیان کنید?
شما به بهانه ی انتقاد از ناطق هر تهمتی را به اقای احمدی نژاد زدید
در رانت 3هزار میلیاردی چند تا از مدیران ارشد محمود دست داشتند و محکوم شدند معاون اول مگر در جریان خیابان فاطمی کیفر خواست نگرفت قضیه اردبیل و شهرداری هم که با نفوذ هنوز رسیدگی نشد موضوع هزینه دختر خاله و عمه و داواد وکه به نیویورک رفتن هم که هست
نازنین
... در دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد که اطرافیان احمدی نژاد هیچ پرونده ای در قضیه 3000 میلیاردی ندارد
...وکیل مه افرید اعلام کرد که هیچ کدام از مسئولین دولت احمدی نژاد محکوم نشدند شاید پیگیری قضایی شدند اما محکوم نشدند
تازه یکی از متهمان اصلی پرونده باجناق ...هست
در مورد رحیمی هنوز حکم دادگاه اعلام نشده که شما حکم بر محکومیت می دهید
اگر سه هزار میلیارد به احمدی ربط دارد ، پس آنهمه جننایت اقتصادی در دولت افسادات و سازندگی به هاشمی و خاتمی برخواهد گشت !
پس بسم الله مقدمات محاکمه این دو فراهم گردد...
میترا خانوم مطلب را نگرفته ای لطفا دوباره مرور فرمایید
ناطق دچار کنیه شخصی با احمدی نژاد شده و چشم دیدن حقیقت رو نداره
انقلابی
من قاضی نیستم،من انقــــــلابی ام.

فکر کنم کم تر از اعدام برای م.ه .... بی عدالتیه.کسی که اراذل و اوباش اجیر کنه که آشوب کنند،کسی که اینقدر توی فساد اقتصادی دست داشته باشه و...این فرد حکمش چه چیزی غیر از اعدام میتونه باشه؟
عالی بود حاج حسین
فارض
گرفتار سنت سنيه خداوند، استدراج، شده اى اميدوارم روز رسوائى تان را قبل از يوم تبلى السرائر به چشم خود ببينم
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو حاج حسین عزیز.
زنده باشی مرد
اصغر
بنام خدا . حالا شب احیا چه جای این صحبت بود . و چه دستاورد معنوی برای حاضرین داشت ؟ شبی که همه بایستی برای یکسال بعد توشه بردارند . مگر خود شما نگفتید که در این شبه حساب یکسال گذشته بررسی و برای سال بعد تقدیراتی در نظر گرفته می شود . حاضرین پای منبر شما چگونه بایستی درس بگیرند ؟ یعنی در شب احیا و شب قدر افضل اعمال عقده باز کردن است ؟ اینطور است ، نه ؟!
عقده هرجائی رو مناسب باز شدن خودش میدونه!
عقده ای شماهایید
احمد
نقدی منطقی وقابل تحسین . آقای ناطق از مناظرات دوران انتخابات 88 کینه ای به دل گرفته اند مثل آقای هاشمی که به این زودیها ! پاک شدنی نیست و همین اشتباه اقای احمدی نژاد و دشمنی این آقایان در پی آن مناظرات ایشان را به وادی برهوت سیاسی کشانده است .
خدا بخیر بگذرونه
انصاف
درود خدا بر مرد دین حاج حسین شریعتمداری بنده هم خدمت آقای ناطق نوری ارادت دارم ولی حرفهایش مشمئز کننده بود چون خود ایشان آن حرفی را که زده بودند به آن عمل نکردند
عمار خسروجردی
خدای متعال به حاج حسین عزیز جزای خیر دهد که پاسخ عقده گشایی های بی منطق آقای ناطق را داد هوشمندانه و دقیق پاسخ داد.
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری دوباره خواب نما شده و شروع کرده به هزیان گفتن چون جناب آقای ناطق در سخنرانی خود به هیچ عنوان اسمی از کسی نبردند و فقط به صورت کلی حکومت امام علی را توضیح دادند
در حکومت علی (ع) با پرونده کرسنت چجوری برخورد میکردند؟
نکنه مدعی هست ان حضرت به متهم کرسنت دوباره پست وزارت میداد
اقای شریعتمداری
خدا اینشاالله به عمر شما برکت بدهد که حقایق رو شرح میدهید
هیچکس تا حالا نتوانسته به سخنانتان ایرادی بگیرد
در هیچ محفل و خبرگذاری که معمولا خر روز مشاهده میکنم منتقدان شما هیچ حرفی برای گفتن ندارند و بدیهیاتی بدون اثبات و سند میگویند
اینشاالله قلمت توانا باشد تا کسانی که حزب باد را نمادشان میدانیم با باد نیز کنار بروند
یا حق
ای ول حاج حسین...
Iran, Islamic Republic of
وایضا سوئ استفاده های خود وفرزندانشان را فراموش کرده اند ولی این حرفهای آقای ناطق مربوط به کینه ای است که بابت افشاگری آقای احمدی نژاد در مناظره درباره آقای ناطق واقوامشان داشتند مربوط می شود
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه حاج حسین دقیق و تیز بین و خوش نویس هستند...

اینکه قسمتهای مهم را برجسته و یا رنگی میکنید خیلی کمک به دریافت سریع مطلب دارد...
Iran, Islamic Republic of
باز این ....
وقتی جوابی ندارید ، اون روی بی ادبانه خودتون رو خیلی سریع برملا می کنید ..
احسنت حاج حسین مثل همیشه دقیق و به موقع.
Iran, Islamic Republic of
حسین جان یارانه که روزنامه کیهان در دولت مهرورز گرفته عدالت علی بوده است ؟
فعلا که مجیزگویان دولت دارن چرند می نویستند و یارانه هم می گیرند ...
اینجا انصافا" حق با آقای ناطق نوری است و حرفهای آقای شریعتمداری همان مطالبی است که قبلا" بیان شده و باطل بودن بسیاری از آنها ثابت شده است ولی اصرار به تکرار کلیات آن دارند و بیشتر جنبه تبلیغاتی در نوشته های ایشان موج میزند و حرفها یشان محکمه پسند نبوده و مبنای حقوقی ندارد .
انصاف
Iran, Islamic Republic of
چقدر کلیاتی که حضرتعالی در جواب حاج حسین دادید (کلی گویی) مبنای حقوقی دارد!!!!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتنداري همه چيز دان لطفاً خفه
Iran, Islamic Republic of
ادبت تو حلق ناطق
فاطمی
اشتباهی مثبت زدم
حق هیچ وقت خفه نمیشه اما گمراه کور میشه
بی تربیت وقتی اینقدر بی سواد و بی ادب هستی مجبوری کامنت بذاری ؟
کریم شیره ای
احشنت به تو که مشل اشلاح طلب ها نژر میدی بهترین نژر همین خفه شو اشت
احسنت مهدی هاشمی فرزندان ناطق کرسنت
مودی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین موضوع را البته با توصیف کوتاهتر در کامنتی که درپایین خبر صفحه اول روزنامه های پریروز که به هورا کشیدن برای این سخنان آقای ناطق پرداخته بودند نوشتم اما منتشر نکردید... از هوشیاری و بی رودرواسی بودن آقای شریعتمداری همین انتظار هم میرفت و میرود اما چرا شما باید حتما حرفی را از یک شخصیت شناخته شده بشنوید تا منتشر کنید ؟!! اگر حرف حق است پس شناخته شده و شناخته نشده ندارد
حسین
خوب است جناب شریعتمداری ولایتمداری خود را با عدم جنجال آفرینی رسانه ای ثابت کنند . مگر حضرت آقا نفرمودند رسانه ها غوغاسالاری نکنند. در همین ماه مبارک رمضان ، مگر معظم له نسبت به پرداختن به آرامش جامعه توسط رسانه ها توصیه نکردند؟
Iran, Islamic Republic of
حسین جان کجای این نوشته جنجال آفرینی رسانه ای است . با دقت مطالعه کن عزیز دلم
اشتباه مثبت زدم:(
ایشان جواب جنجال ناطق را دادند
فعلا که آرامش را ناطق سلب کرده ، چرا این توضیه رو به ناطق نمی کنی ؟
با سلام آقای شریعتمداری عزیز خدا شما را برای دفاع از بیت المال مردم مسلمان ایران حفظ کندواقعا جای تشکر دارد اما باور کنید یکی چیزی در این حکومت اسلامی لنگ می زند زیرا هیچکدام از مسئولان نظام تاکنون نیونستند با این موضوع پیش پا افتاده بیت المال از نظر مولای متقیان که چگونه بر برادرش و دیگران برخورد کرد برخورد نمایند فکر کنم تمام مسئولان به نوعی درگیر این فساد شده اند و آنچنان این درگیری شدید است که هر هز چند گاهی بعضی بر علیه برخی دیگر رجز می خوانند ولیکن تا آنجا پیش می روند که کوس طبل خودشان صدا نکند و همین که نزدیک به صدا کوس طبل خودشان می شود زبان در غفا کرده و دم نمی زنند کی و کجا مولای متقیان با این افراد مراوده داشت و دارد و به آنها فرصت عرضه اندام در عرصه سیاست و اقتصاد داد اگر چیزی دیدد و شنید به ما بگوییید ولیکن و اما و چرا به این مسئولان به حساب نظام اسلامی فرصت چند باره جهت سیاست و اقتصاد و سایر موضوضوعات اجتماعی مانند تریبون نماز جمعه و جماعت سخنرانی حرم امام راحل در شب شهادت مولای متقیان و .......داده می شود اگر بر این باورید که حکومت کشور ما اسلامی و اگر حاکمان آن نیز بر خواسته از سیاست اسلامی واگر سیاست قضایی و مسئولان قضایی نیز بر خواسته از سیاست اسلامی با منش مولای متقیان است که هیچ حساب پاک و روشن است و اگر سیاست ها درست عین همان حکومت مولا ست ولیکن در انتخاب برخی مسئولان دچار اشتباه شده ایم که جای بازگشت و اصلاح دارد و دیگر از بازگشت دوصد باره آنها جلوگیری نمایید وهمچنین با بر خورد علی (ع) وار دست آنهارا از حکومت و بیت المال اسلامی ملت کوتاه و هر آنچه را نیز حتی کابین زنانشان کرده اند را باز گردانید تا مردم مزه و حلاوت شبهای قدر و حکومت علی(ع) را یکبار دیگر بچشند ولیکن اگر فساد تا آنجایی پیش رفته که دیگر نمی شو.د کاری کرد دیگر اینقدر به کوس و طبل حکومت اسلامی و بیت المال ملت نکوبید که از بوی تعفن این فساد چه در این حکومت و حکومت پهلوی و قاجار دلمان بهم خورده و همچنان نیز می خورد
Iran, Islamic Republic of
به موقع نوشتی آقای شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
ناطق نوری ....زمان شده
Iran, Islamic Republic of
بسیار بجا و منطقی بود
خانه از پای بست ویرانه است
Iran, Islamic Republic of
اصلا كي اسم احمدي نژادو آورده كه به خودتون گرفتيد؟
از قديم گفتن فحشو بنداز صاحبش بر ميداره آره اينجورياس
Iran, Islamic Republic of
منظورش اينه كه چوب رو بردار....
همین شما تندروها دیروز می گفتید منظور احمدی است ...
به نقش جورج شوروش (سوروس) اشاره نکرده ایندفعه
سرور
شما چرت بزن.در مورد ناطق بود نه محمدخاتمی.
معلومه که حقیقتی به نام سوروس بدجور هوادران خاتمی فتنه گر رو سوزش داده ...
United States
کیهان چون بیشترین یارانه پولی به شما از طرف احمدی نژاد پرداخت شد معلومه همجوره باید ازش دفاع کنی؟؟
اوج استدلال کودکانه امثال شما ...وقتی فاقد استدلال هستند ....
محمد
هممون مثل همیم
محمد
چرا سانسورش کردی
iiu
از ارادت بنده به جنابعالی آگاهید!!!
همتون سر و ته یک کرباسید...
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین هنوز داغدار رانتهای از دست رفته دولت محبوبشان و رییس‌ دولت محبوبترشان ،‌احمدی‌نژاد، است و خود را شریک غم ایشان می‌داند؛ پس حق دارد از تعریض "جناب ناطق عزیز"! برنجد و به خروش آید. هنوز یادمان نرفته فجایعی را که "دولت محمود" در این کشور بر جای گذاشت و از آن مهمتر،‌حمایتهای امثال برادر حسین و هم‌پالگی‌هایش را.
پسر خوب محمود همین الانم بیاد رای میگیره مخصوصا با کفایتی که دولت روحانی از خودش نشون داده
تو یاد نداری چرا که اگر یاد داشتی اولا ج.. دولت سیاه خاتمی و ه... را می دیدی ، دوما انتقادات حاج حسین نسبت به دولت قبل ...
Iran, Islamic Republic of
ایول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ديروز جهان نوشته بود كنايه ناطق به هاشمي امروز يادداشت شريعتمداري را گذاشته كه نظر ناطق ، احمدي نژاد بوده در اين ميان بدبخت ملت با اين گروني و نداري .
بابا به جاي اين كارا به فكر ملت باشيد ، طرف دو هفته پيش ماشين فروخته الان خريد ماشين شده براش رويا
خدایا به حق امام زمان عج
از عمر سران فتنه،حامیان فتنه، دوستداران فتنه
بگیر وبه خادمین صدیق وراستین نظام بده
الهي آمين. محمديهاش صلوات.
موحد
خدائيش اگه امثال حاج حسين عزيز حفظه الله تعالي و كثر امثاله نبودند منحرفين و ظالمين چيزي از اسلام براي مردم باقي نمي گذاشتند. وجود همين قلمها و صداهاست كه نشون ميده هنوز علي تنها نيست.
جناب شریعتمداری با تشکر از دلسوزی شما ...
درویش پور
درودبرشرف حسین شریعتمداری درودبرحریت وازادگی شریعتمداری انصافاقلم وزبانت همانندشمشیرمالک اشترتیزوبرنده است خداوندبه شماتوان بدهدوبرای اسلام وانقلاب نگهداردانشاا...
مرتضی
احمدی نژاد با وجود همه کاستی ها و قصور و تقصیرهایش، نقاط قوتی داشت که امثال آقای ناطق فسنگ ها از آن دور هستند. ساده زیستی احمدی نژاد و خانواده اش یکی از این نقاط قوت است. سخت است 35 سال دائم مسئولیت های اجرایی داشته باشی از بخشدار ماکو تا شهرداری تهران و ریاست جمهوری اما همچنان فرزندانت را ساده زیست نگه داری و خودت چون قشر معمول مردم بمانی. نه ثروتی - ولو حلال- پس انداز کنی نه خانه آنچنانی!! اما محمود احمدی نژاد نشان داد که امکان دارد چند دهه در سیستم بود و سالم و ساده زیست ماند و حتی از مواهب حلال هم چشم پوشید.
البته این هرگز به معنای نفی نقاط منفی احمدی نژاد نیست.
hesam
Iran, Islamic Republic of
همه اینها ظاهر سازی بود
ومن بچه مسلمون و امثال من که گول این حرفها رو خوردیم . واویلتا
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی از این آقایان ظاهرسازی می کردند. کاش شما هم می توانستی ظاهرسازی کنی و بعد از هشت سال ریاست جمهوری باز هم به همان محل سابق خودت برگردی و زندگی کنی نه اینکه کسانی از خیابان ایران به ولنجک و زعفرانیه و نیاوران بروند و شما آنها را ظاهرنساز بدانی ...
بچه مسلمونا رو بدنام نکن آقای حسام.
آقا حسام خوب شد شما خدا نشدید ولی الانم که خدا نیستی جای خدا نظر میدی واقعا وای بر تو.
United Kingdom
تمام اطرافيانش مولتي ميلياردر شده اند.....
مولتی میلیارد بودن اگر جرم می دونید پس اولین مجرم ها از اطرافیان همفکر شما هستند ...
Iran, Islamic Republic of
اقاي شريعتمداري امروز دنياي اسلام با مشكلات چون طالبان ديروز داعش امروز و اسراعيل غاصب جنايتكار كه در غزه حمام خون براه انداخته و.... مردم مشكلات اقتصادي دارند شما سير هستيد و جنگ قدرت داريد ...
از اینکه اقای ناطق نوری گفتند اون هاییکه در دولت قبل بیت المال رو خوردن باید برگددونن نارحت هستید
حیدر
قابل توجه سایت های دستمال کش دولت که سخنان ناطق نوری را با حمله به احمدی نزاد در بوق و کرنا کرده بودند .
درود بر احمدی نژاد
درود بر کسی که برتن اسرائیلی ها لرزه انداخته بود
درود بر تیم مذاکره ای که یک وجب از حقوق ایران عقب نرفت.
درود بر جلیلی
علی
Iran, Islamic Republic of
جلیلی چه ربطی داره به احمدی نژاد!
باید مینوشتی درود بر مشایی
نه می نوشت سوروس !
فرهاد
همینا بودند که جلیلی را ادامه رو احمدی نژاد معرفی کردند که چنین ظرفیت عظیمی نادیده گرفته شود .آقای جلیلی فرصتی بودند که توسط همین جماعت سوزانده شدند.
میثاق مرادی زنده رودی
آقای ناطق این 4 سال کلا ساکت بودی حالا دوباره با دولت جدید روضه و سخنرانی و با هم به خورد مردم می دی؟
Finland
همیشه توی تمام تحلیل‌ها شما و کیهان به یک نقطه می‌رسید و اون هم مقصر آقای هاشمی و خاتمی هست و مابقی همه ... هستند .....
javad
سلام مگه شما نگفتید سخنان ناطق در شب قدر کنایه به هاشمی بود الان که آقای شریعتمداری تایید کرد که به احمدی نژاده برادر خوبمان
در جواب آقای شریعتمداری یاد جمله ای از بوعلی سینا افتادم که میگوید " مشکل اینجاست که یک عده خود را نماینده مطلق خدا می دانند و مجازند به جای خدا هر حکمی را که می خواهند بدهند "
جالبه ده ها اتهام و پرونده ساختگی منشعب از ذهن آقای شریعتمداری را که هیچکدام در هیچ دادگاهی مطرح نشده و مورد بررسی قرار نگرفته را اسم بردید و احکام محکومیت آنها را هم صادر کردید و از ناطق می خواهید به عنوان جرم متقن در شب قدر اسم ببرد و مطرح کند !!!!! ....
Turkey
استاد!!!!!!!!!
کرسنت و استات اویل پرونده جعلی هستن؟
استات اویل که مدیرانش توی نروژ به جرم پرداخت رشوه به طرف ایرانی محلکوم شدن
کرسنت هم حکم دادگاه ایرانی داره
شما هم بخواب راحت باش
ولی مردم با لالایی گوش خراش و انکرالاصوات شما نمیخوابن
شما الان مگه داری کاری غیر از محکوم کردن اقای شریعتمداری میکنی!
کرسنت
شما واسه زیباکلام که در همه جا تکلم می کنه کف و سوت می زنید اما به مخالف خودتون درخواست دارید سکوت کند !!!!1
در ضمن همه جرم های همفکران شما ثابت شده است ...
کوروش گاری چی
برای مطهری هم کف و سوت میزنند ولی تا یک نفر یک حرف حقی را از این طرف بیان میکنه همین کف و سوت زن ها میشن عابدو زاهد و مسلمانا و برات صد حدیث میارن که غیبت کردی و تهمت زدی و پرستیز نداری و باید روز قیامت جواب ناطق را بدی ولی اگه یک بابای دیگه روزی صدتا خاطره دشمن شاد کن تعریف کنه عیبی نداره
حسام
با سلام
عدول از قانون برای همه نا پسند است چه اینها چه آنها ولی از شما بعید است همین بس که قرار داد کر سنت برای تمامی امور غلط همه دولتها قبلی و فعلی بس است لطفا در این خصوص هم اعمال عدالت آن هم از نوع علی ع واری اقدام شود برادر ناطق . اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
فقط یک سوال از ناطق ،شما چقدر دارایی دارید و از کجا آورده؟
حقیقت
مطمئن باش سه هزار میلیارد تومان نمیشود
به اندازه پولهای مهدی خان و شهرام خان نمی رسه یعنی ؟
تازه این رانت 3 هزار میلیارد دولت محبوب شما هم ثابت شد !
تازه این اول کار بود !!
رمضان
شماها چقدر درآمد دارید و از کجا آورده اید؟
از شماها کمتره دارایی این رفیقمون ...
راستگو
بسمه تعالی
آقای شریعتمداری عزیز، خفته را میتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خفتن زده هرگز.
.....
محسن
اصلاحات داره پوست جدیدی میندازه حواس ها جمع باشه!!
ممنون از حاج حسین و برو بچ تیم رسانه ای جهان
اشتباهی منفی زدم
درمتن دقت کنید حاج حسین خیلی محتاط و بااحترام نوشته نشون میده که از یک چیزی از جانب ناطق احساس خطر می کنه !!!!!!!!!!!!
نه جونم ايشون طوري نوشتن كه احترام طرف مقابل حفظ بشه وگرنه اگه قرار به آبروريزي باشه كه پرونده هاي خيلي ها عجيب سنگينه!
خیلی به زحمت افتادی اینقدر فکر کردی نه ؟
اگه آتویی از حاج حسین داشتند الان خاکش رو به توبره می کشیدند ، اگه آتویی داشتند که حاج حسین به راحتی انتقاد نمی کرد نابغه قرن !
م ث
خدایا از عمر من بکاه و بر عمر پربرکت عمار انقلاب بیفزای
هر کس حاضر به این جهاد است ضمن آمین گفتن + هم بزند.
مخلصيم همسنگر
وای کیهان، تو که من و کشتی!
محسن
Iran, Islamic Republic of
الحق ولانصاف پاسخ آقای شریعتمداری بسیار به جا و دندان شکن بود،کاش از پسر ناطق هم می گفتید،
مهر
دم دکتر احمدی نژاد گرم. با تابوشکنی که کرد راه را برای دیگران باز نمود تا دست ویژه خواران آقازاده ها. دزدهای بیت المال را برای مردم افشا کنند.مردم همه چیز را میفهمند.حاج حسین در این راه موفق باشی.باید بدانند انقلاب وایران ملک تلق بعضیها نیست
حاج حسین !! تخلفاتی که فرمودید همه انها اکر جمع شوند به یک مورد تخلفات احمدی نژاد نمیرسد راستی چرا ان روزها ساکت بودید
دوستان شما رفتند دادگاه ازدست احمدی نژاد شکایت کردند.مثلآ یک موردش یکی تو استقبال در اثر شلوغی کتفش شکسته بود یا چرا وزیر ورزش رامعرفی کرده ویا چرا تلفات جاده ای داده ایم.اینها اتهامات بود که اعلام شده بود.وشما وامثال تو .تو روزنامه هاتون کلی با اب وتاب در مورد دادگاه حرف وحدیث می زدید.همه میدونند دزدها و ویژه خواران از کجا و وابسته به کی بودند.فقط سیاه نمایی؟.....
پس معلومه چیزی از تخلفات دوران سیاه هاشمی و خاتمی به یاد نداری !
چراغعلی
معلوم میشه جنابعالی در حال آرمان خواندن بودی
خب ايشان از مناظره 88 داغ دار بودند !
حق جو
به هر حال جونیور و باباش همیشه آزادند هر کاری دلشان خواست بکنند!!
...بي حساب حرف زدن وتهمت زدن يكي از شاخصه هاي بزرگ مخالفين دكتر احمدي نژاد است!!
... قرار نيست بخاطر خطاي بقيه خطاي دكتر احمدي نژاد هم فراموش بشه! ...
احمد
حاج حسین پرده دری را احمدی نژاد شروع کرد تمتم شدنی هم نیست
ایشون با استناد حرف زدند ...
ناطق به کجا چنین شتابان خودت می دانی کجا داری میروی
امیری
جناب ناطق عزیز آقازاده گرامی کجا تشریف دارند ....
محمد
یه سوال من از آقای شریعت مداری دارم انهم اینکه احمدی نژاد که منحرفه اصلاحاتم که بده کی رئیس جمهور بشه خوبه؟مرد حسابی دکتر ما رو با امثال ادمهای اصلاحات مقایسه می کنی اگه خیلی مردی بیا کاندید شو ببینیم چند مرده حلاجی .یاعلی بابا .
شمس
آقایان شما کی میخواهید دست از سر دکتر احمدی نژاد بردارید. اصلا اگه او نبود شما چیزی برای گفتن داشتید؟.
Iran, Islamic Republic of
بدبخت اونایی که هنوز از معجزه ؟؟؟؟هزاره سوم حمایت می کنند
و بدخت کسانی که از جنایت افسادات حمایت می کنند ...
سلام
اگه روزنامه داشتم تمام بند بند حرفای شریعتمداری رو جواب می دادم.
خاک تو سر اصلاح طلبا که فقط دنبال حاشیه ان و بلد نیستن جواب حسین رو بدن. به خدا کیهان رو با جوابهای کاملا منطقی به میخ سکوت می کوبیدم
آره از این ادبیاتت معلومه !
بزرگتر از تو هم نتونستن !‍
برو بخواب کوچولو ...
آخه شما تندروها غیر از فحاشی چه در چنته دارید ؟
یه بنده خدا
اقای ناطق انصاف هم خوبه بخصوص در این ماه عزیز
احسنت به اقای شریتمداری
خدا حفظش کنه که حرف حق میزنه برا سلامتیش صلوات بفرستید
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
آقای ناطق : مردمی نجیب داریم تاکنون به احترام رهبری وتبعیت از ایشان در مقابل ...شما وامثال شما سکوت اختیار کرده اند ودارند تحملتان می کنند ....بجای سخنرانی دشمن شاد کن بروید فکر ... آخرتتان..
جهان نیوز لطفا" در درج نظر افراد انصاف را رعایت کنید. البته اگر واقعا" به انصاف اعتقاد دارید. این روحیه دیکتاتوری را که فقط به موافقین خود اجازه درج نظر می دهید کنار بگذارید وگرنه شما هم مثل صدا و سیما و نهاد های مشابه مخاطب خود را از دست می دهید و همین 30 - 40 ساندیس خور برایتان باقی می ماند.
ساندویچ خور عزیز ‍!
شما برو تو سایت های مسخره خودت بلغور کن ، سایت های پرادعای شما که هیچ نظری رو تایید نمی کنن...
در ضمن شما تندروهای ساندویچ خور غیر از بی ادبی چی دارید بگید که تایید بشه ؟
Iran, Islamic Republic of
اظهارات اخیر احمدی نژاد : اگر حرف بزنم باید اسم بیارم که فعلا به صلاح نیست. (ما منتظر دکتر احمدی نژاد هستیم انشاء اله برمی گردد)
کریمی
پر واضح است و واضحتر شد ... که ایشان آقای ناطق برای رضای خدا و یا برای صلاحدید مملکت و یا برای مردم نطقی نمیکنند !!!!!!!!!!!!!!
نطق و ناطقی ایشان برای کینه جویی از احمدییون و صلاحدید حزبی خودشان میباشد .............
واویلتا اینم ملا !!!!!!!!
United States
فتوشاپه !
در تاریخ می نویسند که احمدی نزاد اخر 8 سال حکومتش هیچ نداشت و اموالش را هم اعلام کرد ولی عده ای اورا محاکمه کردند اگر چنین شود آقای ناطق نوری احمدی نزاد روسیاه نخواهد بود بلکه شما با ابروی روحانیت شیعه بازی کرده ای
رضا
Iran, Islamic Republic of
همان شب دیدم که دارد کینه های انباشته اش را رو می کند
...
احسنت
اما جواب سوالاتتون در همین مقاله به روشنی آمده.
فاطمه
مقاله خیلی خوبی بود.واقعا عمل کردن به حق خیلی سخته.
احمدی نژاد صلاحیت نمایندگی مجلس رو هم دیگه نداره شورای نگهبان اجازه تایید ایشان رو نداره
تو چه کاره ای تعیین تکلیف می کنی ؟ تو به فکر خاتمی فتنه گر خودتون باش ....
Iran, Islamic Republic of
به همان دلايلي كه به پرونده كهريزك رسيدگي نشده و 5 سال معطل مانده آقاي شريعتمداري كي در زمان اصلاحات معاون اول و معاونين وزراو مسئولين طراز اول جهت اختلاس و رشوه مورد بازپرسي قرار گرفتند و زنداني شدند و چرا آن موقع كه آقاي احمدي نژاد به صورت يكطرفه در سيما برخي را مورد اتهام قرار دادند چيزي نگفتيد
بحث اختلاس که بیاد پای همفکرای شما کاملا محسوسه !
احسان
خدا حاج حسین شریعتمداری

سردار قلم را حفظ کند

عالی و دقیق و منطقی و متقن بود

حاج حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییین متشکریم

یاعلی.ع
مهدي
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حاج حسين
هیچ کس
پیام منو ثبت کن دیگه .منتظرم
کاظم
حاج حسين جاناسخن از....
کرمانی
آقای ناطق این همه دم از بیت المال میزدند بهتر بود در مورد ..... روی هم صحبت میکردند
جناب آقای شریعتمداری فدایییییی داری
حسین اقا راست می گویند....
احمدی
جهان نیوز واقعا جناحی عمل میکنی....
درود بر حاج حسین