پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

مسی دوباره ساز جدایی کوک کرد/ لئو چه در سر دارد؟

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 401479
ستاره آرژانتینی بارسلونا دوباره از احتمال جدایی‌اش از آبی-اناری‌ها سخن به میان آورد. او می گوید معلوم نیست سال آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. این نشان می دهد که او به جدایی از این تیم فکر می کند.
مسی دوباره ساز جدایی کوک کرد/ لئو چه در سر دارد؟
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار تیمش برابر اتلتیکو مادرید بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و هرکاری که دوست می‌داشت در زمین انجام داد. با این نمایش خوبی که مسی داشت همه به یاد روزهای در اوج افتادند.

این بازیکن آرژانتینی بعد از نمایش درخشان در دیدار برابر اتلتیکو مادرید تاکید کرد که می خواهد در بارسلونا به فوتبال خود پایان دهد و اختلاف او با انریکه ساخته و پرداخته رسانه‌هاست اما به نظر می رسد که او به جدایی از آبی-اناری‌ها فکر می کند.

مسی که جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۴ بود، قبل از برگزاری این مراسم گفت: نمی‌دانم که سرنوشت چه چیزی را برای من رقم زده است. نمی دانم که سال آینده در چه تیمی بازی خواهم کرد. در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد و ممکن است که در یک شبانه روز اتفاقات زیادی رقم خورد.

این سخنان از لیونل مسی بسیار عجیب بود و دوباره احتمال جدایی او از بارسلونا را مطرح می کند. او بعد از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفته بود که می خواهد با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به یکبار تغییر نظر می دهد و می گوید که نمی داند فصل آینده در چه تیمی فوتبال بازی خواهد کرد.

هر چند مسی اختلاف با لوئیس انریکه را انکار کرد، اما به نظر می رسد که یکی از دلایل جدایی این بازیکن آرژانتینی ناراحتی او از انریکه است، شاید هم مسی می خواهد که با تغییر فضای خود دوباره به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. او دو سال است که نتوانسته بازی های خوبی را برای آبی-اناری‌ها به نمایش گذارد و رقابت را به کریستیانو رونالدو واگذار کرده است. او می خواهد با ترک بارسلونا انگیزه جدیدی گیرد و دوباره به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
اگه به ایران گل نمی زدی مرد سال فوتبال میشدی!
عرشیاعرش نشین
مسی رو ول کن مسی داخل رو بچسب...