پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۸
۴۴

ایران ایر: بوئینگ فقط چند کتاب فنی به ما داده است!

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب: 372373
مدیرکل روابط عمومی شرکت ایران ایر با رد خبر امضای قرار داد با شرکت بوئینگ گفت : این شرکت فقط تعدادی مدارک و کتب فنی مربوط به ایمنی پرواز در اختیار گذاشته است .
ایران ایر: بوئینگ فقط چند کتاب فنی به ما داده است!
به گزارش جهان، شاهرخ نوش آبادی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: مذاکراتی با شرکت بوئینگ انجام شده اما قراردادی امضا نشده است بلکه در چارچوب مذاکرات ژنو و اقدام مشترک ، تعدادی کتب و مدارک فنی مربوط به ایمنی پرواز دریافت شده است .

این در حالی است که برخی از مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند تحریم بنزین هواپیماها و قطعات آن همچنان پابرجاست و تغییر محسوسی مشاهده نشده است.

برخی خبرگزاریهای خارجی و رسانه های داخلی از امضای توافق شرکت بویینگ با ایران ایر برای تأمین قطعات یدکی هواپیما خبر داده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم دارند همه چیزو متوجه میشن دروغ هاشون داره یواش یواش کار دستشون میده
این کتب رو بدید آقایان دیپلمات مطالعه کنن سواد دیپلماسیشون ارتقاء پیدا کنه ، بعد هم یه آزمون ازشون بگیرن !
فرزاد
از اولش هم معلوم بود تحریم یه شبه برداشته نمیشه. منتها یه سری رسانه میخوان القا کنن که اینا کار ظریف و تیمش هست که یه شبه همه چیز درست میشه. ولی فوری معلوم میشه که دروغ و جو زدگی رسانه ای هست.
Germany
واریز پول های ایران هم تکذیب میشد اما وقتی فهمیدید واقعیه زبان در کام کردید و حاضر نشدید اندکی مروت داشته باشید... اینم مثل اون
سفارش خبر توسط سرویس اطلاعاتی سیا
روزنامه های زنجیره ای که صفحات اولشون رو به خوب شدن روابط با امریکا اختصاص میدن اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و فقط ما پوئن های بیشتری نیز به انها داده ایم چه انگیزه ای دارند؟ ایا برای اینکه امریکا را در نظر مردم خوب جلوه دهند اینکار ها را میکنند و ایا برای این عمل هزینه ای هم از انها دریافت می کنند؟ اسنودن گفته بود که سیا بصورت پنهانی هزینه هایی بسیاری از روزنامه های همراه با امریکا را در کشورها پرداخت می کند و انها موظف هستند که خط و سمتی را که سیا به انها اعلام میکند در نوشته های خود لحاظ کنند !!! اگر این گفته صحت داشته باشد دیگر چه می شود گفت جز اینکه .....
توی این کتاب ها یی که دادن درباره فروپاشی سازمان تحریم !!!! چیزی نوشته نشده ؟!
احتمالا بر روي جلد اين كتاب هاي يك لبخند 270 درجه وجود دارد!
بالاخره دولت تدبير و اميد كه ميگند همينه !
محسن
Iran, Islamic Republic of
نه بابا اونو تو NON PAPER باید پیداش کرد! توی کتابا ننوشتنش و فقط سوپر با سوادا، ژنرالها، راستگوها، فرنگ رفته ها و انگلیسی بلدها میدونن چیه!
رضا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ تلخ من از گریه غم انگیزتر است.
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
این هم مثل سایر وعده های غرب دروغی بیش نیست ودولت ورسانه های وابسته فقط بزرگنمایی می کنند.حالا مردم ما که به خلف وعده های طرف مقابل به اندازه عمر انقلاب اسلامی باور دارند اما عده ای خوش خیال وشیفته باور ندارند
sasan
اصلا کار بدی است قرارداد مستقیم. این ارتباط های مستقیم باعث رخنه دشمنان در سیستم مدیریتی میشود. همان بهتر که از واسطه ها خرید کنیم و افراد با بصیرت مامور خرید باشند. اابته اگر کسی هم به این روش اعتراض داشت معلوم است پدر سوخته تحت رهنمود جیم سورس این حرفها خواهد زد. زنده باد ماموران خرید با بصیرت که با دور زدن تحریم ها امریکا را انگشت به دهان گذاشته اند. پدر سوخته ها با این که در تمام ارکان فرهنگی و مدیران قبل از دولت نهم نفوذ کامل دارند ولی هنوز از کار مامورین خرید ما خبری ندارند. مرگ بر امریکا
جناب سااسان بهتر است شما واضح حرف دلت را بزنی تا بخواهی مسخره بازی دربیاوری!
چه بی نمک!!! حیف وقتم که برای خوندن کامنت تو گذاشتم
hosein
از خرس مو کندن غنیمته!همین چندتا کتاب هم خیلیه!
کدوم مو ؟ موی ...؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
اوج تدبیرتون همین بود! محکوم شدن تو کرسنت هم غنیمته نکنه!
دادا اینا مو نیست سوزنه که دارن توی بدنمون فرو مبکنن
ما که می دانیم از دل مذاکرات با غرب چیزی بدرد بخور برای مردم ایران در نمی آید ولی برای اینکه تندرو ، بی سواد !بی شناسنامه ! بیکار و... خوانده نشویم انتقاد نمی کنیم
روزنامه ايران چه در دولت گذشته و چه در اين دولت كارش ماست مالي و چاپلوسي و گفتن دروغهاي شاخدار دولته و با هوچي گري مي خواهد يكجوري اين دروغها را بعنوان خبرهاي خوش به مردم غالب وسر آنها را شيره بمالد !!!ولي نمي داند توي اين دوره زمانه كه بيشتر مردم با دسترسي به اينترنت و ماهواره خيلي زود اين دروغهاي روزنامه برايشان آشكار مي شود!!!
Germany
آخه جنس ورقاش از ابريشمه خالصه
Iran, Islamic Republic of
هر روز ابعاد جديدتري از خلف وعده غربي ها آشكارتر مي شود
و دروغ هایی که به اسم دستاورد معرفی کردن...
ما
وابعاد بیشتری از عدم صداقت برخی داخلیها!!!!!!!!
هر چه بیشتر میگذرد عنوان"دولت راستگویان"جنبه طنز بیشتری به خود میگیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیایید در اخر ماه مبارک یه دل سیر بخندیم به این افاضات:
"توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ مقابل ایران"
Iran, Islamic Republic of
تا ظریف رو دارم غم نداریم؟!!!!!!!!!
ایمان
علامت تعجبات یه حال اساسی بهم داد بارک الله
محسن
Iran, Islamic Republic of
علی بی غم خندان رو عشق است! البته خندش برای فرنگیهاست نه ما!
United States
خب حالا بشنید چند بار از این کتابها رونویسی کنید تا متوجه شوید که قطعال برای هواپیماهای ۳۵ - ۴۰ اصلاْ پیدا نمیشود….. ایران ایر موزه هوانوردی است.
حسین
به زور میخوان بگن توافق خیلی به نفعمون بوده. باشه بابا قبول کردیم. خیلی توافق خوب و خفنی انجام دادین. بهتر از این نمیشه. مهمترین نگرانیمون برطرف شد . . . بابا تدبیر! مدبر!
Iran, Islamic Republic of
این همه مذاکره، هزینه و جار و جنجال،
این همه عقب نشینی و امتیاز دهی به غرب و امریکا دست آخر چند جلد کتاب گرفتن تحویل مردم می دن، اینا مردم و چی فرض کردن؟
خوب والا. . .
Germany
تو باشي مردمي رو كه به همينن بابا راي دادن چي فرض ميكني؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
تازه شاید اونها هم جزوه های کپی شده از دست بقیه باشه!
خب حالا کی با این دروغ رسانه ای برخورد می کند.کجاست مدعی العموم.
Germany
وصف العيش، نصف العيش

روحاني مُچّكريم
حداقل کاری که این آقایان میتئوانستند انجام دهند تضمین و خرید قطعی و تحویل 50 هواپیمای نو همزمان با نابودی ذخایر غنی سازی شده ایران بود.
Iran, Islamic Republic of
دوستان تحويل بگيرند
آزموده را آزمودن خطاست
Latvia
همونم زیاد بهتان داده
دولت قرار است بعد از خاتمه کارش راست بگوید
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
اقا تبلیغات ،پرپاگاند وخام کردن ملت.تو عملیات فتح المبین کنار سایت چهار وپنج بودیم،یکی از بسیجیها با رادیوی غنیمتیش رادیو بغداد رو گرفته بود گوینده رادیو می گفت نیروهای ما هم اکنون نزدیک دزفول هستند وما کلی می خندیدیم .تو جنگ جهانی دوم روزهای اخر اوریل بلندگوی تبلیغاتی گوبلز داد می زد که ارتش دلاور ما هم اکنون متفقین را از مرزهای المان بیرون رانده اند انوقت متفقین بالای سر هیتلرتو خیابونای برلین وهیتلر تو زیر زمین بودوداشت خودکشی می کرد پایان جنگ پنجم ماه مه بود . به این می گند پروپاگاند.هههههه
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما اینقدر بدیختیم که هنوز نیازمند کتب و دفترچه هستیم
Germany
بهتره بگی "یعنی ما اینقدر بدبختیم که بخاطر چهارتا مجله و کتاب کل تاسیسات هسته ای مون رو پلمپ کردیم و در عین حال اسمش رو میگذاریم تعظیم غرب در مقابل ایران"
این دستاورد بسیار عظیم رو به دولت راستگويان تبریک میگم
جواد
سست ترین و مضحکه ترین جمله در طول دهه ی اخیر در ایران

(((دستاوردهای قطعی این توافق اولیه، به رسمیت شناخته ‌شدن حقوق هسته‌ای ایران و حراست از دستاوردهای هسته‌ای فرزندان این مرز و بوم بوده است و در کنار آن با توقف روند تحریم‌های ظالمانه، بخشی از فشارهای غیرقانونی در تحریم‌های یک‌جانبه برداشته و فروپاشی سازمان تحریم آغاز شده است)))
حسن روحانی 3/9/92
خوشحالی و پایکوبی عده ای خوشبین و ساده لوح در همان روز


این کتابها رو نشونمون بدین احتمالا تو کتابخونه محلمون چند نسخه اصلیش رو داریم.
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچکی نمی گه اصل داستان چیه؟پس خودکفایی کجاست؟اینهمه تبلیغات وما حتی یک پیچ نمی تونیم تولید کنیم