پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

چند میلیون موتور در خیابان ها تردد دارند؟

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 448676
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا با اشاره به تردد بیش از ۱۰.۵ میلیون موتورسوار در معابر، گفت:‌ بیش از ۲۵ درصد تصادفات مربوط به موتورسیکلت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار سرتیپ زاده‌کمند در پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت با شعار «هیجان در مسابقه، آرامش در خیابان»، گفت: این برنامه، برنامه‌ای نمادین برای نمایش اقتدار و نظم است چرا که ما باور داریم با رعایت قانون، ضوابط و مقررات می‌توانیم آرامش را در استفاده از موتور داشته باشیم.

وی افزود: بیش از ۲۵ درصد تصادفات ما مربوط به موتورسیکلت است و دقایق و لحظات متأثر‌کننده ما زمانی است که مشاهده می‌کنیم موتورسواری به علت رعایت نکردن قوانین دچار مشکل می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا گفت: بیش از ۱۰.۵ میلیون موتورسوار در معابر تردد می‌کنند و امیدواریم هیچ سانحه‌ای برای آنها روی ندهد.

زاده‌کمند ادامه داد :‌ امروز نیروی انتظامی افتخار دارد با مجاهدت خود امنیت و آرامش را برای مردم عزیز فراهم آورد و تلاش می‌کند با نثار جان و سلامتی خود نظم و امنیت را در سراسر کشور برای مردم عزیز فراهم کند تا شاهد توسعه کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناجا تأکید کرد: سالانه بیش از ده‌ها شهید توسط نیروی انتظامی تقدیم کشور و انقلاب می‌شود تا امنیت و آرامش در کشور برقرار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ای کاش تمام موتورها برقی بودند