سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حماس: از اسراییل تاوان می‌کشیم

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 448171
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ضمن تمجید از عملیات قدس آن را اقدامی سلحشورانه خواند و به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عزت رشق یکی از رهبران حماس با اشاره به عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست انجامید، اظهار داشت: این عملیات تصویرگر قیام جوانان قدس و کرانه باختری برای حمایت از مسجد الاقصی است.

وی افزود: عملیات قدس نشان می‌دهد که جوانان کرانه باختری و بیت المقدس هر روز در عرصه مقاومت و مبارزه دست به یک خلاقیت و نوآوری می‌زنند و همچنان به مبارزات خود در راستای دفاع از مسجد الاقصی ادامه می‌دهند؛ به‌نحوی که تعدادی از آنان به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر هم منتظر نیل به شهادت و پیروزی هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر حماس ضمن تمجید از عملیات قهرمانانه مهند حلبی جوان ۱۹ساله فلسطینی تأکید کرد: مهند با شهادتش و دیگر مبارزان فلسطینی با رشادت ها و ایثارگری‌های خود زمینه‌ساز قیام جوانان بیت القدس برای صیانت از قدس شدند.

وی تصریح کرد: مهند حلبی نمونه‌ای از نسل جوانان فلسطینی است که بر اساس مهر مقاومت و عشق به مسجد الاقصی تربیت یافته‌اند.

این رهبری فلسطینی تصریح کرد: «آنچه در فلسطین رخ می‌دهد نشانه‌های شکل‌گیری انتفاضه جدید است، سران تل‌آویو و شهرک نشینان صهیونیست تاوان اقدامات تروریستی خود علیه سرزمین و ملت و مقدسات ما را پرداخت خواهند کرد و تا زمانی که سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد نشود، دشمن صهیونیستی احساس امنیت و آرامش نخواهد کرد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *