چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

کشته شدن چند نظامی عربستان در یمن

جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 431278
حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی «جلاح» عربستان در جیزان منجر به کشته شدن تعدادی از نظامیان سعودی و انهدام چندین خودروی نظامی شد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه خبری العهد خبر داد: یک منبع نظامی یمن تاکید کرد در حملات کمیته های مردمی به پایگاه نظامی جلاح عربستان شماری از نظامیان این کشور کشته شده و چندین خودوری نظامی منهدم شد.

خبر دیگر اینکه ۸ نفر از شهروندان در حملات هوایی عربستان به صنعا به شهادت رسیده و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. یک منبع محلی در یمن تاکید کرد: جنگندهای عربستان منازل شهروندان یمنی در مناطق «النهضه» و «اللیبیه» صنعا را هدف قرار دادند که این حمله منجر به شهادت ۳ شهروند از یک خانواده و زخمی شدن ۳ نفر دیگر از همین خانواده شد.

منبع مذکور افزود: حملات هوایی عربستان به منازل شهروندان در منطقه العمرانی صنعا نیز منجر به شهادت تمام اعضای یک خانواده ۵ نفره و زخمی شدن ۷ نفر دیگر و نیز تخریب تعدادی از منازل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *