پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۶

همه دریافت‌کنندگان سبد کالا حذف شدند، غیر از دو گروه

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 357677
بنا بر تصمیمات اخذ شده قرار است سبد کالا در مرحله دوم فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.
همه دریافت‌کنندگان سبد کالا حذف شدند، غیر از دو گروه
به گزارش جهان، یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر فوق با اشاره به این‌که قرار است تغییرات اساسی در مشمولان دریافت سبد کالا ایجاد شود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده تا امروز بنا بر این است که سبد کالا تنها به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.

وی با اشاره به این‌که البته این احتمال وجود دارد پس از این که تمامی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سبد کالای خود را دریافت کردند دوباره مشمولان جدید تعریف شود، گفت: تا این لحظه تصمیم بر این است که مرحله دوم توزیع سبد کالا نیز به دو بخش تقسیم شود و در بخش اول تنها کمیته امداد و بهزیستی این سبد را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، سبد کالا در مرحله اول به کلیه شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان (به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دانشجویان متأهل (به تشخیص وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) و طلاب (به تشخیص مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه )، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور تعلق گرفت.

توزیع سبد کالا در مرحله اول از سیزدهم بهمن ماه ۱۳۹۲ آغاز شد و کالاهای آن در مرحله اول شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
شان ملت ایران صف های طولانی سبد کالا نیست. دولت پول ان را به حساب سرپرست خانوار واریز کند
United States
پس به من تعلق نمی گیره
مهدی
دوره ی اول هم به من سبد کالا تعلق نگرفت !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نگین به همه صدباردیگه من کارمندبودم تعلق بمن نگرفت
Iran, Islamic Republic of
کمیته امدادبنده خداماهانه یاهرچندماه یکبارخوب میدهدکه دیگرچه کاری است اسم میبرید..
United States
اقایان خانواده من در دهات شوفاژ دارند و گازوئیل لیتر 250 تومان یارانه نمی خواهد یک نفر در دهات 45500 تومان در ماه می شود چند لیتر گازوئیل ضمنا دست رد زدن به سینه دولت نشان بی اعتمادی مردم به دولت است دیدیم دولت هم دلار را کران کرد