پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱

داعش حاصل سیاست اوباماست / پیشنهاد تحقیرآمیز به رئیس‌جمهور

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 376379
دیک چنی معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز، باراک اوباما رییس جمهوری این کشور را به ساده لوحی و بی تدبیری متهم کرد و شکل گیری و قدرت گرفتن گروه تروریستی داعش را حاصل سیاست های غلط او دانست.
داعش حاصل سیاست اوباماست / پیشنهاد تحقیرآمیز به رئیس‌جمهور
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، وی از اوباما خواست تا مدت زمان باقی مانده دوران ریاست جمهوری خود را بجای حل مسائل سیاسی جهان به بازی در زمین گلف بگذراند.

دیک چنی گفت که اوباما با اشتباهات مکرری که در سیاست های گذشته اش مرتکب شده کم کم به این نتیجه خواهد رسید که نگاهی که به جهان دارد، نگاه غلطی است.

وی افزود: اوباما در اثر شکست های پی در پی سیاست های غلطی که به کار گرفته در یافت که جهان آشوب زده امروز با خشونت و سبوعیتی که در آن جریان دارد به یک رهبری نیرومند در آمریکا نیاز دارد که او از عهده آن بر نمی آید.

معاون رییس جمهوری سابق آمریکا، نیرومند تر شدن گروه تروریستی داعش را یکی از نتایج سیاست های غلط اوباما و ضعف او در برخورد با مسائل جهانی دانست.

وی با اشاره به افزایش و گسترش گروه های افراطی در جهان از سیاست های اوباما در کاهش تدریجی توانمندی های نظامی آمریکا بشدت انتقاد کرد.

چنی افزود : ارزیابی های انجام شده از سوی کمیته های بی طرف نشان می دهد که توانمندی های نظامی آمریکا در حال حاضر برای اجرای استراتژی حفظ منافع این کشور در جهان کافی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داعش= دلار امریکا/اسرائیل علیه شیعه
مخفف این جمله است نه دولت اسلامی...