سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۲

ابلاغ سلام رهبری به شهید زنده لرستان

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 431773
سید نور خدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی است که حضرت امام خامنه‌ای با ابلاغ سلامی از طریق نماینده ولی‌فقیه در استان جویای احوال این شهید زنده شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل‌آمده است.


سید نور خدا اکنون مدت ۷ سال است که به‌طور ۱۰۰ درصد جانباز است و در کما به سر می‌برد که به لطف بیکران خداوند و امام زمان (عج) نفس می‌کشد.

کبری حافظی، همسر سید نور خدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی است که ۷ سال است با ایثار از سید نور خدا پرستاری می‌کند و دو فرزند به نام‌های سیده زهرا ۱۴ ساله و سید محمد ۱۲ ساله نیز در کنار مادر و پدر زندگی می‌کنند.

همسر شهید زنده لرستان سال گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم لرستان از سال‌های زندگی سراسر معنوی در کنار سید نور خدا حرف زد و می‌گفت که "سید نورخدا" پس از جنگ تحمیلی نیز در انتظار شهادت بود.

روزانه از جای‌جای کشور افرادی برای زیارت به منزل شهید زنده لرستانی می‌آیند تا آرام بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در ماه مبارک رمضان حامل پیامی مهم برای خانواده سید نور خدا موسوی بود و به منزل ایشان رفت تا این پیام را برساند.

وی با حضور در منزل جانباز ۱۰۰ درصد «سید نور خدا موسوی» با این شهد زنده و خانواده وی دیدار و با ابلاغ سلام و آرزوی سلامتی از طرف مقام معظم رهبری برای این شهید زنده، از خانواده صبور وی دلجویی کرد.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در ضیافت افطاری که در محضر مقام معظم رهبری بوده‌ام، معظم له جویای احوال جانباز «سید نور خدا موسوی» شدند و فرمودند بنده دعا گوی ایشان هستم، مراتب سلام مرا به وی و خانواده محترمش برسانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن قدردانی از زحمات همسر و فرزندان این جانباز والامقام در طول قریب به هشت سال خاطرنشان کرد: اجر شما نزد خدای متعال کمتر از اجر شهدا و ایثار گران نیست و شما الگوی رفتاری مناسب برای بانوان ایثارگران هستید و بنده به‌شخصه مأمور اطلاع سلام مخصوص مقام معظم رهبری به جانباز موسوی و شما عزیزان هستم.

در پایان این دیدار نماینده ولی‌فقیه ضمن اهدای لوح سپاس، به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات به همسر و فرزندان این شهید زنده اعطا کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه ماه عســــــــــــــــــــــل
این خانواده می تواند سوژه بسیار خوبی برای برنامه ماه عسل باشد.
آقای علیخانی! این سوژه معنوی را دریابید تا ما هم با آثار و برکات معنوی این شهید زنده، از طریق صحبتهای همسر و فرزندانش آشنا و بهره مند شویم
درود بر هموطن لر غیور